2022-02-20, 19:40
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Torpet har ju inge fråge tävlingar alls?

Torpet har nog aldrig haft kunskapstävlingar såsom frågor om grödor, djur eller annat. Kan bero på att de inte fått ha med sig Bondepraktikan kanske? I varje fall inte tidigare säsonger att de har fått ha med den boken men i denna säsong vet jag inte om det är ändrat på? Tävlingarna på Torpet fortsätter tydligen i samma praktiska anda som tidigare: spika, mäta, väga osv.
Citera
2022-02-20, 19:51
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Torpet har nog aldrig haft kunskapstävlingar såsom frågor om grödor, djur eller annat. Kan bero på att de inte fått ha med sig Bondepraktikan kanske? I varje fall inte tidigare säsonger att de har fått ha med den boken men i denna säsong vet jag inte om det är ändrat på? Tävlingarna på Torpet fortsätter tydligen i samma praktiska anda som tidigare: spika, mäta, väga osv.
Precis min poäng, kommentaren jag svarade på påstod att "Torpet-tävlingarna är ju upplagda för att de som jobbar mest i köket ska vinna. Aldrig frågor på det praktiska byggandet tycker jag."
Vet ej vad för Torpet tävlingar personen menar, eller ifall personen skrev fel och menade Farmen tävlingar?
Citera
2022-02-20, 19:53
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse
Jasså. Vem då?

Citat:
Ursprungligen postat av Streethouse
Trodde du visste. Tänkte se om du hade rätt.
Där svarade du, som jag visste redan.
Citera
2022-02-20, 19:58
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Precis min poäng, kommentaren jag svarade på påstod att "Torpet-tävlingarna är ju upplagda för att de som jobbar mest i köket ska vinna. Aldrig frågor på det praktiska byggandet tycker jag."
Vet ej vad för Torpet tävlingar personen menar, eller ifall personen skrev fel och menade Farmen tävlingar?

Det har varit en del fokus på uppdrag på mat också på Farmen senaste tiden så inlägget kan ha varit vilket som: Farmen eller Torpet! Jag svarade bara på din kommentar om Torpets tävlingar nu
Citera
2022-02-20, 20:07
Medlem
Yokosunas avatar
Ut med snorkfröken
Citera
2022-02-20, 20:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det har varit en del fokus på uppdrag på mat också på Farmen senaste tiden så inlägget kan ha varit vilket som: Farmen eller Torpet! Jag svarade bara på din kommentar om Torpets tävlingar nu
Fast inga Torpet tävlingar har haft frågor ang matuppdragen
Citera
2022-02-20, 20:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Ut med snorkfröken
Vem menar du?
Bea? Gerty? Keisha? Monika? Bella?
Citera
2022-02-20, 20:11
Medlem
Black.Panthers avatar
vad heter den snygga mörka mindre tjejen? hon pratar inte så mycket men väldigt vacker.
Citera
2022-02-20, 20:12
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:

Ja jag skrev fel. Menade farmen.
Citera
2022-02-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Ut med snorkfröken
Vem är snorkfröken? 😀
Citera
2022-02-20, 20:15
Medlem
Yokosunas avatar