2022-03-05, 21:58
Medlem
EnLitenFryss avatar
Man hatar inte LFC-fansens katt-markering mot Zouma, det gör man inte.

Citat:
A banner reading 'Cats Lives Matter' was flown over Anfield ahead of Liverpool v West Ham

Citat:
A Liverpool fan taunted Zouma with an image of a cat that included a sign saying 'kick me'

https://www.dailymail.co.uk/sport/sportsnews/article-10581247/Cats-Lives-Matter-banner-flown-Anfield-ahead-Liverpools-game-against-West-Ham.html

Kollade lite men ser inga nyheter efter 12-13e februari. Är katterna "hemma" hos Zouma igen? Ingen polisanmälan, inga vidare böter? West Ham kör på som vanligt.

Matchen då: som vanligt. Man fixar målet och 3p, borde kunnat klämma in en till men istället blir det hjärtat i halsgropen flera gånger i andra. Samma frustrerande LFC som vanligt.

Diaz ser verkligen ut att ha hit the ground running. Det är så kul att se spelare direkt få ett lyft. Så här kan det väl inte fortsätta?

Det borde ha varit West Hams CL-dröm som sprack idag. 28 matcher - 4 matcher in hand för Arsenal (och inget europaspel), 3 matcher in hand för Tottenham. Nog ska de klara av att ta sig förbi West Ham?

Imorgon får man göra något så hemskt som att hoppas United kan ta pinnar. Att Ronaldo, motiverad till tänderna, stänker in 2 och att man tar alla tre poängen.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2022-03-05 kl. 22:03.
Citera
2022-03-05, 22:17
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ja, oavsett hur man spelar så ska 3 p in, se bara senast City mötte Everton, var ju mer än nära att Everton både tog poäng samt vann, ett bra lag tar 3 p när spelet sviktar, oavsett.

Var knappast snyggt senast mot Everton

Jo sant men menade generellt, Liverpool gör mycket saker bättre än tidigare år men ändå lite surt att de är så nära ge bort onödiga poäng lite då och då.
Citera
2022-03-05, 22:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
2018/2019
Liverpool förlorade 0 matcher hemma och 1 borta, City förlorade 1 hemma & 3 borta ändå var city överlägsna? Liverpool släppte in färre mål än city och city gjorde fler mål, Liverpool höll flest nollor.
Aha, och?? Who in the hell cares. Vilket lag av Liverpool och Man City var det som vann flest matcher och som tog hem titeln?

Liverpool’s 18/19 säsong är ej jämförbar med våran säsong i 07/08 på ngt som helst vis.
Citat:
Jag blandar inte in mig i en diskussion, utan en monolog, du kan bara ha sådana.

Kommer jag bara med massa hypotetiska ursäkter ? Ursäkta mig men vilka 2 här inne sitter och promotar massa "What if" här inne ? Citerade ju 2 st inlägg av dig och din vapendragare Schmoove här.

Jag tog upp Liverpool för att poängtera att det inte handlar om att vara nära, det finns inget pris för att nästan tagit titeln, vi utklassade allt i engelsk historia förrutom just centurions, ändå vann vi inte titeln, vi var alltså inte bäst då vilket jag kan acceptera och erkänna.

Att ha mkt kryss är bara bra om man är invincibles har man lärt sig här inne
Helt plötsligt så blev poängsystemet (antal poäng) viktigt igen
1. Du har ju uppenbarligen för låg IQ till att kunna fatta det. Men du började att lägga dig in i en saklig diskussion som jag hade med en annan användare utan att tillföra ngt till denna debatt. Fattar du nu?

Och varken jag eller ngn annan kommer med ”what if’s”, vi bara diskuterade det faktum att Arsenal var det bästa laget i EPL 2007/08, men allt ändrades efter skadan på Eduardo, samt att Arsenal var dvs utmanare om titeln även i 13/14 och i 15/16. Höll dina hypotetiska, vilda fantasier för dig själv - med mindre du önskar att folk ska skratta åt dig. Liverpool utklassade allt i engelsk historia under 18/19? Haha....🤣😅

2. Var/när har antingen jag eller ngn annan hävdat att en massa oavgjorda matcher är enbart bra om ett lag går obesegrade genom en hel säsong? Huh?🤔 Däremot så tog du och div andra användare och snackade skit om AFCs lag från 03/04 under 18/19 säsongen, och påstod att det inte är ngn svår uppgift bli Invincibles.
Citera
2022-03-05, 22:28
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Och varken jag eller ngn annan kommer med ”what if’s”, vi bara diskuterade det faktum att Arsenal var det bästa laget i EPL 2007/08, men allt ändrades efter skadan på Eduardo, samt att Arsenal var dvs utmanare om titeln även i 13/14 och i 15/16. Höll dina hypotetiska, vilda fantasier för dig själv - med mindre du önskar att folk ska skratta åt dig. Liverpool utklassade allt i engelsk historia under 18/19? Haha....🤣😅

.
Ännu en gång tror du att du har en dialog med folk om detta , du säger det själv att ni hade en diskussion om det jag citerat, i själva verket var det du som hade en monolog, det är vad du har påstått och det är din teori..

