2022-02-07, 07:54
Medlem
De flesta fattar nog var detta är. Även polisen. Vänligen sluta hänga ut salonger. Det är redan illa nog som det är.

Citat:
Ursprungligen postat av sth-norra
Man måste nog varit där själv för att kunna härleda till en specifik salong, själv har jag ingen aning om vart det är.
Citera
2022-02-07, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
De flesta fattar nog var detta är. Även polisen. Vänligen sluta hänga ut salonger. Det är redan illa nog som det är.

Jag vet inte hur man skulle lista ut vilken salong det är med den informationen.
Jag har varit på många men vet inte var detta är.
Citera
2022-02-08, 15:06
Medlem
Ni måste ju vara rena spådamerna.. listar ut salonger ,tjejer och allt. Ni måste vara nervösa att era egna ställen ska läcka ut eller ?
Citera
2022-02-09, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sth-norra
Man måste nog varit där själv för att kunna härleda till en specifik salong, själv har jag ingen aning om vart det är.

Helt klart, jag har ingen aning om vilken salong även fast jag så gärna skulle vilja veta! Ers upplevelser låter både unika och upphetsande, önskar jag själv hade haf sån tur på min äventyr uti jungeln men icke!

Ser fram emot era framtida bidrag! Hare!
Citera
2022-02-09, 13:44
Medlem
tarek90s avatar
GBG

blev ett till besök på ett annat ställe idag.

Går in i salongen betalar för 30 min oljemassage satt en riktig go thaitjej där men gissa…. jag fick en äldre dam men la mig och massagen började.

efter att det gått 20 min frågar den äldre damen ”vill du ha massage där nere” jag sa ”bara massage” hon sa vad vill du men hon var ej någon jag blev attraherad av.

Säger åt henne ”jag vill ha den andra tjejen där ute”
då säger hon men du får betala för 30min till!

jag sa ”visst ropa på den andra tjejen”.

Läckerbiten kommer in och börjar massera mina ben dröjer knappt 10 min innan hon frågar ”vill du ha massage där nere”?

Jag sa ”gör du inte mer än så”? och visade med fingret.

Hon ”hur mycket kan du betala”?
Svarade ”1000” då sa hon ”men har du kondom”?
”nej”
hon ”jag gör ej utan kondom”

Fick erbjudandet b2b och BJ, så tackade ja.

Hon tog av sig helvete vilken kropp!!

hon blrjade hj sen bj höll på att explodera direkt så jag avbröt henne och vände på henne började slicka hennes bröst, mage, samt översta delen på musen såg att hon började bli kåt.

Sen bröst knullade jag brösten stoppade in den i munnen på henne och sedan sprutade henne full över bröst och ansikte!

Minns ej när jag senast fick så mycket utlösning!

Jag ger maxpoäng till tjejen…
Citera
2022-02-16, 10:29
Medlem
Som utlovat, här en recension av min andra favorit i Göteborg:
Första gången var flera år sedan på en salong som låg i en kontorsfastighet på Hisingen (den finns inte längre). Det var strax före stängningsdags när jag ringde men hon hade tid för mig. Hon mötte mig med ett leende, djup urringning och rejält kurvig. Den gången blev det vanligt hj som avslutning, men hon kysste mig rätt på ollonet direkt efter, varpå jag genast bestämde mig för att återkomma. Det blev flera besök, allt mer givande med både bj och all inclusive, med kondom förstås.
Sedan försvann hon från salongen. Men på ett spontanbesök på en annan för mig helt ny salong fanns hon där. Hon kände igen mig och jag henne.
Jag lade mig som vanligt på magen. Utan att vi hade kommit överens om något kände jag hela hennes nakna runda kropp över mig. Hon ålade runt så jag kunde leka med och kyssa hennes väl tilltagna runda bröst.
Så hände det något jag aldrig varit med om. Hon särade mina ben och kysste mig runt pungen, jag var fortfarande på rygg, och tryckte in tungan i mitt anus - otroligt skönt!
Efter vändningen kysste hon mig först runtomkring pungen igen. Och så tog hon den i munnen. På något sätt fick hon mig, med någon slags virvlande tunga som gjorde rörelser jag aldrig varit med om, att komma ganska omgående - rätt in i munnen. Jag skakade i hela kroppen! Hon lutade sig bakåt med ett leende och gick för att spotta.
Sedan följde en lagom mjuk massage med avslutande huvud- och ansiktsmassage.
Det har blivit många återbesök sedan dess!
Citera
2022-02-19, 17:21
Medlem
Besökte just en favorit. Inget extra idag säger hon. Hon har skaffat pojkvän och han vill inte att hon gör extra. Jaha, synd men det kan man ju förstå. Vi vändning känner jag att hon vill då hon trycker en sjöblöt mutta mot min hand och ett finger glider lätt in. Hon ger mig ett grymt OWO och jag pullar henne med två fingrar tills hon kommer. Pojkvännen verkar ju andå rätt flexibel. Nästa gång är nog allt som vanligt igen. 😁
Citera
2022-02-20, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Besökte just en favorit. Inget extra idag säger hon. Hon har skaffat pojkvän och han vill inte att hon gör extra. Jaha, synd men det kan man ju förstå. Vi vändning känner jag att hon vill då hon trycker en sjöblöt mutta mot min hand och ett finger glider lätt in. Hon ger mig ett grymt OWO och jag pullar henne med två fingrar tills hon kommer. Pojkvännen verkar ju andå rätt flexibel. Nästa gång är nog allt som vanligt igen. 😁

