2022-03-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spayro
Läkarstudier utomlands då man endast hade fått tips ang hennes betyg dock inget som kunde styrkas ändå valde man att ta den utvägen.
Hon pluggade utomlands till läkare och kunde validera upp till T5 med tidigare medicin kurser hon pluggat.
Bara för någon säger något betyder det inte att man är dömd, finns inge dom på henne. Sen har vi andra som sysslar med grövre brott än så men lyckas ha målvakter för att täcka upp som snart vi kommer in på

När pluggade hon medicin utomlands? Hon utbildade ju sig till sjuksköterska i Sverige. Framgår av hennes Facebook-sida.

Det var hennes gymnasiebetyg som var falska. Därför hon blev av med sin plats på läkarprogrammet.
Citera
2022-03-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlas456
Haha. Inget jag kommer grotta i.

Fanns inga betyg och därför tappade hon sin plats. End of story 🤠

Hur mycket du än vill svartmåla Sascha så kommer det inte ifrån att Erik är det riktiga svinet o gjort någonting mot henne. Så vad hon nu har gjort med betygen är så oväsentliga just i det här sammanhanget. Det är mänskligt att göra fel men man mördar inte andra människor. Med dig kan man inte diskutera o människor som dig lägger jag inte tid på att diskutera med längre. Vi är inte på samma nivå på vad som är rätt o fel. Du har säkert något jätte smart att svara tillbaka enligt dig själv men du verkar riktigt sjuk.
Citera
2022-03-04, 21:45
Medlem
Citat:
Jag har inte hittat någon dom avseende fusket mer än det beslutet jag citerar tidigare här i tråden. Så några läkarstudier blev det inte iaf.

Däremot tror jag att det nämndes i någon tidning att hon läste medicin. Någon som hittar den artikeln? Tror att det var familjen runt Sacha som uppgav det.

Det står på hennes fb men när det är upplagt vet jag inte:

------------------------------------------------------------------------
Studerar Läkarprogrammet / Medicine vid Karolinska Institutet

Har studerat vid Linnéuniversitetet

Har studerat vid Linnéuniversitet Växjö

Har studerat sjökaptensprogrammet vid Sjöfartshögskolan Kalmar

Har studerat sjuksköterskeprogrammet vid Högskolan i Skövde

Har gått på Berzeliusskolan Linköping

Bor i Stockholm

Från Linköping

Gift
------------------------------------------------------------

men hur gick det till med sjuksköterskestudierna? Hur kom hon in där? Borde varit samma betyg ???
Citera
2022-03-04, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Det står på hennes fb men när det är upplagt vet jag inte:

------------------------------------------------------------------------
Studerar Läkarprogrammet / Medicine vid Karolinska Institutet

Har studerat vid Linnéuniversitetet

Har studerat vid Linnéuniversitet Växjö

Har studerat sjökaptensprogrammet vid Sjöfartshögskolan Kalmar

Har studerat sjuksköterskeprogrammet vid Högskolan i Skövde

Har gått på Berzeliusskolan Linköping

Bor i Stockholm

Från Linköping

Gift
------------------------------------------------------------

men hur gick det till med sjuksköterskestudierna? Hur kom hon in där? Borde varit samma betyg ???

Ja det är väldigt oklart. Kanske inte granskades lika hårt som vid antagandet vid läkarprogrammet? Håller med om att det rimligtvis borde ha varit samma betyg.
Citera
2022-03-05, 07:14
Medlem
Då var mördaren Erik omhäktad, spännande tid framför sig på Sollentuna häktet. Där inne kommer han absolut få smaka på plitarnas tvål. Nu speciellt när de vet att han mördad en invandra kvinna. Må hans rektum välsignas
Citera
2022-03-05, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spayro
Då var mördaren Erik omhäktad, spännande tid framför sig på Sollentuna häktet. Där inne kommer han absolut få smaka på plitarnas tvål. Nu speciellt när de vet att han mördad en invandra kvinna. Må hans rektum välsignas

Vet? Du verkar mest ha en förkärlek till bröder och tvål Spayro.

Nu vill vi få in lite fakta i tråden. Någon som har någon sådan?
Citera
2022-03-05, 11:52
Medlem
Citat:
Vet? Du verkar mest ha en förkärlek till bröder och tvål Spayro.

Nu vill vi få in lite fakta i tråden. Någon som har någon sådan?

Hahaha! Förlåt… Du är så rak på din sak. Det är bra. Tycker det är väldigt mycket snack om bröderna och vad som kommer hända denna ”skyldiga” man hela tiden. Det är ju inget piffigt att bröderna är som dem nu uttalas för att vara(?) Vad är det för sjabbigt skryt att vara stolt över?!

Om denna Erik nu är skyldig så är ju bröderna inte direkt några diamanter heller med tanke på att de är för våld och brott. Spelar ingen roll om det är mot kvinnor specifikt. Våld är våld. Mord är mord. Brott är brott. Lika illa varesig vad för kön eller typ brottsoffer har/är….

