2022-03-07, 19:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Victoria var bara SÅ sexig där i regnet. Nu försvann hela behållningen av årets Farmen.
Det tyckte bildproducenten också när han lade slow-motion https://www.bildtagg.se/bild/rvjhgh5nrvqrtyook46gc60z
Citera
2022-03-07, 19:43
Medlem
Nu ska kaninerna slaktas
Citera
2022-03-07, 19:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Måste väl vara något som inte stämmer i huvudet på Viktoria som uttalar sig på detta viset. Är man 27 år och inte värre saker har hänt henne i livet? Hur ska hon kunna hantera livet vidare? :

https://www.msn.com/sv-se/noje/entertainment/farmen-profilens-starka-ord-efter-avskedet-%e2%80%93-bryter-tystnaden-om-ok%c3%a4nda-kampen-%e2%80%9 dv%c3%a4rsta-jag-har%e2%80%a6%e2%80%9d/ar-AAUJkYc?ocid=mailsignout&li=BBqxHCs
Hon verkar ju ganska flum, så hon har nog chillat sig igenom livet. Och vet inte vad riktiga problem är, sånt har troligen någon annan löst åt henne.
Så när hon för första gången i livet var tvungen att själv ta tag och lösa sina problem, ja då vart livet jobbigt helt enkelt :P
Citera
2022-03-07, 19:48
Medlem
Fjärtade åter igen
Citera
2022-03-07, 19:54
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hon verkar ju ganska flum, så hon har nog chillat sig igenom livet. Och vet inte vad riktiga problem är, sånt har troligen någon annan löst åt henne.
Så när hon för första gången i livet var tvungen att själv ta tag och lösa sina problem, ja då vart livet jobbigt helt enkelt :P

Den bilden har jag fått av henne - flummig. Vad jag kommer ihåg av hennes insatser på Farmen så kommer jag endast ihåg att hon tafatt hjälpte Doulan d.ä. en gång med att sträcka fårskinnen och sedan hennes så kallade taffliga utvecklingssamtal med densamma. Plus klangskålen, badat lerbad med grisarna, pratat onani och skitprat med nuvarande Storbonden. Inte någon prestation kan jag tycka av en som gillar att säga att hon skulle vara "värdigare" än någon annan på Farmen att vara kvar. Vilket visade sig att hon inte ville vara ens - hon var ju SÅÅÅ tacksam att få komma hem sa hon ju i synk efteråt och bölade ÄNNU mer än Bea har gjort under denna säsong
Citera
2022-03-07, 19:59
Medlem
Keisha får hjälp att ta bort en fästing från underlivet
Citera
2022-03-07, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det tyckte bildproducenten också när han lade slow-motion https://www.bildtagg.se/bild/rvjhgh5nrvqrtyook46gc60z
Så klart han gjorde!
Citera
2022-03-07, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Så klart han gjorde!
vad är det med dig
Citera
2022-03-07, 20:12
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Den bilden har jag fått av henne - flummig. Vad jag kommer ihåg av hennes insatser på Farmen så kommer jag endast ihåg att hon tafatt hjälpte Doulan d.ä. en gång med att sträcka fårskinnen och sedan hennes så kallade taffliga utvecklingssamtal med densamma. Plus klangskålen, badat lerbad med grisarna, pratat onani och skitprat med nuvarande Storbonden. Inte någon prestation kan jag tycka av en som gillar att säga att hon skulle vara "värdigare" än någon annan på Farmen att vara kvar. Vilket visade sig att hon inte ville vara ens - hon var ju SÅÅÅ tacksam att få komma hem sa hon ju i synk efteråt och bölade ÄNNU mer än Bea har gjort under denna säsong
Ja, väldigt elak attityd emot Monika. Jag tycker ingen är direkt värdig vinnare. Men Victorias ego och attityd i gårdagens avsnitt var verkligen inte okej.
Citera
2022-03-07, 20:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
vad är det med dig
bättre att ignorera trollen. bra här för att provocera
Citera
2022-03-07, 20:14
Medlem
Citat:
Ja, väldigt elak attityd emot Monika. Jag tycker ingen är direkt värdig vinnare. Men Victorias ego och attityd i gårdagens avsnitt var verkligen inte okej.
Monika är inte särskilt snäll själv
Citera
2022-03-07, 20:15
Medlem
Citat:
bättre att ignorera trollen. bra här för att provocera
okej då. Nu ska iallafall kaninerna slaktas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto