2022-03-04, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Eller så är han helt enkelt en " liten vassare kniv" än Linn.
På vilket sätt menar du?
Citera
2022-03-04, 11:47
Medlem
Simon har skulder och därför kan de inte skriva sig ihop, pga då kan kfogden göra utmätning på Linns bostad och det hon äger. Och det är även drf Simon inte kan stå som ägare på nåt, då tar kfogden det!
Citera
2022-03-04, 11:49
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
På vilket sätt menar du?

Sollan har poäng.
Senast redigerad av MissTrisstess 2022-03-04 kl. 11:52.
Citera
2022-03-04, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Simon har skulder och därför kan de inte skriva sig ihop, pga då kan kfogden göra utmätning på Linns bostad och det hon äger. Och det är även drf Simon inte kan stå som ägare på nåt, då tar kfogden det!

Så måste det vara., låter mest troligt. Hur vet du det?
Endå inte lagligt att inte vara folkbokförd där man faktiskt bor. Så där är det fel gjort och ett brott. Linn får vell stå sitt kast som valt att skapa liv med honom.
Citera
2022-03-04, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Japp och det är inte lagligt att inte vara folkbokförd där man faktiskt bor. Ett brott man kan anmäla till skatteverket. Tror helt klart det är en hund begraven här. Fuskar han med bidrag? Vad mer kan dom fuska med? Vilka konsekvenser gav det han är dömd för? Linn ljuger som vanligt?
Vad vet egentligen Linn om han? Har dom något fuffens på gång? För vem står och betalat dubbla boenden om dem nu bor ihop och är såååå kära och ska gifta sig osv (Linns tjat) men störst av allt, ha barn ihop. Sen detta tjat om samboavtal som Linn skrev om förr. Men inte ska dem vara skrivna på samma dress inte? 😂
Något är det som inte stämmer.

Detta är anmält till Skatteverket av mig för flera månader sedan. Med tanke på att han fortfarande är skriven i Linde så förutsätter jag att Skatteverket inte brytt sig om den anmälan
Citera
2022-03-04, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Detta är anmält till Skatteverket av mig för flera månader sedan. Med tanke på att han fortfarande är skriven i Linde så förutsätter jag att Skatteverket inte brytt sig om den anmälan

Bra gjort! Tror sånt tar lång tid och inte första prio. Men om det är så att Simon har kronofogden i hälarna så begår dem ju ett ordentligt brott genom att göra såhär. Bra där Linn. Den fina fasaden karkulerar. Som hon själv sa här om dagen... Sanningen kommer alltid fram tillslut!!
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-03-04 kl. 12:18.
Citera
2022-03-04, 12:23
Medlem
Citat:
Så måste det vara., låter mest troligt. Hur vet du det?
Endå inte lagligt att inte vara folkbokförd där man faktiskt bor. Så där är det fel gjort och ett brott. Linn får vell stå sitt kast som valt att skapa liv med honom.
Ja mest troligt därför man inte skriver sig ihop om man ändå är en familj, dessutom var det någon som postade något här tidigare som kollat upp det.
Och det är ju därför Linn påtala ofta om hur duktig hon är som sköter sin ekonomi och inte har skulder, lån och delbetalningar. Som en stor pik mot honom. Men här är hon ju inte alls realistisk, hallå de träffades i somras, och han kom som han var. Med låg inkomst, inget jobb och med skulder och antagligen lite jobbig bakgrund....hon skulle sett honom för den han var då och inte trycka ner honom idag och säga att hur han levt är så fel.....Det är ju hennes fel att hon direkt skulle ha familj med honom....Jag menar han har ju inte gjort något fel, han har ju inga skyldigheter mot henne eller att han måste försvara sig. I somras hade han ju bara sig själv att tänka på. Men direkt de börjat träffa varann fick han enorma krav på sig.
Dessutom har har ju haft helt andra förutsättningar än henne och det måste hon vara ödmjuk inför. Sen beklagar hon sig så mkt över att hon ha gett ut så mkt pengar till "någon", ja antagligen betalade väl hon hans körkort och det ska väl han få höra till dödagar. Antagligen hon som ville att han skulle ha kortet!
Citera
2022-03-04, 12:30
Medlem
Sen borde hon vara glad för att Simon vill ta hand om hennes barn, att han är snäll. Där hade hon tur, han kunde ju lika gärna varit jävligt elak och dessutom gjort barnen illa men inget hon ens verkar reflektera över. Tog hem honom direkt till sina flickor, så så perfekt är hon faktiskt inte.
Citera
2022-03-04, 12:55
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Sen borde hon vara glad för att Simon vill ta hand om hennes barn, att han är snäll. Där hade hon tur, han kunde ju lika gärna varit jävligt elak och dessutom gjort barnen illa men inget hon ens verkar reflektera över. Tog hem honom direkt till sina flickor, så så perfekt är hon faktiskt inte.
Jue mer nan synar henne i sömarna, dess mer krakelerar hon.
Hennes hem ser ut som ett bombnedslag. Hon mötte Simme några dagar på hans sommarledighet. Hon har tidigare nämnt att hon är, å har alltid varit, totalt ointresserad av sport å fysisk aktivitet. (Stackars Simme).
Addera, att han måste älska alla hennes tidigare barn, lika mycket som han älskar henne.

Shit, jag blir svettig av kraven.
Citera
2022-03-04, 13:10
Medlem
Incendios avatar
Citat:
På rea ja. Men nu pratar vi om Linn. Hon handlar mängder och åter mängder med kläder när det är nylansering.
Fast det här känns som en ganska onödig grej att påpeka när det gäller Linn. Man har helt enkelt olika åsikter och preferenser kring kläder. Jag tycker att både newbie och pop är helt normala kläder till helt normala priser. Min unge använder dessa märken och både dyrare och billigare till vardags. Bara man tillåter ungarna skita ner sig så ser jag inte problemet. Varken pop eller newbie är ju heller märkesmärkes-kläder. Det känns snarare som ytterligare en grej som Linn försöker hajpa upp för att få uppmärksamhet kring.
Citera
2022-03-04, 13:23
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Fast det här känns som en ganska onödig grej att påpeka när det gäller Linn. Man har helt enkelt olika åsikter och preferenser kring kläder. Jag tycker att både newbie och pop är helt normala kläder till helt normala priser. Min unge använder dessa märken och både dyrare och billigare till vardags. Bara man tillåter ungarna skita ner sig så ser jag inte problemet. Varken pop eller newbie är ju heller märkesmärkes-kläder. Det känns snarare som ytterligare en grej som Linn försöker hajpa upp för att få uppmärksamhet kring.
I POP reklamen är det väl mest skämmigt å störigt att 3 pappor, å så några ( för alltid vänner) är iklädda samma kostym.
Det är till sorg..att polarn å pyret.ens är på å marknadsför sej, på denna skruttiga nivå.
Citera
2022-03-04, 13:30
Medlem
För nån vecka sen ändrade hon sin ålder från 23 till 24. Nu är det borta från hennes instagram info..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in