Citat:
Ursprungligen postat av
Have-mercy
Nu minns jag; när det var aktuellt med Knutbydramat gick han omkring och sa att han hade en halvsyster som bodde där, allt enligt en bekant i Kramfors.
Sanningshalten i det kan man ju bara spekulera i 😀
Han vill själv knytas till/ kopplas ihop med uppmärksammade fall som det skrivs och pratas om i tidningar och TV - Klassisk psykopati. Han vill höja sig själv och göra sig märkvärdigare än vad han är. Uppmärksamhetssökande, vill synas och vara i centrum.
Sanningshalten i det = 0, precis som svamlet om Palme-mördaren
Citat:
Ursprungligen postat av
Have-mercy
Men jobbet på krematoriet tror jag var ett sommarjobb om jag minns rätt, icke desto mindre ändå lika galet.
Pengarna som tandguldet inbringade köptes det hasch för, allt stod ju i tidningen.
Minns du under viket årtionde det här med tandguldsstölderna utspelade sig, var det under -80 eller 90-talet?
GN fick nog en kick av att läsa om sig själv och brottet i tidningen, han blev lika hög som av haschet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Have-mercy
Han har alltid velat synas på ett eller annat sätt.
Ja på ett sjukligt sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Have-mercy
Ytterligare ett obekräftat rykte om honom var att mamman klädde Guran i flickkläder när han var riktigt liten, hon ville ha en flicka.
Stämmer det kan det förklara en hel del...
Citat:
Ursprungligen postat av
Have-mercy
Det där med palmemördaren i väntsalen på SJ är svårslaget.
Snarlikt Knutby-uttalandet.
När ett bestialiskt mord sen skedde strax nedanför GN's egna hus lär han väl ha velat stå i centrum även i det uppmärksammade mordfallet? (likt Knutby och Palme-mordet).
Frågan är då om det var i egenskap av att själv vara mördaren eller "blev" han hundvittnet för att få den mediala uppmäksamheten eller var han båda två?