Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-07, 21:21
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Och höll han det till en fantasi genom att sitta o dravla på chattar vore de en sak. Men han tar beslutet att möta upp henne och därav har han gått över gränsen. Skall dom servera honom ett barn först att våldta och sen konfrontera honom kanske? Han e bara grinig för han blev ertappad. Att han inte ens har vett att skämmas utan börjar käfta emot är ju ännu värre

Som sagt, jag tycker att det Patrik och Sara gör är bra. Men här blir det lite för mycket infiltratörsverksamhet där dom har pedofilmammor som jagar kåt-gubbar.
Det är en jävligt svårdragen gräns här, och jag framstår väl som en galning nu, men häxbränneri var dåligt då som nu.
Killen kanske borde lämnats över till soc eller myndigheter istället?
Jag ställer mig bara tveksam till hela förfarandet. Vad kommer härnäst om vi ska öka detta? Pro-ryssland människor ska hängas ut på Rumpen.se?
Citera
2022-03-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Citerar mig själv här.
Läste chattloggen och postade innan jag såg videon. Nu har jag sett videon.
Killen har ju en poäng. Det finns så många ensamma karlar där ute som sitter och drar i snabeln dagarna i ända och babblar om sina kåt-fantasier.
Jag försvarar på något vis inte killen här, men som sagt så har han en poäng, han har inte gjort något olagligt. Omoraliskt absolut, och helt sjuka grejer i chatten.
Men kan vi verkligen fortsätta hänga ut folk på det här viset?
Jag tror dumpen kommer vara stängd snart om dom fortsätter så här.
Jag gillar det Patrik och Sara gör, och varför dom gör det, men jag tror inte detta kommer hålla så länge till tyvärr.

Skillnad i olagligt är inte ett argument kontra vad han skulle göra. Allt behöver inte vara olagligt för att det skulle vara en instans för att rättfärdiga hans beteende. Nej i det här fallet dömmer Patrik de vidriga människorna med moral vilket kommer straffa dem lika hårt för deras störda beteenden med all rätt. Det som slår mig är att hela gänget på något sätt är varandra lika.
Citera
2022-03-07, 21:38
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Nytt napp
https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/?fbclid=IwAR2uisGcMIq11T84BCuHxkBmHp_zAtVDoG22Cggh hfX1rDTyHa0MFr1IekA

Ytterligare en man som demonstrerar varför vi behöver en lagändring. Den här sortens uttryck borde vara tillräckligt för att polisen skulle starta en utredning. Låt operation "barnporr och peddosar" marinera landet.
Senast redigerad av Lava 2022-03-07 kl. 21:42.
Citera
2022-03-07, 21:42
Medlem
fido1986s avatar
Ja jävlar!
Ang. Napp från incestgrupp

Jag sitter och spinner som en.... hund, när jag hör hur han så snabbt finner sig... Trots situationen så käftar han emot. Verbalt så vinner han också! Han har lite stake den här killen! Jag gillar honom skarpt!

Patrik framstår trots situationens övertag som den idiot han är! Den här killen hade jag säkert kunnat bli bra vän med!

Han är uppenbart smart, låter som att han kommer från en bättre familj, och med lite tur... Så har han resurser och stake att ge igen på Patrik och Sara! Det här ska bli roligt, hoppas jag!
Citera
2022-03-07, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, föregivande av allmän ställning är om de utger sig för att vara poliser (eller annan myndighetsutövare).
De är tydliga med att de är från Dumpen och inte polisen.

Skrev heller inte att det var det, utan att det fanns omkring det dom sysslar med. Dom har påstått i flera videos att polisen är på plats för att hantera ärenden som Patrik och Sara är där för, det har dom inget tillstånd att påstå, särskilt inte när så inte är fallet. Dels har dom inget tillstånd för dom att påstå att polisen misstänker brott när så heller inte är fallet. Det är ju inte deras sak att prata i myndigheter och rättsväsendets ställe.
Citera
2022-03-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Han är uppenbart smart, låter som att han kommer från en bättre familj, och med lite tur... Så har han resurser och stake att ge igen på Patrik och Sara! Det här ska bli roligt, hoppas jag!
Bäst jag slutar skämta, blir ju mer eller mindre mordhotad..
Enig i att det här har potential att bli uppföljning på... Liknar inte övriga flackande blickar och stammande försök till svar.
Citera
2022-03-07, 22:02
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ja jävlar!
Ang. Napp från incestgrupp

Jag sitter och spinner som en.... hund, när jag hör hur han så snabbt finner sig... Trots situationen så käftar han emot. Verbalt så vinner han också! Han har lite stake den här killen! Jag gillar honom skarpt!

Patrik framstår trots situationens övertag som den idiot han är! Den här killen hade jag säkert kunnat bli bra vän med!

Även om du är du var det jävligt lågt att kalla honom för smart.
Citera
2022-03-07, 22:07
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Även om du är du var det jävligt lågt att kalla honom för smart.

Ahhh, din Fido kommer alltid att vara din Fido! <3

Det märks på hans sätt att prata och resonera att det finns något under den där kepsen. Sen var det en otroligt pressad situation för honom. Ändå var han både snabbtänkt och rationell.
Citera
2022-03-07, 22:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Skrev heller inte att det var det, utan att det fanns omkring det dom sysslar med. Dom har påstått i flera videos att polisen är på plats för att hantera ärenden som Patrik och Sara är där för, det har dom inget tillstånd att påstå, särskilt inte när så inte är fallet. Dels har dom inget tillstånd för dom att påstå att polisen misstänker brott när så heller inte är fallet. Det är ju inte deras sak att prata i myndigheter och rättsväsendets ställe.
Det behövs inget tillstånd för att säga att polisen är på plats, polisen är väg, eller att man kommer kontakta polisen.
Det är helt lagligt faktiskt.

Det finns inte heller något hinder för att säga att polisen misstänker brott, utreder brott eller ha konstaterat brott --- så länge de inte utger sig för att vara poliser.

Så länge de inte utger sig för att vara poliser (eller annan befattning) så utger de sig inte för att prata i myndigheters eller rättsväsendets ställe.
Citera
2022-03-07, 22:11
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ahhh, din Fido kommer alltid att vara din Fido! <3

Det märks på hans sätt att prata och resonera att det finns något under den där kepsen. Sen var det en otroligt pressad situation för honom. Ändå var han både snabbtänkt och rationell.

Jag vill inte ha dig Fido.

Men han gör enbart bort sig och försöker leka tuff och viktig. Han misslyckas helt galet mycket. Men förstår om du gillar en likasinnad. Kan inte du och han gå till psyk hand i hand?
Citera
2022-03-07, 22:17
Medlem
Lysturkens avatar
Wow, incestpedofilen har anmält sig! Det är inte utan att man får lust att ge honom en ny ansiktsform efter den detaljrika chatloggen. Så var börjar vi?

Namn, adress, telefonnummer? Har han barn? Hur går grävandet? Jag sitter som en hyena här nu och väntar på välbehaget som kommer infinna sig när jag får reda på allt han kommer förlora.
Citera
2022-03-07, 22:23
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Har något under kepsen? Snabbtänkt och rationell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in