Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
2018/2019
Liverpool förlorade 0 matcher hemma och 1 borta, City förlorade 1 hemma & 3 borta ändå var city överlägsna? Liverpool släppte in färre mål än city och city gjorde fler mål, Liverpool höll flest nollor.
Aha, och?? Who in the hell cares. Vilket lag av Liverpool och Man City var det som vann flest matcher och som tog hem titeln?
Liverpool’s 18/19 säsong är ej jämförbar med våran säsong i 07/08 på ngt som helst vis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Jag blandar inte in mig i en diskussion, utan en monolog, du kan bara ha sådana.
Kommer jag bara med massa hypotetiska ursäkter ? Ursäkta mig men vilka 2 här inne sitter och promotar massa "What if" här inne ? Citerade ju 2 st inlägg av dig och din vapendragare Schmoove här.
Jag tog upp Liverpool för att poängtera att det inte handlar om att vara nära, det finns inget pris för att nästan tagit titeln, vi utklassade allt i engelsk historia förrutom just centurions, ändå vann vi inte titeln, vi var alltså inte bäst då vilket jag kan acceptera och erkänna.
Att ha mkt kryss är bara bra om man är invincibles har man lärt sig här inne

Helt plötsligt så blev poängsystemet (antal poäng) viktigt igen

1. Du har ju uppenbarligen för låg IQ till att kunna fatta det. Men du började att lägga dig in i en saklig diskussion som jag hade med en annan användare utan att tillföra ngt till denna debatt. Fattar du nu?
Och varken jag eller ngn annan kommer med ”what if’s”, vi bara diskuterade det faktum att Arsenal var det bästa laget i EPL 2007/08, men allt ändrades efter skadan på Eduardo, samt att Arsenal var dvs utmanare om titeln även i 13/14 och i 15/16. Höll dina hypotetiska, vilda fantasier för dig själv - med mindre du önskar att folk ska skratta åt dig. Liverpool utklassade allt i engelsk historia under 18/19? Haha....🤣😅
2. Var/när har antingen jag eller ngn annan hävdat att en massa oavgjorda matcher är enbart bra om ett lag går obesegrade genom en hel säsong? Huh?🤔 Däremot så tog du och div andra användare och snackade skit om AFCs lag från 03/04 under 18/19 säsongen, och påstod att det inte är ngn svår uppgift bli Invincibles.