2022-03-08, 10:58
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrx
Givet dumpens modus, skulle man kunna tänka sig att en endaste person blir uthängd som pedofil med de konsekvenser som följer utan att räknas som pedofil enligt någon av de något skiljda definitioner som råder? Om ja, så anser jag att det finns starka skäl att ifrågasätta deras verksamhet.

Att hänga ut funktionshindrade personer på LSS boende väljer man med all rätt att inte publicera. Men vad som är en funktionsnedsättning skäl nog att avstå publicering är en helt godtycklig definition beslutade av utgivaren. Vilket även det är skäl nog att ifrågasätta det hela.

Är de flesta urhängningar befogade enligt mig? Förmodligen men inte relevant. Det handlar alltså inte om skydda pedofiler framför barnen utan att skydda en endaste från att bli uthängd och utsläpad av lynchmobben, förnedrad och bestpottad på grunder som är helt felaktiga .

*gäsp* Du har inte funderat på att bli präst?

Men du har givetvis rätt i sak. Det är därför alla experter anser att det Dumpen gör är fel. En ansåg till och med att Patrik skulle hängas upp i testiklarna. (det var jag)

Värt att tänka på:
-Vi såg aldrig det "otäcka" Gällivare-killen skrev... Vi skulle lita på Dumpen, att det inträffat och att just dom delarna försvinnit.

-Vi såg alla hur Sara sitter och ljuger obekymrat om polis och ansiktsigenkänning för "Gäddorna". Bland annat för Migrän-mannen.

Det luktar skämd fisk här.... och det är inte enbart för att Sara behöver en dusch...
Citera
2022-03-08, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Så du tycker att gubbslemmen och mansäcklen ska få fortsätta grooma och våldta barn? Dumpen gör ju helt rätt. 60 barnvåldtäkter är ju förhindrade ju tack vare deras arbete, fatta!

Halmdocka. Någon sådan slutsats följs inte av premisserna. Den mest effektiva metoden för att hänga ut så många pedofiler som möjligt vore givetvis att hänga ut alla personer som sådana
Citera
2022-03-08, 11:22
Medlem
Citat:
Så du tycker att gubbslemmen och mansäcklen ska få fortsätta grooma och våldta barn? Dumpen gör ju helt rätt. 60 barnvåldtäkter är ju förhindrade ju tack vare deras arbete, fatta!
Herregud vilken slutledningsförmåga... Om det är bevisat att alla 60 var redo att fullt ut begå våldtäkter eller andra former av övergrepp, då är det lika bevisat att Sara och Patrik dök upp av samma anledning. Fatta!!
Citera
2022-03-08, 11:24
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Incest är ett av dom vanligaste teman på porrsidorna. Betyder ju inte att alla ligger med sina döttrar, bröder, eller mammor.

Gå in på en vanlig porrsida och bläddra så kommer du se allskön tokigheter som folk tittar på men inte gör i verkligheten. Är du så dum så att du tror att det är vanligt förekommande irl så skulle du nog bli så förtvivlad att du skulle hänga dig själv.

Hmm....

Jag kan ordna lite stabilt rep. Så att det inte går av tänkte jag. Skulle gärna hjälpa till mer, men min advokat avråder mig från att bli direkt inblandad.
Att det är vanligt har jag aldrig skrivit och det får jag verkligen koppas att det inte är. Det är nog bara ditt önsketänkande.
Citera
2022-03-08, 11:34
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Dom barnen fanns bara i din fantasi. Att du fantiserar om så många barnvåldtäkter är intressant. Vi kanske kan utbyta lite fantasier längre fram?

Sanningen är den att de flesta verkar ha lagt ett helt liv på att lyckats träffar sammantaget 0 barn. Det mest sannolika är att det hade fortsatt så också.

Så för att rädda 0st barn har Dumpen förstört 60st familjer med jag vet inte? 100st barn som fått sin tillvaro krossad? Allt under glada hejarop från mestadels dumma fruntimmer och kärringar på facebook!

Edit.
Citerade fel person! :P
Senast redigerad av fido1986 2022-03-08 kl. 11:36.
Citera
2022-03-08, 11:42
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Dom barnen fanns bara i din fantasi. Att du fantiserar om så många barnvåldtäkter är intressant. Vi kanske kan utbyta lite fantasier längre fram?

