2022-03-08, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdaren
Ni är ju sjuk på riktigt.. Är de illegala invandrare, har de kastat passen, vill de komma hit som lyxflyktingar med flera olika identiteter, är de utvisningshotade och gömmer sig ? Svar : NEJ

Vad fan får ni att tro att nån ska våldta dom?
Ni vet inte ens den juridiska bedömningen bakom nåt hur detta sen ska hanteras med att vi eller nån utan tillstånd tar hit ev ukrainska familjer utan fadern. Ni spekulerar
du jag hörde honom sitta och tjura på sveriges radio igår och redan då fattade jag att han var speciell. Innan jag såg videon när han kladdar ner vackra ukrainskor i nöd. Nu är det bara bekräftat.

Privatpersoner som Peter ska inte hämta hem två mammor. Man ser ju på honom att han har baktankar med det här.

Du verkar vara lite för godtrogen som går på hans skådespeleri. Tror inte de blir långvariga hos peter. Hoppas dom är smartare än så
Citera
2022-03-08, 13:00
Bannlyst
Citat:
Fattar inte hur vissa av er tänker som är ren svensk som jag.. Ni tänker med onda ögat direkt, måste va nån hjärntvättning av sosse spyksjuk styret. Jag ser strykningen på håret som en vänlig, tröstande och ömsint kest inget annat
du kan inte ens stava till gest. "ren svensk" visst. Nästa gång stavar du väl gest så här schäst.
Citera
2022-03-08, 13:07
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
du jag hörde honom sitta och tjura på sveriges radio igår och redan då fattade jag att han var speciell. Innan jag såg videon när han kladdar ner vackra ukrainskor i nöd. Nu är det bara bekräftat.

Privatpersoner som Peter ska inte hämta hem två mammor. Man ser ju på honom att han har baktankar med det här.

Du verkar vara lite för godtrogen som går på hans skådespeleri. Tror inte de blir långvariga hos peter. Hoppas dom är smartare än så

Som sagt under Peters fall eller vad fan han heter eller i andras fall av egenmottagande ska det vara under hård uppsikt att inga dumheter olagligheter kan och får ske ang asylreglerna inkl att de är under luppen hela tiden inkl att ukrainska kvinnan ska prövas under asyllagarna och rättigheterna till det som rutinen säger. Dvs kvinnan har inga tvång eller förpliktelser jäntemot Peter att hon riskerar omdedelbar utvisning till sitt hemland eller dåliga konskekvenser om inte peter håller hon "fången och tar hand om hon"

Och det straffar sig juridiskt sätt ändå om Peter börjar tafsa för mycket precis som om hon skulle anmäla våldtäkt nån i nåt annat eu land
Citera
2022-03-08, 13:07
Medlem
R5As avatar
Citat:
Fattar inte hur vissa av er tänker som är ren svensk som jag.. Ni tänker med onda ögat direkt, måste va nån hjärntvättning av sosse spyksjuk styret. Jag ser strykningen på håret som en vänlig, tröstande och ömsint kest inget annat

De ingen hund eller skadat barn.
Citera
2022-03-08, 13:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Svårt att veta om ligga är hans primära mål, men hand upp alla som tror att han inte tänkt tanken.

Jag ser inga händer, nä just det...
Citera
2022-03-08, 13:15
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kultursprache
du kan inte ens stava till gest. "ren svensk" visst. Nästa gång stavar du väl gest så här schäst.

Kanske ukrainska kvinnan fattar tycker för läskiga terror on elm street Peter vem vet ?
Men tror han får svårt att utpressa att om jag inte får ha sex med dig eller våldta dig så kommer myndigheterna att skicka hem dig till kriget. Det finns ingen hållhake liksom
Citera
2022-03-08, 13:22
Medlem
undercover-racists avatar
Hahaha vilken lirare. Han böla för att han inte fick 5% rabatt på kaffe hos espressohouse.. 🤣🤣🤣🤣

Jag ändrar mig. Här kan myndigheter behöva kliva in innan det urartar sig. 😆
Citera
2022-03-08, 13:27
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Blir fan rädd når jag läser hans facebook. En kvinnlig vän till honom erbjuder sig att också ta emot flyktingar i sitt hem, men Peter vill inte det. Han vill bara ha saker och pengar. Han har ju inte råd med detta, ändå ska han tvunget ha alla boende hos sig. I en annan post så skriver han också att han stoppar kvinnorna från att personligen skriva och tacka dom som bidragit, för att dem ska vila. Karln verkar vara en spritt språngande galen, labil slisk. Och så mycket som han verkar gråta hela tiden, så skulle det inte förvåna mig om kvinnorna känner sig tvugna att ta hand om honom. Alla inlägg andas av hur svårt och jobbigt HAN har det. Och han verkar inte vilja att kvinnorna ska bygga nåt nätverk utanför hans fyra väggar. Läskigt!
Ja, fyfan. Man får hoppas att kvinnorna och ungarna kommer därifrån illa kvickt. Man undrar ju vad som pågår där i hans hus.

Jag kan föreställer mig att han paraderar runt dem över hela stan. Han har ju beskrivit flera gånger om hur han försökt få rabatter i butiker och gratissaker.

Man undrar ju vad som händer när dörren stängs och de är själva med honom därinne. Han framstår som farlig.
Citera
2022-03-08, 13:28
Medlem
Inte den här snubben hoppas jag
https://mrkoll.se/person/Peter-Ulf-Hkan-Jnsson-Brinkgatan-5-Jnkping/bTAQmmUxapuhQulaTuerAbTAQmcYfrcYfrkyqRaQsqqkbTAQmu erA
Citera
2022-03-08, 13:31
Bannlyst
Citat:
Kanske ukrainska kvinnan fattar tycker för läskiga terror on elm street Peter vem vet ?
Men tror han får svårt att utpressa att om jag inte får ha sex med dig eller våldta dig så kommer myndigheterna att skicka hem dig till kriget. Det finns ingen hållhake liksom
haha. Han gav underliga vibbar. Hade jag inte sett honom med två vackra ukrainska mammor hade jag sett honom som en kuf. När han gör det här och gråter verkar det vara något han är ute efter.

Bara att leva med två mammor ett tag är väl bra nog för honom. Steget till att han våldtar må vara långt eller annat, men slisk kan ske på rätt sida av "lagen" hela tiden och ändå upplevas som obehagligt. Om de inte har några andra alternativ kanske de måste stå ut med allt tafsande och slisk ett tag.
Citera
2022-03-08, 13:42
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskelpoo
Inte den här snubben hoppas jag
https://mrkoll.se/person/Peter-Ulf-Hkan-Jnsson-Brinkgatan-5-Jnkping/bTAQmmUxapuhQulaTuerAbTAQmcYfrcYfrkyqRaQsqqkbTAQmu erA

Vad är han åtalad för?
Citera
2022-03-08, 13:44
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Vad är han åtalad för?

rattfylla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera