2022-03-08, 00:45
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jag fungerar annorlunda, ja. Jag ligger omkring Mensa intelligensmässigt och jag är därmed smartare än andra liksom kunskaper sätter sig lättare hos mig, jag processar information bättre osv.

Projektioner kommer snarare från er. Ni har klagar sjukt mycket på svenska kvinnor och ser inte något konstigt i mäns beteenden. Det är A i O med att ha personliga problem såsom personlighetsstörningar. Rätt illa att kasta fram projektioner till försvar samtidigt som du berättar du skulle göra detsamma. Känner du dig hotad? Har du själv lite skumma saker för dig måhända? Det tror jag faktiskt...

Du behöver inte svara mer. Något är galet med dig.
Jag kommer anmäla denna direkt imorgon till socialtjänsten. Flashbackare verkar han också vara. Läste en tråd med liknande innehåll.

Från er? Ja det finns absolut en del sjuka beteenden hos Svenska kvinnor, särskilt från dig. Jag är själv ihop med en Svensk kvinna? Mensa my ass! En anmälan kan faktiskt vara på sin plats i det där fallet.
Citera
2022-03-08, 00:47
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeaRex
Precis så.
SVT är ormar.

Jag minns så väl när Samir rapporterade och stageade en "attack" i Syrien (om jag inte minns fel) och allt gick fel. Men nä, det är där vi får vår information. Man ska inte lita på enbart en sida.
Citera
2022-03-08, 00:48
Medlem
Grejen är ju tjejerna hade en son med sig som inte var så liten. Även om han såg lite "nördig" ut hade han säkert kunnat slå ned Peter.. Så alla måste lugna sig. Vi alla vet att slaver är de hårdaste om man ska vara ärlig
Senast redigerad av Fb2021 2022-03-08 kl. 00:51.
Citera
2022-03-08, 00:49
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/peter-fran-bymarken-hamtade-tva-ukrainska-familjer

Peter satte sig i bilen och åkte omedelbart ner mot Ukraina när nyheten om kriget kom.

Oerhört vidrigt att läsa att någon passar på att se sin chans till att utnyttja krigsoffers desperation.

Att ha sex med dem, vilket man underförstått inser är motivet till att ha dem boende hos sig, är likvärdigt med våldtäkt.

Hur många tusen ensamkommande män fick bo hemma hos svenska kvinnor 2015-16?
Många av dessa män fälldes dessutom för både våldtäkter och mord.
Citera
2022-03-08, 00:50
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Från er? Ja det finns absolut en del sjuka beteenden hos Svenska kvinnor, särskilt från dig. Jag är själv ihop med en Svensk kvinna? Mensa my ass! En anmälan kan faktiskt vara på sin plats i det där fallet.
Jo. Ett syskon är medlem där också och vi har en påtagligt hög intelligens i hela min släkt.

Det är svårt för mindre begåvade att förstå dem som det är ett större glapp till.

Ja jag vet inte vad han heter, den på Lexbase är gift så borde inte vara samma man.
Citera
2022-03-08, 00:55
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Tror inte han vare sig vill eller kan förgripa sig eftersom det finns en tonårsson i sällskapet och det är 2 kvinnor som är tuffare än många män här i Sverige.

Hur gick det egentligen till när batikhäxorna tog emot afghaner på industriell basis och lät skithålen fyllas upp av sprutvillig afghankuk ? Var det tal och anklagelser om sexuella baktankar då också ?

Näe... ge upp era tafatta jävlar, inte fan kör han bil till polen och hämtar 5 personer för att få knulla, då kunde han tagit EN kvinna från valfritt fattigt land. Däremot tror jag uppriktigt att han är stressad/shockad och beter sig lite konstigt, men absolut inte på ett sätt som kan skada hans inneboende. Han ställer dessutom upp med bild i TV, det gör INTE pedojävlarna som gråter ut när de fått gästa på dumpen.se , tror fan den här gubben är helt OK och han verkar ha haft kontakt med kvinnorna innan kriget, dessutom skall ni inte tro att Ukrainska kvinnor är naiva, dom lär veta mer om livet än de flesta Svenska kvinnor som kan vara väl naiva.
Citera
2022-03-08, 00:56
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Hur många tusen ensamkommande män fick bo hemma hos svenska kvinnor 2015-16?
Många av dessa män fälldes dessutom för både våldtäkter och mord.
Vet du, jag läste typ ingenting där. Sedan så håller jag med (jag har för tusan ifrågasatt en dåre jag dejtat till hans "svenska familj" och även honom om han inte haft något med den som tog in honom. Det är män som inte fungerar som vuxna, har svårt att tro att de gjorde det i tonåren heller. Däremot är sexualbrott något främst män begår och jag har väldigt svårt att tro att kvinnor överlag skulle ta in någon mot sex. Snarare så de blir offer då. Jag vet en kvinna som tog in sin egen bror från Finland för att en dag få en kniv mot halsen och våldtas.

