Citat:
Ursprungligen postat av
Stighelmer66
Som utlovat, här en recension av min andra favorit i Göteborg:
Första gången var flera år sedan på en salong som låg i en kontorsfastighet på Hisingen (den finns inte längre). Det var strax före stängningsdags när jag ringde men hon hade tid för mig. Hon mötte mig med ett leende, djup urringning och rejält kurvig. Den gången blev det vanligt hj som avslutning, men hon kysste mig rätt på ollonet direkt efter, varpå jag genast bestämde mig för att återkomma. Det blev flera besök, allt mer givande med både bj och all inclusive, med kondom förstås.
Sedan försvann hon från salongen. Men på ett spontanbesök på en annan för mig helt ny salong fanns hon där. Hon kände igen mig och jag henne.
Jag lade mig som vanligt på magen. Utan att vi hade kommit överens om något kände jag hela hennes nakna runda kropp över mig. Hon ålade runt så jag kunde leka med och kyssa hennes väl tilltagna runda bröst.
Så hände det något jag aldrig varit med om. Hon särade mina ben och kysste mig runt pungen, jag var fortfarande på rygg, och tryckte in tungan i mitt anus - otroligt skönt!
Efter vändningen kysste hon mig först runtomkring pungen igen. Och så tog hon den i munnen. På något sätt fick hon mig, med någon slags virvlande tunga som gjorde rörelser jag aldrig varit med om, att komma ganska omgående - rätt in i munnen. Jag skakade i hela kroppen! Hon lutade sig bakåt med ett leende och gick för att spotta.
Sedan följde en lagom mjuk massage med avslutande huvud- och ansiktsmassage.
Det har blivit många återbesök sedan dess!
Fantastiskt trevligt, tror detta kan vara en av mina favoriter bland stadens utbud, Kommer ihåg en rec för ganska många år sedan där skribenten började med att han gick uppför en lång trätrappa

Salongen finns inte kvar längre men gissar att det var här ni möttes första gången