2022-03-08, 01:52
Medlem
Uberfuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
1. Invadrarmän är väldigt desperata eftersom få kvinnor vill ha dem i längden. De kommer klistra sig efter de här kvinnorna.

2. Jag välkomnar så många som möjligt av dessa kvinnor. De kommer när de har en stabilitet här i egenskap utan beroendeställning till någon man, kicka skiten ur er män. Ni tror att de allihopa kommer vara lätta offer, men det är nu ni kommer få smaka på riktiga kvinnor som ställer krav på er. Och de som är mindre benägna till konflikter, de kommer lämna er

Nja, nu är det ukrainska kvinnor. Känner du någon? De är glada om du bara dricker en spritflaska om dagen och inte tre, samt om du måste slå henne så att det kan hållas till nån gång i månaden.
Citera
2022-03-08, 01:53
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Ja.
Inte jag iallafall. Skillnaden kan dock bero på att män är på allt och alla. Kvinnor är sällan det. Vi ligger inte i för att hänga efter sjutton olika karlar. Om ni minimerade uppvaktningen till någon ni verkligen gillade, skulle det bli annorlunda.
Citera
2022-03-08, 01:53
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Har du sett hur kvinnorna i fråga ser ut? De är inga fotomodeller direkt.
Baserade på några få bilder där människor har varit under hög stress i flera dagar ja.
Feminist-svenskor watch out http://ukrainianbrides.info/wp-content/uploads/2015/07/sexualwomen.jpg
Citera
2022-03-08, 01:56
Medlem
Uberfuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Baserade på några få bilder där människor har varit under hög stress i flera dagar ja.
Feminist-svenskor watch out http://ukrainianbrides.info/wp-content/uploads/2015/07/sexualwomen.jpg

Man kan slå fast att denna bruden är inte med i flyktingströmmen? Det är ju bara feta kärringar i kubik som vaggar som ankor..

Klart att det finns någon som är snäppet bättre men jag har inte sett några på de flyktingfilmerna som ligger ute.
Citera
2022-03-08, 01:57
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Man kan slå fast att denna bruden är inte med i flyktingströmmen? Det är ju bara feta kärringar i kubik som vaggar som ankor..

Klart att det finns någon som är snäppet bättre men jag har inte sett några på de flyktingfilmerna som ligger ute.
Med tanke på att EU vill ge dom 3 års uppehållstillstånd så ska du se att det kan komma fler
Citera
2022-03-08, 02:00
Medlem
ConnyJonssons avatar
Ensamstående, eller bara att deras karlar är ute i krig? Peter får bete sig anständigt, annars lär han stå till svars när två soldater hämtar hem sina familjer senare...
Citera
2022-03-08, 02:02
Avslutad
Citat:
Han är inte fotomodell själv. I gen av oss ser särskilt snygg ut med åldern. Sedan så är det lätt att sminka upp ena kvinnan och du skulle ändra inställning. Tro på fan hon är mörk under ögonen. Det är jag också utan att gått igenom ett krig med Nina ungar för att hamna hos en labil, gift man som tycker om att ha kvinnor lite väl nära.

Konstaterade mest att svenskor inte behöver oroa sig för bli brädade rent utseendemässigt av ukrainskor i alla fall. Men eftersom vi redan har slagit fast att syftet med att ta emot kvinnor på flykt inte ska vara sexuellt, så är deras utseende egentligen helt irrelevant.
Citera
2022-03-08, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyJonsson
Ensamstående, eller bara att deras karlar är ute i krig? Peter får bete sig anständigt, annars lär han stå till svars när två soldater hämtar hem sina familjer senare...
Dessa kommer ALDRIG åka hem när de väl fått smak på bidragsflödet som ensamstående mammor…
Citera
2022-03-08, 02:04
Avslutad
Good for Peter!