Ni män, ni ser er alltid som offer om man kritiserar någon man som begår övergrepp eller kan tänkas göra. Det är för att ni själva är förbrytare. En normal människa som jag, diskuterar problem när de är aktuella.
Citera
2022-03-08, 00:58
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Mensa är en klubb för inbördes beundran. Tänk om jag är med där också?

Så du kan dra en slutsats alltså?
Ja då är du det.

Jag är bättre än majoriteten i min släkt och bättre än de som får högre poäng än vad jag får. Nu diskuterar jag iofs aldrig med dem.
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Tror inte han vare sig vill eller kan förgripa sig eftersom det finns en tonårsson i sällskapet och det är 2 kvinnor som är tuffare än många män här i Sverige.

Hur gick det egentligen till när batikhäxorna tog emot afghaner på industriell basis och lät skithålen fyllas upp av sprutvillig afghankuk ? Var det tal och anklagelser om sexuella baktankar då också ?

Näe... ge upp era tafatta jävlar, inte fan kör han bil till polen och hämtar 5 personer för att få knulla, då kunde han tagit EN kvinna från valfritt fattigt land. Däremot tror jag uppriktigt att han är stressad/shockad och beter sig lite konstigt, men absolut inte på ett sätt som kan skada hans inneboende. Han ställer dessutom upp med bild i TV, det gör INTE pedojävlarna som gråter ut när de fått gästa på dumpen.se , tror fan den här gubben är helt OK och han verkar ha haft kontakt med kvinnorna innan kriget, dessutom skall ni inte tro att Ukrainska kvinnor är naiva, dom lär veta mer om livet än de flesta Svenska kvinnor som kan vara väl naiva.
Han behöver inte vara pedofil. Jag belyser hur de agerar. Men hans motiv är tveklöst sexuellt.
Citera
2022-03-08, 00:59
Medlem
Keonets avatar
Det är såna som Peter som gör att jag får en liten förståelse för att hur MENA män tänker när de säger att det är för farligt för kvinnor och barn att fly så de väljer att själva komma först.
Som man skäms man, fy fan vilken sliskig typ.
Jönköpings kommun måste ju kunna ordna ett boende till kvinnorna och barnen.

Batikhäxor är vidriga men jag kan tycka att män som flyr och leker barn förtjänar dessa äckliga tanter. Kvinnor och barn till män som strider förtjänar inte att bli utnyttjade.
Citera
2022-03-08, 01:00
Medlem
Sperssons avatar
Citat:

Ni män, ni ser er alltid som offer om man kritiserar någon man som begår övergrepp eller kan tänkas göra. Det är för att ni själva är förbrytare. En normal människa som jag, diskuterar problem när de är aktuella.

Peter åker väl och "räddar" ukrainska kvinnor av samma orsak som svenska kvinnor "räddar" arabiska män på flykt?

Jag tror inte någon gör det för pengarna.
Citera
2022-03-08, 01:01
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
Finns dom som menar väl men jag antar att han inte skulle tagit in ukrainska män. en annan stor varnings signal är att han verkar ensamstående och utmärker sig själv som en hjälte.
INGEN vettig människa tar in vilt främmande människor bara sådär. Oavsett motivet tror jag i detta fall att det inte är helt oskyldigt.

EDIT: tittade på videon och det där är inte bra hur han smekte den ena på ett sätt man inte rör främlingar på

Ja, wtf var det där. Betedde sig som att de var ihop. Äckelgubbe
Citera
2022-03-08, 01:05
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Ja, wtf var det där. Betedde sig som att de var ihop. Äckelgubbe
Han är dessutom gift. Men ingen förutom han själv bor på adressen. Antagligen därför han gråter. Han tycker synd om sig själv av något skäl.

Gissningsvis är det väl någon som redan har ett äktenskap bakom sig från landet kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in