Citat:
Ursprungligen postat av
Uberfuhrer
Nja, nu är det ukrainska kvinnor. Känner du någon? De är glada om du bara dricker en spritflaska om dagen och inte tre, samt om du måste slå henne så att det kan hållas till nån gång i månaden.
Nej. Som ung, ur ett grannland dock. Inte min uppfattning men prägling av ett liv i fattigdom under diktatur. Man lyssnade inte så mycket, var nog för liten för att sätta sig in i världen och skillnader.
Citat:
Ursprungligen postat av
ConnyJonsson
Ensamstående, eller bara att deras karlar är ute i krig? Peter får bete sig anständigt, annars lär han stå till svars när två soldater hämtar hem sina familjer senare...
Förhoppningsvis.
Citat:
Ursprungligen postat av
svennelevell
Omoraliskt sjukt.
Ja verkligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
countolaf
Konstaterade mest att svenskor inte behöver oroa sig för bli brädade rent utseendemässigt av ukrainskor i alla fall. Men eftersom vi redan har slagit fast att syftet med att ta emot kvinnor på flykt inte ska vara sexuellt, så är deras utseende egentligen helt irrelevant.
Jag har svårt att se på kvinnor som män gör, ser absolut inte något fel på dem. Och det har du helt rätt i. Som om jag skulle dra iväg efter en man. Det hade varit exakt samma sak. Med skillnaden att han åtminstone kunde värja sig bättre än en kvinna som gör vad som helst för att klara livet på sig och sitt/sina barn. Jag menar givetvis att du är särskilt utelämnad om någon försöker ha sex med dig i närheten av dina barn mer än att jag bara tänker på fysisk styrka.