Hoppas han får till en skön menage a trois med damerna och att han är en bra fadersfigur för kidsen!
Citera
2022-03-08, 02:06
Medlem
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/peter-fran-bymarken-hamtade-tva-ukrainska-familjer

Peter satte sig i bilen och åkte omedelbart ner mot Ukraina när nyheten om kriget kom.

På vägen dit fick han kontakt med två mödrar via en chat och hämtade upp dem vid gränsen mellan Polen-Ukraina.

Oerhört vidrigt att läsa att någon passar på att se sin chans till att utnyttja krigsoffers desperation.

Att ha sex med dem, vilket man underförstått inser är motivet till att ha dem boende hos sig, är likvärdigt med våldtäkt. I Ukraina hade det räknats som våldtäkt och även krigsförbrytelse. En främmande nations män som i utbyte mot deras överlevnad har sex med dem.

Det här är skälet till att samhället måste vara väldigt observanta. https://via.tt.se/pressmeddelande/vi-maste-skydda-barnen-i-ukraina-fran-kriget-och-dess-foljder?publisherId=3033395&releaseId=3317591

Det är extremt vanligt att sexualförbrytare såsom pedofiler åker till krisområden för att arbeta volentärt i syfte att hitta offer de kan skada sexuellt. De framlägger dem själva som ädla hjältar och arbetar vid barnhem, sjukhus, eller på andra ställen där de kan våldta särskilt utsatta kvinnor och barn.

Privatpersoner ska absolut INTE ta in barn i sina hem utan att vara utredda och godkända familjehem!!!
Historien har lärt oss att barn utnyttjas på alla möjliga tänkbara vis. Även "försvinner".

Dessa människor som tar in folk utan vidare, utan anknytning, utan utredning ska omedelbart anmälas till socialtjänsten. Utsattheten för kvinnor men särskilt barn är gigantisk när de hamnar i händerna på en (eller fler) utan skyddsnät i främmande land utan att kunna språket.

Jag ber alla som upptäcker dessa beteenden att anmäla dem till socialtjänsten för att gardera att särskilt utsatta inte hamnar i händerna hos pedofilnätverk, utsätts för människohandel etc

Det kanske bara är fantasier i din sjuka hjärna.
Citera
2022-03-08, 02:06
Medlem
Keonets avatar
Efter en titt på hans facebook profil är det tydligt att han redan utnyttjar dem för att vinna godhetspoäng och att få andra att betala hela kalaset. Det fram går även på han sida att han fört bok ner på öresnivå över utgifter han haft för familjerna.
Citera
2022-03-08, 02:09
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Nja, nu är det ukrainska kvinnor. Känner du någon? De är glada om du bara dricker en spritflaska om dagen och inte tre, samt om du måste slå henne så att det kan hållas till nån gång i månaden.
Nej. Som ung, ur ett grannland dock. Inte min uppfattning men prägling av ett liv i fattigdom under diktatur. Man lyssnade inte så mycket, var nog för liten för att sätta sig in i världen och skillnader.
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyJonsson
Förhoppningsvis.
Citat:
Ursprungligen postat av svennelevell
Omoraliskt sjukt.
Ja verkligen.
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Konstaterade mest att svenskor inte behöver oroa sig för bli brädade rent utseendemässigt av ukrainskor i alla fall. Men eftersom vi redan har slagit fast att syftet med att ta emot kvinnor på flykt inte ska vara sexuellt, så är deras utseende egentligen helt irrelevant.
Jag har svårt att se på kvinnor som män gör, ser absolut inte något fel på dem. Och det har du helt rätt i. Som om jag skulle dra iväg efter en man. Det hade varit exakt samma sak. Med skillnaden att han åtminstone kunde värja sig bättre än en kvinna som gör vad som helst för att klara livet på sig och sitt/sina barn. Jag menar givetvis att du är särskilt utelämnad om någon försöker ha sex med dig i närheten av dina barn mer än att jag bara tänker på fysisk styrka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in