Dessutom är dina påståenden om eduardo och schmooves påstående om Giroud enbart just "what if".

Kommer inte fortsätta svara på dig nu. Håll dig till rojjen.
Citera
2022-03-05, 23:15
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
https://www.youtube.com/watch?v=OW-u7BUf6iw&ab_channel=LADbibleTV

Gary Neville mot Micah Richards i Agree To Disagree. Sjukt underhållande och väldigt roligt att se

Bra uppladdning inför derbyt imorgon. Tack för länktipset.

Neville passar bra ihop med Micah, det är nog mer Micah som lyfter Neville förresten. Annars så får jag ibland lite psykopatvibbar av honom. Micah verkar vara en riktigt hygglig person som ger energi och gör andra människor i rummet bättre. Det är nog därför Micah Richards och Roy Keane funkar så bra ihop, Keane blir mycket trevligare och öppnar upp sig på ett helt annat sätt.
Citera
2022-03-05, 23:19
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Man hatar inte LFC-fansens katt-markering mot Zouma, det gör man inte.

https://www.dailymail.co.uk/sport/sportsnews/article-10581247/Cats-Lives-Matter-banner-flown-Anfield-ahead-Liverpools-game-against-West-Ham.html

Kollade lite men ser inga nyheter efter 12-13e februari. Är katterna "hemma" hos Zouma igen? Ingen polisanmälan, inga vidare böter? West Ham kör på som vanligt.

Matchen då: som vanligt. Man fixar målet och 3p, borde kunnat klämma in en till men istället blir det hjärtat i halsgropen flera gånger i andra. Samma frustrerande LFC som vanligt.

Diaz ser verkligen ut att ha hit the ground running. Det är så kul att se spelare direkt få ett lyft. Så här kan det väl inte fortsätta?

Det borde ha varit West Hams CL-dröm som sprack idag. 28 matcher - 4 matcher in hand för Arsenal (och inget europaspel), 3 matcher in hand för Tottenham. Nog ska de klara av att ta sig förbi West Ham?

Imorgon får man göra något så hemskt som att hoppas United kan ta pinnar. Att Ronaldo, motiverad till tänderna, stänker in 2 och att man tar alla tre poängen.

Cats lives matter, häh den var ju klockren!
Citera
2022-03-06, 00:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ännu en gång tror du att du har en dialog med folk om detta , du säger det själv att ni hade en diskussion om det jag citerat, i själva verket var det du som hade en monolog, det är vad du har påstått och det är din teori..

Dessutom är dina påståenden om eduardo och schmooves påstående om Giroud enbart just "what if".

Kommer inte fortsätta svara på dig nu. Håll dig till rojjen.
Jag förde dialog med samtliga som svarade på detta ämne, förutom du, ”Weman” och ”Drickback”.

Grejen är den att Arsenal’s säsong i 07/08 är inte på ngt vis jämförbar med Liverpool 13/14 och/eller 18/19, omständigheterna var totalt olika för Arsenal 07/08 och Liverpool 13/14,18/19. Och därmed så blir det jävligt märkligt när du börjar att snacka om Liverpool 13/14 och 18/19, mtp att Liverpool hade inte några större skadebekymmer under dessa två säsonger, Liverpool genomgick inte heller ngn mental knäck ca hälften av säsongerna i ngn av de två säsongerna som du drog upp. Detta är fakta, och inte ”what if’s”.

Jag hatar att säga det, men inland så får faktiskt du och vissa andra här inne ”rojen” att framstå som smart.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-03-06 kl. 00:33.
Citera
2022-03-06, 00:33
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Aha, och?? Who in the hell cares. Vilket lag av Liverpool och Man City var det som vann flest matcher och som tog hem titeln?

Liverpool’s 18/19 säsong är ej jämförbar med våran säsong i 07/08 på ngt som helst vis.

Håller med. Liverpool 18/19 var långt mycket bättre än Arsenal 07/08.
Citera
2022-03-06, 00:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlikyr
Håller med. Liverpool 18/19 var långt mycket bättre än Arsenal 07/08.
Instämmer. Fast det ändrar inte på det faktumet att Liverpool 18/19 hade inte flera skadebekymmer och att de ej fick en mental knäck hälften ut i säsongen.
Citera
2022-03-06, 08:42
Medlem
Vanstertrollets avatar
Ryktas att Ronaldo inte är med i derbytruppen. Är han cancer i omklädningsrummet tro?
Citera
2022-03-06, 08:56
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Ryktas att Ronaldo inte är med i derbytruppen. Är han cancer i omklädningsrummet tro?

Även Varane, Shaw och Cavani ryktas vara borta.
Citera
2022-03-06, 09:05
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Även Varane, Shaw och Cavani ryktas vara borta.

Japp. Innebär att United är tvingade att starta med Maguire. City är skyldiga att vinna, men man svek ju mot Spurs så jag förväntar mig ingen hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in