2022-02-24, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflake85
Vet du om han misshandlade henne utöver allt det andra du skriver? Det låter som att du är väldigt säker på att hon har blivit mördad?

Lägger man ihop allt så pekar tyvärr statistiken för att hon inte lever längre.
Citera
2022-02-24, 09:29
Medlem
Citat:
Vet du om han misshandlade henne utöver allt det andra du skriver? Det låter som att du är väldigt säker på att hon har blivit mördad?
Jo han hade misshandlat henne väldigt svårt minst 4 gånger vad jag vet. Såklart är det säker fler gånger… det som händer mellan 4 väggar kommer inte alltid ut..som kvinna är det lätt att man fastnar i destruktiva relationer och kanske försöker hoppas på en förbättring hos partnern.. men tyvärr blev det inte så i detta fallet. Vet bara att Erik drack massvis, han sjukskrev sig 4 månader sen, barnet är 6 mån och Sascha jobbade extra för att kunna betala räkningar. Han gjorde ingenting hemma, inte ens lagade mat. Lämnade barnet i barnvagnen flera timmar ute på tomten så han kunde ha det bekvämt o inte höra barnskrik. Det är bara, endast o enbart ekonomiskt motiv som ligger bakom detta. Erik planerade detta.
Citera
2022-02-24, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Vet du var i Nacka han bott? Det finns ju uppgifter att bilen ska ha setts i Nacka och vill man göra sig av med någon brukar man ju göra det på en plats som sedan tidigare är bekant för en.

Jag tycker det låter som att kvinnan haft ett riktigt tufft liv, verkligen sorgligt att läsa alltsammans…
Vet ej vart i nacka han bodde men kan ta reda på det
Citera
2022-02-24, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar17

Med tanke på att deras Saab togs i förvar i ett tidigt skede och att han fortfarande är häktad så fick Polisen troligt tidigt indikationer på att hon är mördad snarare än försvunnen. Huset är avspärrat, deras mobilröresler studerades tidigt, hans bakgrund med flera misshandlar är det nog så tyvärr att hon är död och han 100% rökt såvida det går att säkra bevis. Beviskraven är starka, spår i bilen räcker tyvärr inte om inte kroppen hittats om han inte bryter ihop och erkänner vilket iofs. är relativt troligt med tanke på hans bakgrund. Missing People har inte dragit igång något sökande då dom vet mer än vad vi gör, jämfört med ex. Lisa Holm fallet då massor av personer engagerades i hennes sökande på ganska kort tid.
Citera
2022-02-24, 10:37
Medlem
Citat:

MrKoll vet ibland.
Citera
2022-02-24, 11:04
Medlem
Citat:
Jag är inte säker på det!!! Men jag är säker på att Erik har något med försvinnande att göra. Jag hoppas att man hittar henne levande o hon kan återförenas med sin son!!!
Citera
2022-02-24, 11:38
Medlem
Citat:
Jag är inte säker på det!!! Men jag är säker på att Erik har något med försvinnande att göra. Jag hoppas att man hittar henne levande o hon kan återförenas med sin son!!!
Hur många barn har de tillsammans? Har de barn från förr, med andra?
Citera
2022-02-24, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Hur många barn har de tillsammans? Har de barn från förr, med andra?

Ett barn tillsammans på mindre än 1 år och inga barn från förr vad jag vet
Citera
2022-02-24, 12:44
Medlem
Citat:
Poängen är att paret nyligen fått barn och i en våldsam relation tenderar våldet att öka då. Mannen kan vara svartsjuk på barnet och dödat kvinnan. Men jag hoppas att jag har fel!
Sorry my bad, då hänger jag med. Hoppas såklart att hon är välbehållen men verkar inte så
Citera
2022-02-24, 14:45
Medlem
Polisens helikopter SE-JPO https://forum.flyghistoria.org/viewtopic.php?f=21&t=20126 kollar vattnet runt där hon bodde just nu (kl 14.34)

https://anonfiles.com/b8kcWaJaxc/Sk_rmavbild_2022-02-24_kl._14.34.34_png
Citera
2022-02-24, 15:10
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
MrKoll vet ibland.
Där finns inga uppgifter var E eller S bodde tidigare däremot står pappans två tidigare adresser.
Det är tre år sedan S och E flyttade till Bromma och ett år sedan pappan flyttade dit.
Kan det vara så att det finns en tidsgräns (år) för hur länge uppgifterna står kvar?
Citera
2022-02-24, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Där finns inga uppgifter var E eller S bodde tidigare däremot står pappans två tidigare adresser.
Det är tre år sedan S och E flyttade till Bromma och ett år sedan pappan flyttade dit.
Kan det vara så att det finns en tidsgräns (år) för hur länge uppgifterna står kvar?
Alltså somayes pappa är pensionär o hade endast sin adress där, han reste mkt till sitt hemland o var hos sin särbo ibland. Han bodde alltså inte hos erik o somaye utan hade sin adress bara där. Det är inget konstigt med det. Tycker vi ska släppa det o ha fokus på erik svinet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in