2022-03-04, 13:51
Medlem
Rubriker till skvallerpressen. Var så goda och djupdyk i den ytliga världens verklighet.

"Mamma influenser jagad av kronofogden" eller kanske "Instagram familjens verklighet - jagad av kronogogden" "Instagram familjen lever lyx trotts stora skulder till kronofogden", "Instagram familjen lurar skatteverket och kronofogden", "Tiingelinn är avslöjad- skuldsatt", "Instagram profilen lurar staten"... Fler förslag?

Om det stämmer så lär ett giftermål dröja om Linn vill ungå att behöva betala kronofogden och utmätning. Kanske därför hon tvinga han att skaffa ett jobb för att börja betala av skulderna?
Citera
2022-03-04, 14:09
Medlem
MissTrisstesss avatar
Varför finns inga kommentarer på hennes bloggar å vloggar??
Citera
2022-03-04, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Detta är anmält till Skatteverket av mig för flera månader sedan. Med tanke på att han fortfarande är skriven i Linde så förutsätter jag att Skatteverket inte brytt sig om den anmälan

Vi kanske ska anmäla till skatteverket igen då. Om vi är fler som anmäler så lär de kolla upp detta.
Skickar in en anmälan direkt! 👍🏻
Citera
2022-03-04, 17:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Varför finns inga kommentarer på hennes bloggar å vloggar??
Hon har valt att tagit bort möjligheten att kommentera. Linn tål inte kritik.
Citera
2022-03-05, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
För nån vecka sen ändrade hon sin ålder från 23 till 24. Nu är det borta från hennes instagram info..

Kanske är hon "" gammal""" nu så det är inget att skylta med 😂 för övrigt är hennes presentation det rörigaste och barnsligsste jag sett. Ser verkligen ut som en 3 åring har skrivit den😂🦄💐🌺🌈💖

Kanske ska skriva godsägare, husägare eller lägenhestinehavare i min presentation också. Verkar ju vara något man bör skylta med😂

Men hon bor vell i en bostadsrätt? Står så när man söker på adressen. Mer en typ lägenhet med egen ingång och carport, så hus är vell att överdriva kan jag tycka.
Glömmer aldrig när hon sa att hon köpt hus på landet i Örebro. Höll på att sätta kaffet i halsen. Snacka om att kunna vinkla saker till det man vill😂
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-03-05 kl. 07:51.
Citera
2022-03-05, 11:20
Medlem
MissTrisstesss avatar
Något jag reflekterat å reagerat på, är varför Simon ALDRIG "hjärtat" eller ens kommenterat Linns gravidbilder.
Citera
2022-03-05, 14:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Något jag reflekterat å reagerat på, är varför Simon ALDRIG "hjärtat" eller ens kommenterat Linns gravidbilder.
Har han ens Instagram?
Citera
2022-03-06, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har han ens Instagram?

Joo 🤣 men den som använder den är hon. Sen dom träffades har han lagt upp ett enda inlägg som genuint verkar vara hans ”egna”, och det var när han tog körkortet. Alla andra inlägg handlar direkt eller indirekt om henne eller hennes barn.

Så ja han har IG men är det hans? Hmm
Citera
2022-03-06, 07:31
Medlem
Det är väldigt skralt på kärlekshyllningar och arrangerade bilder med Simon nu för tiden.. antingen vill hon att alla ska undra så hon får fler läsare eller så är det nåt annat som pågår 🤔
Citera
2022-03-06, 08:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Joo 🤣 men den som använder den är hon. Sen dom träffades har han lagt upp ett enda inlägg som genuint verkar vara hans ”egna”, och det var när han tog körkortet. Alla andra inlägg handlar direkt eller indirekt om henne eller hennes barn.

Så ja han har IG men är det hans? Hmm
Herregud, hela hans manlighet blev som bortblåst när han blev tillsammans med Linn..
Citera
2022-03-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Det är väldigt skralt på kärlekshyllningar och arrangerade bilder med Simon nu för tiden.. antingen vill hon att alla ska undra så hon får fler läsare eller så är det nåt annat som pågår 🤔

Är helt övertygad om att det inte alls är så bra mellan dom som hon har låtit påskina tidigare. I den senaste instabilden tackar hon universum för sina barn men nämner inte Simon. Det är inte likt skrytlinnsan.
Citera
2022-03-06, 10:24
Medlem
Vad hände med hennes insamling till Ukraina? Kom hon upp i 100k? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här