2022-03-08, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
En Vänsterextrem Feminist har talat. De som hatar kvinnor och ansåg en 30-årig Afghansk man med helskägg var Barn. Ja de "män" som lämnade alla kvinnor och barn till terrorister.

Nu svider det i ögonen när det är kvinnor som flyr. Som inte har en rutten värdegrund.

Nej det enda vi skall vara observanta på är Vänsterextrema Feminister.

Kommer kriget till Sverige kommer Vänsterextrema börja skjutas av på löpande band då de är oåterkallerligt onda.

Helt rätt. Vilka paranoida spekulationer. Jag tror TS våldtar unga skäggbarn.
Citera
Avstängd
Peter ser ut att ha lidit mer än självaste damerna han plockat upp.
Citera
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Har ifrågasatt direkt till någon faktiskt. Har du?

Ifrågasätt istället varför du blir provocerad av att någon vet hur förövare agerar och varför du provoceras av att någon tar den "gulliga" intervjun och slänger upp på forum för diskussioner kring beteendet?

Påstår du att kvinnor inte får? Efter alla era trådar.

Varför skulle jag bli provocerad? Jag bara undrade om du tyckte det var lika hemskt att batikhäxor tog in afghanska män som låtsas vara tonåringar i sina hem? Du hade bara kunnat svara på frågan istället för att gå in i försvarsställning.
Citera
2022-03-08, 09:33
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Ptja, SVT strikes again.

Vart var alla reportage om batikhäxorna som suktade efter yngre muslimkuk? Tror att den läskiga hårsmekningen var väldigt medveten från SVTs sida. Helt plötsligt, över en natt, så är flyktingkramare äckelgubbar i stället för godhjärtade kvinnor. Är Peter ond eller god? Spelar ingen roll. Frågan är varför SVT valde just Peter.

Extra intressant är att det så många gånger under åren har diskuterats om hur narrativet hade varit om skäggbarnen som kom hade varit kvinnor och barn. Precis detta är vad som har blivit förutspått.
Va?

Det har ju gjorts massvis av artiklar och TV-reportage om batikhäxorna. De har ju fått enormt mycket utrymme i media.

Man försöker ju dessutom framställa honom som något positivt i det här reportaget.

Du får det att låta som att man aldrig skrev om batikhäxorna i media och att man nu smutskastade Peter i media när han gjorde ungefär samma sak. Så är ju inte fallet.
Citera
2022-03-08, 09:33
Medlem
happilappis avatar
Så nu kommer alla batikhäxor fram och berättar hur anti dom är mot detta.
Citera
2022-03-08, 09:37
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Så det finns inga goda människor alltså? Kan ju vara bra att veta.

Är man vänsterbliven så är alla människor onda och måste ha staten för att skydda oss mot varandra. Alla män är våldtäktsmän och läser man om hela TS så inser man att hela Ukrainakriget är arrangerat av pedofiler som vill ha sex med singelmammor och deras barn.

Varför se världen som komplex när man kan vara woke och slippa tänka igen?
Citera
2022-03-08, 10:05
Medlem
dreadpirate420s avatar
Det är alltid dom godaste utav dom goda som visar sig vara de fulaste av fiskar. Präster, hjälparbetare, ungdomsledare och FN soldater... Obehagligt många visar sig vara pedofiler och svindlare.

Människans natur är självisk, man gör saker som ligger i ens egna intressen, sen ljuger man för sig själv och andra om drivkraften bakom ens nobla engagemang.
Senast redigerad av dreadpirate420 2022-03-08 kl. 10:08.
Citera
2022-03-08, 10:11
Medlem
2n00b4Us avatar
Vad jobbar Peter med? Jag kan inte direkt bara lägga mitt liv åt sidan, jag har varken den lyxen eller möjligheten. Tycker Lyudmila var rätt sexig.
Citera
2022-03-08, 10:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Vad jobbar Peter med? Jag kan inte direkt bara lägga mitt liv åt sidan, jag har varken den lyxen eller möjligheten. Tycker Lyudmila var rätt sexig.
Verkar vara ekonom och jobba, via egen firma, med redovisning och bokföring. Äger både (surprise) motorcykel och cab

Edit: Verkar även äga någon fastighet och har ett fastighetsbolag.
Citera
2022-03-08, 10:24
Medlem
Vanstertrollets avatar
Oavsett om han har sexuella motiv eller inte så är det inte upp till privatpersoner att avgöra vilka som ska få komma in i landet och inte. Vi vet inte vad det är för typ av människor som slinker in i landet utan att kontrolleras.
Citera
2022-03-08, 10:24
Avslutad
Glömmer aldrig då jag såg en kvinna i 55-60 års åldern, parant och snygg för sin ålder, följa efter en afghankille (de gick i par ändå)som såg ut att vara runt 16 år till tåget. Han gick före och såg klart stressad o ångestfylld ut. På hennes min hur hon belåtet tittade på honom kunde jag definitivt utröna att de morgongökat. Ja, jag blev lite illamående..framförallt pga hans ålder.

Det tyckte jag var klart värre än Peters ev intentioner.
Citera
2022-03-08, 10:33
Medlem
Givetvis finns där många manliga batikhäxor precis som det finns kvinnliga batikhäxor. Problemet är att det är svårt att veta vem som är ful och vem som är god.

Jag håller med trådskaparen och flera som skrivit i tråden att man måste vara uppmärksam när folk är i nöd eller i en utsatt situation. Det är just då som de fula människorna passar på att utnyttja situationen till sin fördel.

Dessa flyktingar måste få veta vart de ska vända sig om de får problem med sin "hjälte" och det är egentligen något som skulle funnits där redan för många år sedan eftersom problemet finns sedan länge i Sverige med alla flyktingar och migranter som söker lyckan i Sverige.

Om någon känner stort obehag, sig utnyttjad eller ställs inför kraven att erbjuda sex i utbyte mot hjälpen så ska det finnas någonstans att ringa för att få hjälp.

Det här är mycket vanligare än folk tror. Både män och kvinnor i Sverige utnyttjar utsatta människor till sin fördel. Att vi inte uppmärksammat kvinnornas utnyttjande av talibanpojkar ska givetvis inte innebära att vi struntar i att männen utnyttjar läget när Ukraina skickar kvinnor och barn.

Sätt åt skitstövlarna!

Men först, tala om för kvinnor och barn som kommer till Sverige att de kan få hjälp om de får problem med sin "räddare". Jag gissar att det är socialtjänsten som ligger närmast att få hjälp från eller migrationsverket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in