Dubbelmoral luktar det. Och barnsligheter med hot, svordomar och så stora uppmålande av dessa kriminella(?) bröder. Usch! Så babbigt…

Fortsätt med ditt sätt du! Uppskattas.
Senast redigerad av LilaTulpanen 2022-03-05 kl. 11:54.
Citera
2022-03-05, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaTulpanen
Hahaha! Förlåt… Du är så rak på din sak. Det är bra. Tycker det är väldigt mycket snack om bröderna och vad som kommer hända denna ”skyldiga” man hela tiden. Det är ju inget piffigt att bröderna är som dem nu uttalas för att vara(?) Vad är det för sjabbigt skryt att vara stolt över?!

Om denna Erik nu är skyldig så är ju bröderna inte direkt några diamanter heller med tanke på att de är för våld och brott. Spelar ingen roll om det är mot kvinnor specifikt. Våld är våld. Mord är mord. Brott är brott. Lika illa varesig vad för kön eller typ brottsoffer har/är….

Dubbelmoral luktar det. Och barnsligheter med hot, svordomar och så stora uppmålande av dessa kriminella(?) bröder. Usch! Så babbigt…

Tack! 🙏☺️

Ja, håller med! Jag reagerade också på bröder-fokuset och din morsa-mentaliteten.

Jag har inte uttalat mig om skuldfrågan för jag vet inte vad som hänt.

Hoppas på att någon här inne vet lite mer och som kan underbygga det med lite ”bevis”.

Annars får vi invänta eventuellt åtal.
Citera
2022-03-05, 13:06
Medlem
Citat:
Tack! 🙏☺️

Ja, håller med! Jag reagerade också på bröder-fokuset och din morsa-mentaliteten.

Jag har inte uttalat mig om skuldfrågan för jag vet inte vad som hänt.

Hoppas på att någon här inne vet lite mer och som kan underbygga det med lite ”bevis”.

Annars får vi invänta eventuellt åtal.

Detta betyder ju inte att vi är för kvinnomord eller skyddar en man som fortfarande bara är misstänkt. Reagerade på att en av dessa skribenter kallade dig för sjuk för att de fick för sig att du skyddar en mordmisstänkt eller kvinnomisshandlare. Det som fick mig lite att kommentera.

Om man lägger känslorna på sidan och går efter fakta och bevis så kan man nog enas om att man som människa absolut inte är för misshandel eller mord. Att vara för är absolut sjukt men vad jag uppfattade det som, var ju inte att du var för det. Mer att man inte sitter på tillräcklig information eller bevis, mer än vad bekanta påstår här på FB, för att kunna uttrycka sig specifikt.

Om han nu misshandlat som det skrivs, så finns det ju en stor risk att denna man ligger bakom försvinnandet. Men det nämns så himla lite om detta fall tycker jag. Fortfarande mycket tyst.

Får väl bara ha tålamod och vänta ut.
Senast redigerad av LilaTulpanen 2022-03-05 kl. 13:08.
Citera
2022-03-05, 14:47
Medlem
Citat:
Detta betyder ju inte att vi är för kvinnomord eller skyddar en man som fortfarande bara är misstänkt. Reagerade på att en av dessa skribenter kallade dig för sjuk för att de fick för sig att du skyddar en mordmisstänkt eller kvinnomisshandlare. Det som fick mig lite att kommentera.

Om man lägger känslorna på sidan och går efter fakta och bevis så kan man nog enas om att man som människa absolut inte är för misshandel eller mord. Att vara för är absolut sjukt men vad jag uppfattade det som, var ju inte att du var för det. Mer att man inte sitter på tillräcklig information eller bevis, mer än vad bekanta påstår här på FB, för att kunna uttrycka sig specifikt.

Om han nu misshandlat som det skrivs, så finns det ju en stor risk att denna man ligger bakom försvinnandet. Men det nämns så himla lite om detta fall tycker jag. Fortfarande mycket tyst.

Får väl bara ha tålamod och vänta ut.

Jag håller helt med. Är det en misshandlad kvinna så är det mkt som talar för att samma man ligger bakom försvinnandet. Rent statistiskt.
Japp, gissar på att media har fullt upp med bevakningen av Ukraina. Skrivs inte mkt nu.
Citera
2022-03-05, 16:26
Medlem
Citat:

Det sorgliga är att dem hela tiden försöker
Och vilseleda information…!
Det luktar riktigt illa och det bekräftar bara mer att dem försöker få Erik och se illa ut men rentvå sig själva…🤷🏻‍♀️
Jag som en familjevän hoppas att hon kommer hem till lilla Melker och Thor dem behöver sin mor🥺
Citera
2022-03-05, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda70
Det sorgliga är att dem hela tiden försöker
Och vilseleda information…!
Det luktar riktigt illa och det bekräftar bara mer att dem försöker få Erik och se illa ut men rentvå sig själva…🤷🏻‍♀️
Jag som en familjevän hoppas att hon kommer hem till lilla Melker och Thor dem behöver sin mor🥺

Vi får se vad som kommer fram. Hoppas han inte mördat. Varenda liknande fall lika tragiskt, är det med barn i bilden så är det ju en katastrof… Min empati och medkänsla är alltid för oskyldiga barnen som bli kvarlämnade i ett redan tufft liv.

Hade hon inte bara ett barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in