2022-03-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Late bloomer
Minst sagt ..
Citera
2022-03-05, 19:05
Medlem
Imbazs avatar
Så i slutet av matchen mellan Chelsea- burnley så applåderades det för offren i Ukraina, Chelsea fansen överröstade det med "abramovich"

"Klass" som vanligt från londonlaget.
Citera
2022-03-05, 20:29
Medlem
En till sån där match av Liverpool som mot Burnley och Leicester. Ett hyfsat presspel men i princip noll kvalité framåt. Ser inte ut som ett topplag alls.
Citera
2022-03-05, 20:51
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
En till sån där match av Liverpool som mot Burnley och Leicester. Ett hyfsat presspel men i princip noll kvalité framåt. Ser inte ut som ett topplag alls.

Haha senaste 8 matcherna i PL, 21-2 i målskillnad och 24 poäng.

Hur ska ett topplag se ut egentligen?

Ett topplag för mig är ett lag som vinner när de spelar dåligt med.
Citera
2022-03-05, 20:58
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Instämmer, West Ham är ju också ett lag som inte bör köras över då de ligger 5a. West Ham har ju t.ex. slagit både Liverpool och Chelsea med 3-2 tidigare under säsongen och förlorade endast med 2-1 mot City (som de för övrigt slog ut i cupen) så det är ändå ett någorlunda stabilt motstånd. Att vinna och hålla nollan om man nu inte spelade bra får ju ses som bra.
Citera
2022-03-05, 21:10
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Med så mycket imvoane och zolpidem mina senaste 8 år har jag inte det bästa minnet. Så det jag vill komma fram till, ser Diaz (det är med z?) att bli en bättre januari värvning än VVD's januari värvning var? Jag minns inte hur VVD spelade först när han kom till Liverpool.
Citera
2022-03-05, 21:13
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Så i slutet av matchen mellan Chelsea- burnley så applåderades det för offren i Ukraina, Chelsea fansen överröstade det med "abramovich"

"Klass" som vanligt från londonlaget.
Håller man på ett lag där en minoritet av ens supportrar sjunger sånger om en flygkrasch som dödar människor så ska man vara försiktig att moralisera över en minoritet av andra lags fans som beter sig illa. Klass var det?
Citera
2022-03-05, 21:20
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Instämmer, West Ham är ju också ett lag som inte bör köras över då de ligger 5a. West Ham har ju t.ex. slagit både Liverpool och Chelsea med 3-2 tidigare under säsongen och förlorade endast med 2-1 mot City (som de för övrigt slog ut i cupen) så det är ändå ett någorlunda stabilt motstånd. Att vinna och hålla nollan om man nu inte spelade bra får ju ses som bra.

Moyes bortafacit på Highbury, Emirates, Stamford Bridge, Anfield och Old Trafford imponerar inte:
L L L D L L L L D D D L L L L D L L D L D D D L L L L D L D L D D L D D L L L L L D L D L L L L D L L L L L D L L L D L L L L L L L.
Citera
2022-03-05, 21:28
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Med så mycket imvoane och zolpidem mina senaste 8 år har jag inte det bästa minnet. Så det jag vill komma fram till, ser Diaz (det är med z?) att bli en bättre januari värvning än VVD's januari värvning var? Jag minns inte hur VVD spelade först när han kom till Liverpool.
Blev ett lyft när han kom jämfört med Southampton tiden men efter en försäsong några klasser till 👍🏻
Japp Diaz med Z, passar riktigt bra in och idag klart näst av de 3 där framme, tror att försäsong kommer göra att han orkar köpa så som han gör i 90 min. Lite soppatorsk sista 10-20 i matcherna.
Som det är nu får Salah, Mané, Jota & Firmino slåss om övriga 2 platser 😬
Citera
2022-03-05, 21:32
Medlem
zebra121s avatar
Citat:

Exakt. Liverpool är klart bättre än City. 12 raka segrar, man flyter fram plus att man innehar bättre målskillnad än City. Liverpool var klass när man vann ligan för något år sedan oxå.
Citera
2022-03-05, 21:35
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Exakt. Liverpool är klart bättre än City. 12 raka segrar, man flyter fram plus att man innehar bättre målskillnad än City. Liverpool var klass när man vann ligan för något år sedan oxå.
Nja, Liverpool får slita för sina poäng, City är mer ett självspelande piano tyvärr. Tog ett tag för de komma igång men snurrar på lite väl bra.
Citera
2022-03-05, 21:37
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Håller man på ett lag där en minoritet av ens supportrar sjunger sånger om en flygkrasch som dödar människor så ska man vara försiktig att moralisera över en minoritet av andra lags fans som beter sig illa. Klass var det?

2 fel gör inte ett rätt, hade Liverpool sjungit om det nu hade jag skrivit min avsky för det med. Nu har väll inte hört någon sjunga om München egentligen någonsin? Vill du påminna mig när det hände senast? Har tom sagt till antagonister till United här inne när de nämt den olyckan, så min rygg är iaf fri. Önskar aldrig en supporter eller motståndare något illa förutom sportsligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Haha legend du är nja, tror att vvd hade större betydelse, han är helt ärligt våran bästa värvning någonsin. Diaz har ju dock inte satt en fot fel, killen är klippt och skuren för klopp.

Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Ja, oavsett hur man spelar så ska 3 p in, se bara senast City mötte Everton, var ju mer än nära att Everton både tog poäng samt vann, ett bra lag tar 3 p när spelet sviktar, oavsett.

Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nja, Liverpool får slita för sina poäng, City är mer ett självspelande piano tyvärr. Tog ett tag för de komma igång men snurrar på lite väl bra.
Var knappast snyggt senast mot Everton
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in