Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Hennes familj har kanske ställt upp då hennes bror är högsta hönset inom SD i Halmstad.🤤
Syskonkärlek kan vara stark även när kristna konverterar till Islam för att skita ned den muslimska religionen med IS-idiotin (som inte bör förknippas med majoriteten utav normala muslimer).
Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Är han inte alls det.
Eftersom fakta (till skillnad ifrån tomma förnekanden) är ett problem för dig i de flesta av dina inlägg, så sätter jag upp dig i Kontrollpanelen på min Ignorelista över Nättroll på fb.
Fabio Ishaq (bildlänk här) var ordf för SD i Halmstad före Lars L. Fabio bestämde sig för att starta ett nytt lokalt parti i Halmstad för ett par veckor sedan.
Naturligtvis har inte heller samhället gett bort det hus (värt 3-4 mkr) som IS-kackerlackan Lina bor i/har bott i. Hennes man, en av IS allra största "gaphalsar" på sin tid i Sverige, dog i s.k. "strid" för ett antal år sedan. Hur mycket skänkta pengar avsedda för IS som han lagt beslag på för egen vinning vet nog ingen.
Ingen ska behöva tvivla på min syn på grov krigsförbrytelse och grovt folkrättsbrott.
Ofattbart egoistiskt att vara en sådan obildad idiot som Lina och i sin egen narcissism samt hjärntvätt inte ens bry sig om sina barns eget bästa och deras behov av trygghet.
En total avsaknad av empatisk förmåga hos denna invandrade irakiska kristna sedermera av en IS-aktivist hjärntvättat och konverterat totalt blindstyre.