Citat:
Ursprungligen postat av
Keonet
Efter en titt på hans facebook profil är det tydligt att han redan utnyttjar dem för att vinna godhetspoäng och att få andra att betala hela kalaset. Det fram går även på han sida att han fört bok ner på öresnivå över utgifter han haft för familjerna.
Kollade på hans Facebook. Reagerade bara på klippet.
Det verkar främst vara barnen som fått honom att åka ner. Det finns ju många män som inte är sexualbrottslingrar som värnar om barn och hjälper ensamma mödrar. När jag scrollade genom sidan kände jag att jag verkligen hoppades inte missbedömt honom med hans närgångna smekning över ena kvinnan.
Vad jag förstod är han van vid att åka till Ukraina och har vänner där. Då blev gråten lite mer logiskt. Jag blev väldigt orolig över att han var mentalt dålig och labil.
Han vill fylla hemmet med barn och kvinnor. Och ja, lite konstigt när han inte ens har pengar. Frun hade skänkt en månadslön.
Förhoppningsvis var hans tanke att det var ett folkmord runt knuten. Men man ska absolut INTE bara dra iväg och hämta barn ur krig och katastrofer utan att omedelbart kontakta socialtjänsten och migrationsverket. Givetvis kan vi inte bara hämta barn någonstans och ha hemma utan vidare. Det vore som om jag som mest av allt vill ha barn skulle åka och ta ett bara. Så fungerar INTE systemet och det ska anmälas till socialtjänsten.