2022-03-08, 02:12
Medlem
Mmmm gottegris Peter….. vilken app använder han? Skulle också kunna tänka mig att ta hand om två kvinnor men vill inte ha barn på köpet..
Citera
2022-03-08, 02:25
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Det kanske bara är fantasier i din sjuka hjärna.
https://sverigesradio.se/artikel/5552816
Vad sägs om att googla istället? Din underutvecklade hjärna behöver motion av kunskap så du får ihop pusselbitar som är mer tydligt för människor som är mer bildade. Med det sagt är ni irriterande som kastar en massa trams mot människor som ser problem i brottsliga beteenden och handlingar.

https://plansverige.org/nyheter/2016/10/okad-risk-for-vald-och-overgrepp-mot-barn-efter-orkanen-matthew/

https://sverigesradio.se/avsnitt/202312
Citera
2022-03-08, 02:37
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Kamerorna riggade i toaletten? Borrhålen klara bakom tavlorna? Knivarna vässade?
Yup.
Hela kåken förborrad med glory holes där en svullen penis kan titta ut när kvinnorna eller pojken minst anar det, som en slags hybrid av spelen gubben-ur-lådan o whack-a-mole.
Citera
2022-03-08, 02:52
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keonet
Efter en titt på hans facebook profil är det tydligt att han redan utnyttjar dem för att vinna godhetspoäng och att få andra att betala hela kalaset. Det fram går även på han sida att han fört bok ner på öresnivå över utgifter han haft för familjerna.
Kollade på hans Facebook. Reagerade bara på klippet.

Det verkar främst vara barnen som fått honom att åka ner. Det finns ju många män som inte är sexualbrottslingrar som värnar om barn och hjälper ensamma mödrar. När jag scrollade genom sidan kände jag att jag verkligen hoppades inte missbedömt honom med hans närgångna smekning över ena kvinnan.

Vad jag förstod är han van vid att åka till Ukraina och har vänner där. Då blev gråten lite mer logiskt. Jag blev väldigt orolig över att han var mentalt dålig och labil.

Han vill fylla hemmet med barn och kvinnor. Och ja, lite konstigt när han inte ens har pengar. Frun hade skänkt en månadslön.

Förhoppningsvis var hans tanke att det var ett folkmord runt knuten. Men man ska absolut INTE bara dra iväg och hämta barn ur krig och katastrofer utan att omedelbart kontakta socialtjänsten och migrationsverket. Givetvis kan vi inte bara hämta barn någonstans och ha hemma utan vidare. Det vore som om jag som mest av allt vill ha barn skulle åka och ta ett bara. Så fungerar INTE systemet och det ska anmälas till socialtjänsten.
Citera
2022-03-08, 03:09
Medlem
Covid.Costners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Kollade på hans Facebook. Reagerade bara på klippet.

Det verkar främst vara barnen som fått honom att åka ner. Det finns ju många män som inte är sexualbrottslingrar som värnar om barn och hjälper ensamma mödrar. När jag scrollade genom sidan kände jag att jag verkligen hoppades inte missbedömt honom med hans närgångna smekning över ena kvinnan.

Vad jag förstod är han van vid att åka till Ukraina och har vänner där. Då blev gråten lite mer logiskt. Jag blev väldigt orolig över att han var mentalt dålig och labil.

Han vill fylla hemmet med barn och kvinnor. Och ja, lite konstigt när han inte ens har pengar. Frun hade skänkt en månadslön.

Förhoppningsvis var hans tanke att det var ett folkmord runt knuten. Men man ska absolut INTE bara dra iväg och hämta barn ur krig och katastrofer utan att omedelbart kontakta socialtjänsten och migrationsverket. Givetvis kan vi inte bara hämta barn någonstans och ha hemma utan vidare. Det vore som om jag som mest av allt vill ha barn skulle åka och ta ett bara. Så fungerar INTE systemet och det ska anmälas till socialtjänsten.