Sanningen är den att de flesta verkar ha lagt ett helt liv på att lyckats träffar sammantaget 0 barn. Det mest sannolika är att det hade fortsatt så också.

Så för att rädda 0st barn har Dumpen förstört 60st familjer med jag vet inte? 100st barn som fått sin tillvaro krossad? Allt under glada hejarop från mestadels dumma fruntimmer och kärringar på facebook!

Edit.
Citerade fel person! :P

Fel, det är gubbslemmen själva som förstörde för sina familjer ju när dom ideligen var tvungna att dra i sin förkrympta och intorkade, sladdriga sparris! Dom bestämde själva träff, där är saken avgjord. Det är tur att PS och SN var där istället för barnen.
Senast redigerad av argaangelica 2022-03-08 kl. 12:23.
Citera
2022-03-08, 11:48
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinGustaxdottern
Tycker du att det är värre att våldta sina egna barn än andras, eller vad menar och vill du ha sagt med din kommentar? Vilken är din sporre till att påstå så och vet du det?
Tycker du att det är mer okej att våldta andras barn än sina egna?

Våldtäkt är aldrig ok, men att våldta sina egna barn är det vidrigaste som finns.
Citera
2022-03-08, 11:49
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Fel, det är gubbslemmen själva som förstörde för sina familjer ju när dom ideligen var tvungna att dra i sin förkrymta och intorkade, sladdriga sparris! Dom bestämde själva träff, där är saken avgjord. Det är tur att PS och SN var där istället för barnen.

Det känns som att argumentera med en fiskmås. Den flaxar, skriker och bajsar men är inte särskilt smart...

Fakta är att det inte fanns något barn. Det var Dumpen.

Din lilla hjärna tror då att det kunnat sitta ett barn där... Problemet med den tanken är att det har dom där gubbarna försökt med sedan barnen hedenhös tid utan att lyckas. För ungar åker inte och träffar sådana gubbar.

Vi kan väl alla vara överens om att barnen till dom uthängda inte är ansvariga för sin fars handling? Alltså är dom offer. Patrik och Sara har räddat ungefär 0st barn och förstört för 100st barn. Det är verkligheten. Kalla det vad du vill....
Citera
2022-03-08, 12:07
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Vidrigt! Nu har jag inte läst artikeln ifråga. Vad är hans inställning till könsdysfori? Som alla andra pervon på dumpen så är han väl säkert wokeist.

Anyway, dåligt med info på Baskermongot hittils. Någon som har några ledtrådar?

Får ju inte länka här tyvärr, tänkte citera men inget som var värt, det är en tio minuter lång intervju men jag vill inte utsätta mig för att lyssna på äcklet.
P4 Jämtland könsdysfori googla
Citera
2022-03-08, 12:09
Medlem
Vilken film på dumpen är det som överläkaren är med i?
Citera
2022-03-08, 12:16
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Får ju inte länka här tyvärr, tänkte citera men inget som var värt, det är en tio minuter lång intervju men jag vill inte utsätta mig för att lyssna på äcklet.
P4 Jämtland könsdysfori googla

Du får väl länka? Regeln 0.10 här i tråden gäller väl bara personer som syns på dumpen? Det här är väl Jens Ganmans eget reportage, och inget på dumpen?
Senast redigerad av sandyhell 2022-03-08 kl. 12:18.
Citera
2022-03-08, 12:30
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Vi kan väl alla vara överens om att barnen till dom uthängda inte är ansvariga för sin fars handling? Alltså är dom offer. Patrik och Sara har räddat ungefär 0st barn och förstört för 100st barn. Det är verkligheten. Kalla det vad du vill....

Ja. Hurvida Sara o Patrik räddar några framtida offer är bara hypotetiskt men det du skriver är sanning eftersom det blir konsekvensen av handlandet som Dumpen gör. Anhöriga blir onekligen drabbade av uthängningarna. Går att säga att de uthängda kunnat förhindra detta genom att inte söka kontakt med fiskarna och så är kanske fallet men finner det också svårt att se att de flesta verkliga barn skulle vilja träffa dessa män. Går såklart inte att bortse från att det finns väldigt utsatta skadade barn som kan gå med på diverse övergrepp men det är långt ifrån så många som antalet fiskare som sitter dygnet runt och letar dessa äckelgubbs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in