2022-03-08, 01:37
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Behjärtansvärt. Nu kanske man inte skall tro det värsta om alla men visst förekommer det.
Många ensamkommande baaarn från Afghanistan har blivit brutalt utnyttjade av svenska kvinnor under lång tid.

69 årig alysaktevist hade ett sexuellt förhållande med ett av barnen hon vurmade för, han skämdes så mycket han mördade henne. https://www.nyatider.nu/afghansk-mordare-i-forhallande-med-asylaktivist/
Inte att förglömma Johanna Möller som utnyttjat olika ensamkommande baaarn under flera år och fick till sist ett av barnen att mörda hennes pappa och försöka även mörda hennes mamma.

Det är nog vanligare än man tror, bäst att se upp.
Knappast.

Han var sannolikt drivande. De jagar kvinnor, äldre kvinnor och antagligen väldigt unga också. Deras problem är att de är Incels. Kvinnor vill inte ha de ensamkommande och en mycket stor andel av dem kan inte hitta en partner eftersom de främst umgås med varandra och saknar det man söker i en partner.

Jag har redan nämnt henne.
Senast redigerad av AdMortem 2022-03-08 kl. 02:29.
Citera
2022-03-08, 01:38
Avslutad
Vi lär nog få se en och annan centerpartist som kan tänka sig att ta emot "kvinnor med barn", med betoning på barn.
Citera
2022-03-08, 01:41
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Svenska män kommer att få upp ögonen för dessa tjejer nu, så svenska brudar får verkligen vara beredda på att bli utkonkurrerade
Ovidkommande i sammanhanget att det finns särskilt utsatta som utnyttjas som vi misstänker gällande artikeln.

De kommer dessutom antagligen vilja åka hem när de kan, så ni får som omväxling slå på charmen och börja arbeta för relationen om hon ska vilja stanna. Sedan så har du/ni konkurrens av ett mansöverskott. Det kommer finnas väldigt många intresserade män.

Ni har en otroligt skev syn. Hör ni någonsin kvinnor tro att de är lika högt värderade enbart för att de är kvinnor? Jämförbart med att jag skulle hävda att är ett långt bättre kap än kvinnor från andra länder. Högfärdigt...
Citera
2022-03-08, 01:42
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Ovidkommande i sammanhanget att det finns särskilt utsatta som utnyttjas som vi misstänker gällande artikeln.

De kommer dessutom antagligen vilja åka hem när de kan, så ni får som omväxling slå på charmen och börja arbeta för relationen om hon ska vilja stanna. Sedan så har du/ni konkurrens av ett mansöverskott. Det kommer finnas väldigt många intresserade män.

Ni har en otroligt skev syn. Hör ni någonsin kvinnor tro att de är lika högt värderade enbart för att de är kvinnor? Jämförbart med att jag skulle hävda att är ett långt bättre kap än kvinnor från andra länder. Högfärdigt...

Ja.
Citera
2022-03-08, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Att han smeker den enas hår är väl bara det ett brott, såvida inte samtycke föreligger?

Hela situationen känns obehaglig.
Hon ser inte helt bekväm ut när pervopeter kladdar i hennes hår. Det här är ett sexbrott som bara väntar på att hända.
Citera
2022-03-08, 01:44
Medlem
area50s avatar
Citat:

Sverige har mansöverskott. Fler vita, traditionella kvinnor är precis vad vi behöver. Dom som väljer att stanna här kommer att sätta dit de svenska feministerna. Dom minns var marxismen försökte att göra med dom under sovjet.
Citera
2022-03-08, 01:45
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag lutar åt att så nog är fallet. Jag tar som sagt gärna in Ukrainska kvinnor och barn, min Svenska flickvän är med på det. Sen får vi se vad som händer.
Fast då säger du att män är svin. Annars skulle du vilja ha in dem medan jag själv vill ha stopp på invandringen men inte till de här kvinnorna och barnen. Däremot är jag inte för invandring av dem för att män som hatar kvinnor ska ha dem som sexdockor. Inte heller att män som leker hjältar ska ha dem som sexdockor. Faktum inte alls för sex utan för att de givetvis inte ska behöva våldtas och mördas i Ukraina.
Citera
2022-03-08, 01:48
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Fast då säger du att män är svin. Annars skulle du vilja ha in dem medan jag själv vill ha stopp på invandringen men inte till de här kvinnorna och barnen. Däremot är jag inte för invandring av dem för att män som hatar kvinnor ska ha dem som sexdockor. Inte heller att män som leker hjältar ska ha dem som sexdockor. Faktum inte alls för sex utan för att de givetvis inte ska behöva våldtas och mördas i Ukraina.

Jag är emot MENA-invandring, frågor på det?
Citera
2022-03-08, 01:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Svenska män kommer att få upp ögonen för dessa tjejer nu, så svenska brudar får verkligen vara beredda på att bli utkonkurrerade

Har du sett hur kvinnorna i fråga ser ut? De är inga fotomodeller direkt. Men de är säkert fina och bra människor. Hoppas de klarar sig från Peters tafsande bara.
Senast redigerad av countolaf 2022-03-08 kl. 01:52.
Citera
2022-03-08, 01:50
Medlem
Uberfuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennelevell
Svennar kan hålla sig till svennor.

jaha, och vad är du? Arab eller neger?

Det är bara glömma ukrainska brudar om du är det ena eller andra. De tar inte i negrer med tång.
Citera
2022-03-08, 01:50
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennelevell
Svennar kan hålla sig till svennor.
Låt folk träffa vem de vill. Men inte på samma vis sexförbrytare gör. Har absolut inget emot att svenska män träffar ukrainska kvinnor, men det ska inte vara med dem i slavposition.
Citera
2022-03-08, 01:51
Medlem
area50s avatar
Citat:
1. Invadrarmän är väldigt desperata eftersom få kvinnor vill ha dem i längden. De kommer klistra sig efter de här kvinnorna.

2. Jag välkomnar så många som möjligt av dessa kvinnor. De kommer när de har en stabilitet här i egenskap utan beroendeställning till någon man, kicka skiten ur er män. Ni tror att de allihopa kommer vara lätta offer, men det är nu ni kommer få smaka på riktiga kvinnor som ställer krav på er. Och de som är mindre benägna till konflikter, de kommer lämna er

1: Ukrainska kvinnor avskyr araber/muslimer och skulle aldrig låta sig befläckas utav dem.
2: Men lilla vän, öststats-kvinnor har alltid sökt sig till västerlandet för en bättre framtid, så många skulle inte säga nej till ett svenskt medborgarskap
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in