Ändå startar du ett drev mot en okänd människa baserat på ett klipp på en minut. Har de sänkt IQ-nivån för att bli antagen till Mensa?
Citera
2022-03-08, 03:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Inget här är ju speciellt förvånande och alla vet ju vad grejen är och han är knappast ensam. Jag har väl egentligen bara en fråga och det är varför i hela friden han skyltar med detta i tv? Det är väl å andra sidan det alibi som han har, nu är det bara 95% säkert vad det här handlar om.
Han är godhetsknarkare. Så han vill visa omvärlden att han är god och rättfärdiga sitt eventuella utnyttjande av kvinnorna.
Citera
2022-03-08, 03:40
Medlem
pellevin11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/peter-fran-bymarken-hamtade-tva-ukrainska-familjer

Peter satte sig i bilen och åkte omedelbart ner mot Ukraina när nyheten om kriget kom.

På vägen dit fick han kontakt med två mödrar via en chat och hämtade upp dem vid gränsen mellan Polen-Ukraina.

Oerhört vidrigt att läsa att någon passar på att se sin chans till att utnyttja krigsoffers desperation.

Att ha sex med dem, vilket man underförstått inser är motivet till att ha dem boende hos sig, är likvärdigt med våldtäkt. I Ukraina hade det räknats som våldtäkt och även krigsförbrytelse. En främmande nations män som i utbyte mot deras överlevnad har sex med dem.

Det här är skälet till att samhället måste vara väldigt observanta. https://via.tt.se/pressmeddelande/vi-maste-skydda-barnen-i-ukraina-fran-kriget-och-dess-foljder?publisherId=3033395&releaseId=3317591

Det är extremt vanligt att sexualförbrytare såsom pedofiler åker till krisområden för att arbeta volentärt i syfte att hitta offer de kan skada sexuellt. De framlägger dem själva som ädla hjältar och arbetar vid barnhem, sjukhus, eller på andra ställen där de kan våldta särskilt utsatta kvinnor och barn.

Privatpersoner ska absolut INTE ta in barn i sina hem utan att vara utredda och godkända familjehem!!!
Historien har lärt oss att barn utnyttjas på alla möjliga tänkbara vis. Även "försvinner".

Dessa människor som tar in folk utan vidare, utan anknytning, utan utredning ska omedelbart anmälas till socialtjänsten. Utsattheten för kvinnor men särskilt barn är gigantisk när de hamnar i händerna på en (eller fler) utan skyddsnät i främmande land utan att kunna språket.

Jag ber alla som upptäcker dessa beteenden att anmäla dem till socialtjänsten för att gardera att särskilt utsatta inte hamnar i händerna hos pedofilnätverk, utsätts för människohandel etc

Jag planerar själv att åka ner till Ukraina och hämta fina flickor. Det är trevligt att ta flickor på stjärten.

När den Ukrainska tjejen står i duschen hemma hos mig då kliver jag in och överraskar henne.
Citera
2022-03-08, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Vi lär nog få se en och annan centerpartist som kan tänka sig att ta emot "kvinnor med barn", med betoning på barn.

Ja, oddset att en peddocenter kommer att utveckla sig själv med barnmänniskor i kriget är stureplanslåga.
obs, jag använde sturecenterns peddos sätt att så fint artikulera.
Senast redigerad av Johnth 2022-03-08 kl. 03:46.
Citera
2022-03-08, 03:46
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Han finns med i lexbase
Är det P*ter Ulf H*kan J*nsson?
Citera
2022-03-08, 04:02
Medlem
Pruttmuffs avatar
Han har gjort sig skyldig till rattfylleri.

https://anonfiles.com/BbRfDaMdx0/B3427-16_PDF
Citera
2022-03-08, 04:28
Medlem
Absolut slemmigt det måste man se. Han är 100% alkis.

Det är ju som alla de här patetiska batikärringarna i Mp och V.

Däremot tycker jag absolut vi ska hjälpa Ukrainska flyktingar. Ffa i sitt närområde. Men annars kan det vara bra med lite kristet vitt inflöde som omväxling från den bruna floden av muslimer.

Och igen. Här kommer kvinnor och barn direkt från ett krig. Det är inte bidragssuktande analfabeter med skägg och guldkedja.
Senast redigerad av Julskinkato 2022-03-08 kl. 04:44.
Citera
2022-03-08, 05:18
Medlem
mossadmartins avatar
Verkar suspekt. En kvinna i grannskapet som ska ta emot ukrainare är sedan tidigare familjehem och godkänd etc. Men den där gubbens avsikter kan man ju ifrågasätta. Hoppas att inslaget leder till att samhället håller ett öga på det hela...Han ser nedsupen ut förövrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in