Att Helene säger att hon inte ville bli SB tack vare Victoria är bara för att hon inte lyckats manipulera Monika som hon helst ville ha ut och det var säkerligen hon som fick Victoria å välja henne istället för Jonas som Victoria med lätthet tagit ut. Det är V som blev kär i H och inte tvärtom. Helene är livrädd för att Monika ska ta henne i styrka eller teknik och det var de tårarna vi såg när V besegrades i Tinget och inte alls för att V rök. Tänk er så tjurig hon sett ut om H inte lyckats få V att välja henne till SB. H säger till K att hennes drömfinal är att stå mot K och naturligtvis så för hon vet att hon tar K i allt och inte behöver hon använda fittan heller för att stoppa henne i sin byxficka.
Hon är så barnslig lilla donnan Helene, du glömde att skriva om slakt av höns och kaniner och när hon släppte sig inför Wincent, lilla pruttan som storbonde verkar bli så där, när de verkar glömma ett uppdrag i avsnittet som sänds på söndag denna vecka enligt tv.nu, men de lär väl bli godkända ändå av den allt för snälle mentorn Wincent
Victoria var bara SÅ sexig där i regnet. Nu försvann hela behållningen av årets Farmen.
Jag läste förresten det där som Hänt skrev om vad Bög-Alex berättade om att han hade haft sex med någon innan han lämnade Farmen. Läser man mellan raderna (och det är ju det som skvallerpressen går ut på) så var det INTE Victoria som han knullade med. Bög-Alex säger nämligen först att han och Victoria hånglade men att det var på ett vänskapligt plan eftersom han bara ville veta om hon var bra på att kyssas. Därefter snackar han om att han fick vara med om ett knull på höskullen men inte med vem. Han säger vidare att det inte var ett bra ställe att ha sex på bland annat eftersom där var skitigt. Det tycker jag verkar skumt. Jag har egen erfarenhet av att knulla i hö och jag kan säga att det inte var en skitig miljö. Visst, man får dras med litet halmstrån här och var i kläderna efteråt och de kan klia litet men smutsigt är det sällan på ett höloft. Hö är rent och torrt. Och trevligt. Min gissning är därför att Bög-Alex inte hade sex överhuvudtaget på Farmen och om han hade det så var det inte med Victoria. Hade det varit det så hade Hänt formulerat sin artikel på ett annorlunda vis och Bög-Alex hade inte pratat strunt om hur det är på ett höloft.
Nej, Victoria är ren och ljuv och kysk. Det enda sex som hon hade på farmen var när hon sensuellt smekte sig själv till himmelska fröjder under en timmas avskildhet. Hon är en inspiration för oss alla och den enda värdiga vinnaren av Farmen 2022. Bilderna av henne i lerpölen kommer att leva i evighet. Mums!
En sak som jag inte förstår i årets upplaga: förut har det varit tvunget att vinna ett ting ELLER att bli vald till storbonde för att knipa en medalj. I år har man bara fått medalj via Torpet-tävling eller som storbonde. Tacka fan att ingen är sugen på gå upp i Tinget, du riskerar att åka ut men tjänar inte ett skit på att vinna. Mycket knepiga regler....
En sak som jag inte förstår i årets upplaga: förut har det varit tvunget att vinna ett ting ELLER att bli vald till storbonde för att knipa en medalj. I år har man bara fått medalj via Torpet-tävling eller som storbonde. Tacka fan att ingen är sugen på gå upp i Tinget, du riskerar att åka ut men tjänar inte ett skit på att vinna. Mycket knepiga regler....
Sämsta säsongen någonsin. Blir bara irriterad av dessa mjäkiga och intetsägande deltagare.Ett j-la lipande & daltande. Tips till TV4: Byt ut produktionsteamet!!
Sämsta säsongen någonsin. Blir bara irriterad av dessa mjäkiga och intetsägande deltagare.Ett j-la lipande & daltande. Tips till TV4: Byt ut produktionsteamet!!
I slutändan gjorde hon rätt val eftersom hon åkte ut med dunder och brak. Såå skönt. Ett psykfall mindre att följa framöver. Nu ska bara den andra lesbianen ut också så kan hon åka hem och hjälpa Viktoria med onanin. Jag hoppas att 2 åker nästa vecka och då helst Henlene och dummerjönsen Jonas. Sen prinshelvetet och Keischa.
Måste väl vara något som inte stämmer i huvudet på Viktoria som uttalar sig på detta viset. Är man 27 år och inte värre saker har hänt henne i livet? Hur ska hon kunna hantera livet vidare? :