Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-07, 22:27
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Jag vill inte ha dig Fido.

Men han gör enbart bort sig och försöker leka tuff och viktig. Han misslyckas helt galet mycket. Men förstår om du gillar en likasinnad. Kan inte du och han gå till psyk hand i hand?

Fido kan lära dig att gilla Fido? <3

Jag tycker att incestmannen lyckas bra, stort har han dessutom rätt i det han säger!

Nja, incestmannen och jag har lite olika preferenser. Men inget jag har några problem med.

Avvaktar med att gå till psyket ett litet tag... Vet ju aldrig hur galenpannorna där tänker... Ser gärna att dörren på rummet jag är på har ett handtag insidan också... Som fungerar!
Senast redigerad av fido1986 2022-03-07 kl. 22:30.
Citera
2022-03-07, 22:46
Avstängd
Sommargays avatar
Älskar i senaste videon när Sjöberg säger något syrligt och snubben hugger till som fan med "HAH, OFREDANDE". Ungefär som att häng gärna ut mig under premissen pedofil för hundratusen följare. Men kall mig fan inte idiot, där går gränsen!
Citera
2022-03-07, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hangbukssvin
Intresserad. Identiteten på fanskapen måste fram. Framförallt på de grisarna som är ute efter riktigt små barn. Inte för att jag har något emot att samtliga hängs ut men det finns grader i helvetet och jag anser att kategorin ”Mr. X”, ”Incestmannen” och ”genussnubben med skägget” bör prioriteras.

Vilken e genussnubben med skägget?
Citera
2022-03-07, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Vilken e genussnubben med skägget?

Han blev uthängd på dumpen för några dagar sedan.
Citera
2022-03-07, 23:06
Medlem
Någon som vet vem det var som tog livet av sig?
Citera
2022-03-07, 23:31
Medlem
Telepatisks avatar
"Napp från incestgrupp", han beter sig väldigt annorlunda än dom andra dom filmat. Men jag vet inte riktigt vad det är. Är han berusad? Han verkar ha mer genuin ångest över det än någon av dom tidigare.

Patrik beter sig förövrigt som en mobbare mot honom
Citera
2022-03-07, 23:42
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
"Napp från incestgrupp", han beter sig väldigt annorlunda än dom andra dom filmat. Men jag vet inte riktigt vad det är. Är han berusad? Han verkar ha mer genuin ångest över det än någon av dom tidigare. Patrik beter sig förövrigt som en mobbare mot honom

"Tommy snubblade över vår fiskare i en svensk incestgrupp. Finns det sådana? Ja, det gör det. Precis som frimärkssamlarna har sina sidor och schackklubbarna sina så har de som söker efter incestrelationer sina grupper. Denna typen av grupper är totalt mörker och för att ta sig in och få fram de som visar intresse för just incest så krävs det att man utger sig för att vara likasinnad."

Personen hängde alltså i en incestgrupp, hävde ur sig incest- och pedofiltugg, bokade dejt med incest/peddomamma...och menar att det bara var en fantasi? Sannolikt. Verkligen hög trovärdighet.
Citera
2022-03-07, 23:52
Medlem
Vet vem incestbaskern är, alltid tyckt att han varit sliskig på något sätt....
Fattar inte varför man inte ens får maska längre i denna tråden? Syftet försvann lite där
Citera
2022-03-07, 23:55
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felloh
Fattar inte varför man inte ens får maska längre i denna tråden? Syftet försvann lite där
Jag tror mig känna igen honom, men kanske har han bara "ett sånt" ansikte. Vad har han rört sig i för kretsar?
Citera
2022-03-07, 23:56
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Personen hängde alltså i en incestgrupp, hävde ur sig incest- och pedofiltugg, bokade dejt med incest/peddomamma...och menar att det bara var en fantasi? Sannolikt. Verkligen hög trovärdighet.
Haha! Av någon anledning så tycker jag att han inte passar in bland dom andra på sidan, men ja, det du skriver talar ju för att han är ett super-peddo!
Citat:
Ursprungligen postat av felloh
Gissar på att det beror på att risken för feluthängningar är stor, vilket också hänt (om jag inte missminner mig).
Citera
2022-03-08, 00:14
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlandoffroad
Inte så svårt att lista ut. hittar bara en som passar, överläkare på psyk. Fyllde 50 igår.
Mer eftersökt än vanligt pekar mot att det är han.
Halvöppen fb, går bara att se gemensamma vänner.
Barnen skrivna hos exet som har annat efternamn, hon är ironiskt nog barnläkare .
Han har tidigare bott på den adressen som ligger väldigt fint till och kåken värderades senast till strax under 6 millar.

Men vi kan väl lämna familjen utanför, dom har det nog jävligt ändå antar jag.

Bildgoogla överläkare östersund psykiatri så kommer det upp en snubbe DS. Verkar vara omtyckt på jobbet.

Ironiskt nog finns det en till pedofil på samma avdelnimng https://www.op.se/2022-03-03/lakare-anmalde-misshandel--anholls-misstankt-for-barnporrbrott?fbclid=IwAR0OdyVebpPb0VvYXeZ0C1KD-UL0 1OFlZrpXdJnQO1FtAahv135Hl7tG7x8 (betalvägg) men har läst artikeln i papperstidmingen och denne skall inte arbeta kvar.

Har hört från en vän som varit intagen att det arbetar märkliga typer på psyk Östersund men har tidigare avfärdat vännen som partisk, kanske skulle gräva lite mer i det och få några namn.

Snyggt grävt av dig!
Väldigt läskigt med en pedofil som är överläkare i psykiatri, så mycket makt över personer väldigt få lyssnar på.
Att han i en artikel uttalar sig om barn med könsdysfori ger mig kalla kårar.

Grattis i efterskott då......
Citera
2022-03-08, 00:20
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Snyggt grävt av dig!
Väldigt läskigt med en pedofil som är överläkare i psykiatri, så mycket makt över personer väldigt få lyssnar på.
Att han i en artikel uttalar sig om barn med könsdysfori ger mig kalla kårar.

Grattis i efterskott då......

Är det "mannen" som nyligen köpt hus på Österlen som ni menar? ( Typ sommarhus)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in