Citat:
Ursprungligen postat av
sandyhell
Blir fan rädd når jag läser hans facebook. En kvinnlig vän till honom erbjuder sig att också ta emot flyktingar i sitt hem, men Peter vill inte det. Han vill bara ha saker och pengar. Han har ju inte råd med detta, ändå ska han tvunget ha alla boende hos sig. I en annan post så skriver han också att han stoppar kvinnorna från att personligen skriva och tacka dom som bidragit, för att dem ska vila. Karln verkar vara en spritt språngande galen, labil slisk. Och så mycket som han verkar gråta hela tiden, så skulle det inte förvåna mig om kvinnorna känner sig tvugna att ta hand om honom. Alla inlägg andas av hur svårt och jobbigt HAN har det. Och han verkar inte vilja att kvinnorna ska bygga nåt nätverk utanför hans fyra väggar. Läskigt!
Ja, fyfan. Man får hoppas att kvinnorna och ungarna kommer därifrån illa kvickt. Man undrar ju vad som pågår där i hans hus.
Jag kan föreställer mig att han paraderar runt dem över hela stan. Han har ju beskrivit flera gånger om hur han försökt få rabatter i butiker och gratissaker.
Man undrar ju vad som händer när dörren stängs och de är själva med honom därinne. Han framstår som farlig.