2022-03-03, 15:34
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
Synen är lite fucked up, ser dubbelt. har svårt att gå rakt. Typiska symptom som när man druckit alkohol. Jag antar att pillrena var mer potenta än jag trodde. Vilket ju är bra generellt men inte idag då jag måste jobba. KUKEN

Ajdå okej, jag kanske har fel men stissig för mig är nervös/rädd/igång på ett obekvämt sätt typ. Då fattar jag. Yeah, du borde frågat här i tråden innan haha. När man vaknar är man alltid väldigt påtänd, i synnerhet om man tagit det på kvällen. Som tur är kommer det gradvis att gå över under arbetsdagen i eskalerande takt. Men jag kan inte lova att det är borta förrän framemot kvällen. Försök hinka i dig kaffe.
Citera
2022-03-03, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Ajdå okej, jag kanske har fel men stissig för mig är nervös/rädd/igång på ett obekvämt sätt typ. Då fattar jag. Yeah, du borde frågat här i tråden innan haha. När man vaknar är man alltid väldigt påtänd, i synnerhet om man tagit det på kvällen. Som tur är kommer det gradvis att gå över under arbetsdagen i eskalerande takt. Men jag kan inte lova att det är borta förrän framemot kvällen. Försök hinka i dig kaffe.

Tack för stödet och tipsen. Jag är på jobbet nu och känner mig någorlunda nykter. Ingen har reagerat iaf
Citera
2022-03-03, 19:07
Medlem
Citat:
Tack för stödet och tipsen. Jag är på jobbet nu och känner mig någorlunda nykter. Ingen har reagerat iaf

Ska man landa utan fallskärm eller behövs benzo?
Citera
2022-03-03, 20:13
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ska man landa utan fallskärm eller behövs benzo?

Nej herregud, lyrica använder man ju för att landa från grejer. Bara låt de va så blire bra!
Citera
2022-03-03, 21:53
Medlem
Bra dosering om man inte vill bli allt för svängd? 600mg anser jag nästan man blir lite väl snurrig på.
Citera
2022-03-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Såklart att lyrica funkar huuuuur bra som helst för vissa och de är ju skit bra, men för andra så hjälper den men avtändningen är så grov att de inte ens är värt att ta de enligt mig. Jag mådde som en GUD under tiden jag tog de och jag säger inget annat än de, men allt gick så snabbt, jag började skita i saker som jag egentligen brydde mig om vilket var skönt på ett sätt fast ändå inte då man inte tar tag i sina känslor utan bara knarkar bort dom... Vill verkligen varna folk för Lyrica som är känsliga då den här ATn är något heeeeelt annat än vad jag upplevt tidigare.

Ja, bäst är ju att ge fan i att knarka flera dagar i rad så slipper man få utsättningssymptom. Lyrica är underbart men man får ju knarka med skallen och inte ta det regelbundet.
Citera
2022-03-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Tror ni man kan få Utsättning symptom av lyrica om man tar 1st 225mg? Har inte tagit nån lyrica på 2 veckor nu och fick en brutal avtändning förra gången på de men då låg jag på doser som va 1800 utspritt över hela dan. och hade tagit de ganska ofta under 2-3 veckor. Min vän har fått utskrivet 225mg svenska pfizer så tänkte ta 2 av honom och ha till 2 olika tillfällen typ om jag ska ut.

De jag undrar är alltså om man kan få nån typ av ångest eller något efter bara 1st 225mg

Verkligen inte. Du måste gå på det ett tag för få det.
Citera
2022-03-07, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
Bra dosering om man inte vill bli allt för svängd? 600mg anser jag nästan man blir lite väl snurrig på.

Du får helt enkelt testa dig fram med en mindre dos. Att ta för mycket lyrica/gapa är så jävla obehagligt, vertigo-yrsel som sitter i hela dagen
Citera
2022-03-09, 12:12
Medlem
FortuneTellers avatar
Lyrica..

Fyfan vilken hatkärlek jag har till denna drog.
Jag har nu efter 1 veckas AT bestämt mig för att verkligen försöka hålla mig undan denna drog.

Under en månads tid åt jag 2000mg+ varje dag efter att toleransen var ett faktum, och det var hemskt att sluta.

Jag kan inte äta det 1-2 dagar då och då och bara få ut det där underbara med Lyrica, men gud vad jag önskar att jag kunde det.

Jag önskar verkligen att jag kunde.

Men efter att ha varit sängliggandes i ganska precis 7 dagar nu så känner jag att det inte är värt det.

Tackar verkligen för att jag inte blivit av med min LARO, tror det hjälpte mig enormt under min lyrica abstinens. Vill inte tänka på hur jag hade mått utan det.

Jag lider med er som en dag kommer behöva ta er igenom det och som har gått på det mycket längre än mig.

Jag önskar er all lycka.

Lyrica kommer alltid finnas i mitt bakhuvud som ett dolt eko.
Citera
2022-03-09, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FortuneTeller
Lyrica..

Fyfan vilken hatkärlek jag har till denna drog.
Jag har nu efter 1 veckas AT bestämt mig för att verkligen försöka hålla mig undan denna drog.

Under en månads tid åt jag 2000mg+ varje dag efter att toleransen var ett faktum, och det var hemskt att sluta.

Jag kan inte äta det 1-2 dagar då och då och bara få ut det där underbara med Lyrica, men gud vad jag önskar att jag kunde det.

Jag önskar verkligen att jag kunde.

Men efter att ha varit sängliggandes i ganska precis 7 dagar nu så känner jag att det inte är värt det.

Tackar verkligen för att jag inte blivit av med min LARO, tror det hjälpte mig enormt under min lyrica abstinens. Vill inte tänka på hur jag hade mått utan det.

Jag lider med er som en dag kommer behöva ta er igenom det och som har gått på det mycket längre än mig.

Jag önskar er all lycka.

Lyrica kommer alltid finnas i mitt bakhuvud som ett dolt eko.

Bra jobbat! Man ska inte underskatta GabaP det är inte roligt o gå av. Nu är lyrica värre men gaba ger light lyrica AT. Jag har vart fri från Lyrica 1.5 år och gabap snart 1 år, går oxå LARO tack & lov. Visar inte gabapentin på dina urinprov?
Citera
2022-03-09, 13:42
Medlem
FortuneTellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Bra jobbat! Man ska inte underskatta GabaP det är inte roligt o gå av. Nu är lyrica värre men gaba ger light lyrica AT. Jag har vart fri från Lyrica 1.5 år och gabap snart 1 år, går oxå LARO tack & lov. Visar inte gabapentin på dina urinprov?

Tack! Grymt jobbat av dig med!

Jag har skött mig ganska bra och behöver bara hämta en gång i veckan, och de har inte skickat mina prover på labb det senaste halvåret. Så har haft extremt mycket tur att det inte har verifierats, samt att när jag har varit orolig/mått dåligt och trott att det skulle kunna hända, så har jag sagt att jag är förkyld så jag slapp lämna prover.
Citera
2022-03-12, 12:36
Medlem
Dragit i mig för mycket tjack, inte riktigt hållt koll på påsen så mår nu bajs efter att bara varit vaken en natt.

Allt jag har att tillgå för att bromsa ångesten är Lyrica, vilket kan ge kramprisk. Är 300mg Lyrica en någorlunda säker dos? Sett folk i forumet tidigare som slängt i sig både 450 och 600mg utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in