Citat:
Misstänker att han kanske insuinerade det och L trodde säkert att NHL var nästa steg och därmed ett "lyxliv" på andra sidan Atlanten dit hon kunde pendla etc...finns väl flera andra som har snärjt hockeykillar och de bor i lyxkåkar...en rolig sak var när S påstod att han inte fick plats i hennes förra bil (minns inte vilken då jag inte fått upp ögonen för alla dessa osanningar och tyckte hon verkade gullig men haft otur men fick upp henne I mitt flöde sporadiskt men tänkte inte mer på det)...då var det iaf ngn som skrev att det inte kunde stämma att S inte fick plats bakom ratten och då blev L upprörd för det var minsann så att han inte fick plats och att hon alltid behövde köra pga det..tyckte det lät märkligt då min brorsa på 1.95 har lånat min lilla Kia och kört utan problem.. möjligtvis obekvämt men inte så att han inte får plats...jag tycker egentligen det hela är väldigt tragiskt och skulle L vara smart så skulle hon spara eller amortera mer på sitt boende eftersom jag tror att hon om några år max 10 år inte längre kommer att kunna försörja sig som influenser och att det då blir hemtjänsten eller uska eller dylikt(inget fel med det givetvis) men det lär inte falla henne I smaken
Nä influenser livet är nog snart över i denna takt. När fler inser hennes lögner, omogna beteende och att hennes liv är rätt trist i övrigt med arrangerande bilder och fejkleenden där samma sak visas hela tiden. De som hänger kvar är dem som vill se på förfallet och skrattar åt spektaklet och de genererar inga direkta pengar för man går inte på hennes köpta åsikter i hennes samarbeten.
Hon hade nog börjat jobba på en smyckesbutik igen om det går dåligt.
Jobbigt för henne dock att inte kunna tvätta, vika kläder och sköta hushållsuppgifter eller fika, fixa naglar, gå på spa på arbetstid när barnen är på förskola. Sen inte ha råd med assistent som hjälper henne i alla moment. När hon inser att allt måste man göra efter arbetstid när Simon förmodligen är och tränar (om han ens har orkat ståut så länge) och barnen är överallt. Blir tufft för henne när hon inser hur familjelivet verkligen ser ut för majoriteten. Skulle vara intressant och höra hennes gnäll då 😂
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-03-04 kl. 07:18.
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-03-04 kl. 07:18.