Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-08, 00:33
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Är det "mannen" som nyligen köpt hus på Österlen som ni menar? ( Typ sommarhus)
Det såg jag inget om.
Skäggig och tror han står framför en reklamskylt på en bild.
Citera
2022-03-08, 00:52
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttmuff
Har du länk till Aftonbladets publicering? Det har jag missat.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g6Qql9/lindas-sambo-hangdes-ut-som-pedofil-pa-dumpen-tog-sitt-liv?fbclid=IwAR0GlX5ExDts_jtvSgR8otgPHjjPAnU- _kmwb3H0OmLVy_RVoEHidUFDw0Y

Linda heter inte Linda och vi alla förstår ju att det handlar ju om bakluckepeddot.
Aftonbladet delade artikeln på sin Facebook. Såå många som kommenterat där.
Citera
2022-03-08, 01:08
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/g6Qql9/lindas-sambo-hangdes-ut-som-pedofil-pa-dumpen-tog-sitt-liv?fbclid=IwAR0GlX5ExDts_jtvSgR8otgPHjjPAnU- _kmwb3H0OmLVy_RVoEHidUFDw0Y

Linda heter inte Linda och vi alla förstår ju att det handlar ju om bakluckepeddot.
Aftonbladet delade artikeln på sin Facebook. Såå många som kommenterat där.
Ok, tack så mycket. Läste artikeln. Bakluckepeddot minns jag när det låg uppe på dumpen.
Citera
2022-03-08, 01:36
Medlem
1754s avatar
Senaste uthängningen ( incest ) är nog den vidrigaste personen hitills. Fanskapet har säkert hållt på med sin egen dotter som han skriver i chattloggarna. Föräldrar som utsätter sina egna barn, fyfan!
Citera
2022-03-08, 01:56
Läser en recension om Migrän-Martin på skitmagasinet Gaffa; ’En känsla av nakenhet och utsatthet’’ kräker recensenten ur sig om hans indiepopsmörja.

Den meningen får ju en ny klang när man läst att han vill göra ass to mouth på en 6-åring....
Citera
2022-03-08, 03:36
Citat:
Linda är noga med att påpeka att hon känner med alla barn och unga som utsetts för övergrepp. Och att hon verkligen inte står bakom att sambon chattade sexuellt med, vad han trodde, var en 13-årig flicka.
Men hon värjer sig kraftigt mot att privatpersoner tar lagen i egna händer och pekar ut påstådda pedofiler.
– Det får vara ett rättssamhälle, säger hon och fortsätter:
Jag vore intresserad att ställa frågan om "rättssamhälle" till alla sådana som Linda före uthängningen och döden av sambon.
Före uthängning: Hej Linda och Eva (och deras män Lasse och Rolf) Intervju .. Tycker ni det är bra att hänga män som kan misstänkas vara pedofiler när det finns bevis?

Jag är övertygad om att de inte hade tyckt "rättssamhälle" i så fall vore något viktigt med motivationen att det är vuxna män som bevisligen "sökt efter barn sexuellt syfte".
Inte förrän något drabbar folk själva så förstår dom. Först då bildar sig folk åsikter och plötsligt är det fel. Detta kan alla Sveriges "Lindor och Lassar" tänka på, i mer än denna fråga.

Inte förrän något berör er själva bildar ni er en åsikt. Jätteduktigt.
Citera
2022-03-08, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Citerar mig själv här.
Läste chattloggen och postade innan jag såg videon. Nu har jag sett videon.
Killen har ju en poäng. Det finns så många ensamma karlar där ute som sitter och drar i snabeln dagarna i ända och babblar om sina kåt-fantasier.
Jag försvarar på något vis inte killen här, men som sagt så har han en poäng, han har inte gjort något olagligt. Omoraliskt absolut, och helt sjuka grejer i chatten.
Men kan vi verkligen fortsätta hänga ut folk på det här viset?
Jag tror dumpen kommer vara stängd snart om dom fortsätter så här.
Jag gillar det Patrik och Sara gör, och varför dom gör det, men jag tror inte detta kommer hålla så länge till tyvärr.

Om han har gjort något olagligt eller ej blir nog upp till polisen att avgöra.. det han beskriver i chatten är skäl nog att inleda förhör. Och om han nu har en dotter så borde polis+soc plinga på redan idag.
Citera
2022-03-08, 04:22
Medlem
Jag fick lite lägesrapport om en av de uthängde som bodde i området där Sveriges största skidlopp går i mål.

Personen satt i många styrelser för stora bolag.

Det fick han slutat med.

Branschen där den den uthängde jobbade är mansdominerad och många kollegor hatar pedofiler. Kollegor och släktingar är chockade och tar avstånd. Den uthängde är utfryst.

Det ryktas om att den uthängde inte längre bor kvar med sin familj. I familjen fanns barn som var endast något år äldre än den fiktiva person den uthängde bestämde träff med.

Det senaste snacket är att allt rasat efter konfrontationen och uthängningen för det falska äcklet.

Därav ryktet att hen tagit sitt liv.

Ej bekräftat. Personen kan ha dragit sig undan för att slippa drevet.

Livet har rasat helt för äcklet.

Mer detaljer kan jag ej ge då jag inte vill bryta mot regel 0.10.

Fråga om en annan uthängning på Dumpen.

Är det bekräftat att ”incest-kepsen” INTE hade egna barn?
Citera
2022-03-08, 05:17
Varför löser inte folk det genom att stå fast vid principer:

Extra försäkring utan självrisk. Samma pris som andra
Förstörda föremål = garanti
Fast jobb = jag stannar
Hot = polisanmälan
Trakasserier = skyddad identitet
Mobbning = facket
Diskriminering måste bero på kön eller hudfärg = DO
Skilsmässa = delad ekonomi ner till sista kronan
Anklagelser = hurså? vad?
Citera
2022-03-08, 06:32
Medlem
Suecokids avatar
Jobbigt med en tvilling som åker fast!
Behöva förklara läget hela tiden. Så fort nån kollar snett på dig skulle du vilja ta ett snack!
Citera
2022-03-08, 07:55
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Senaste uthängningen ( incest ) är nog den vidrigaste personen hitills. Fanskapet har säkert hållt på med sin egen dotter som han skriver i chattloggarna. Föräldrar som utsätter sina egna barn, fyfan!
Tycker du att det är värre att våldta sina egna barn än andras, eller vad menar och vill du ha sagt med din kommentar? Vilken är din sporre till att påstå så och vet du det?
Tycker du att det är mer okej att våldta andras barn än sina egna?
Citera
2022-03-08, 07:58
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinGustaxdottern
Varför löser inte folk det genom att stå fast vid principer:

Extra försäkring utan självrisk. Samma pris som andra
Förstörda föremål = garanti
Fast jobb = jag stannar
Hot = polisanmälan
Trakasserier = skyddad identitet
Mobbning = facket
Diskriminering måste bero på kön eller hudfärg = DO
Skilsmässa = delad ekonomi ner till sista kronan
Anklagelser = hurså? vad?

+1 Du tjänar uppenbart inte alla pengar på gatan... Väl skrivet!

Har också funderat på hur det går till när dom blir av med jobbet rent praktiskt... Många verkar ju vara typen som har fast tjänst och säkert är med i facket osv.

Vad dom gör på fritiden ska arbetsgivaren inte bry sig om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in