De flesta tjejerna har en pojkvän redan. Men det är pengarna som styr.. Och pojkvännen är lycklig ovetande...
Citera
2022-02-20, 09:21
Medlem
Brukar räcka med att erbjuda ett par sedlar, så släpper de på sina principer.
Citera
2022-02-20, 10:41
Avslutad
Första besöket för året. Hittar en riktig läckerbit på salongens hemsida och tänker först att det är falsk reklam, men när jag ringer så går det bra att boka tjejen i fråga. Lovande!

Det blir dagens sista tid, något som tidigare gett goda resultat, men här känner jag redan vid ankomst lite dåliga vibbar. Tjejen är fantastiskt vacker, men verkar trött efter en lång dag.

Massagen börjar ganska lovande, hon har bra nyp i fingrarna och använddr underarmarna på ett förtjänstfullt sätt. Dock varar det inte särskilt länge. Stora delar av massagen använder hon bara en hand (telefon i den andra?) och när vändningen kommer är jag inte det minsta intresserad, utseendet till trots.

"Vill du ha massage här?" frågar hon och pekar mot min trötte soldat. Hon är onekligen vacker så frågar vad som erbjuds. HJ för 500. Förklarar att handtralla kan jag dra själv varpå hon tappar både humör och intresse för att massera.

Resultatet blir att jag lämnar salongen tidigt. En bra massage utan extra är väl värd sina pengar, men en kass massage av en ack så vacker flicka är helt meningslös i mina ögon.

Nästa gång blir det att söka sig tillbaka till gamla favoriter. Dock lättare sagt än gjort i Göteborg efter att så många salonger stängts ner. 😢
Citera
2022-02-20, 19:27
Moderator
BlueSwedes avatar
En lång diskussion rejält off topic!
Raderingar utförda och varningar utdelade.
Skärpning!
Mod
Citera
2022-02-21, 12:08
Medlem
Hände en jävligt kul grej senast jag var på stamstället utanför centrala huvudstaden. Brukar vanligtvis gå till ägarinnan som har mjuka händer och grym teknik dessutom slutat tjata om mer pengar.

Vid besöket i fråga öppnade dock hennes kollega som jag aldrig träffat förut. Trevligt med lite variation tänker jag och betalar för en timme. Bra massage av ryggen och benen följer. Precis vad jag behöver. Efter vändningen kommer frågan. Och efter förhandling hamnar prislappen för HJ på 300.
Hon gör ett långsamt och genomgående jobb utan att stressa och det blir en rejäl salut. Hon frågar om jag vill ha mer massage och jag tackar ja eftersom det är gott om tid kvar på timmen. Just när hon ska börja igen ringer det på dörren. Ägarinnan ropar till min massös att en av hennes stammisar vill ha henne. Det blir ett ursäktande och ett byte och efter en liten stund kommer ägarinnan in till mig och ler igenkännande.
Då jag redan ligger på rygg så stryker hon fjäderlätt längs låren och ljumskarna och frågar om jag mår bra innan hon med sin eminenta teknik börjar reta soldaten tills den står i givakt. Långsamt och efter konstens alla regler börjar hon trixa med sina magiska händer, men jag har av förklarliga skäl svårt att komma till skott. Då drar hon på sig ett par handskar och petar in ett finger i baken som hon sen. trycker mot prostatan och vips fyrar jag rejält av timmens andra salut.

Rejält uttömd betalar jag 2x 300 till ägarinnan och hoppas att hon delar med sig till kollegan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in