2022-02-25, 15:41
Medlem
Ja, jag vet det finns säkert ett dussin som ställt samma fråga.

Hur är Signature Nervgesic Pregabalin 300mg?

Vad är era upplevelser?
Citera
2022-02-25, 17:01
Medlem
Tropexs avatar
Vita pregabalinkapslar, verkar vara samma storlek som Pfizers 300 mg (nästan lika långa som en 2-krona), UTAN märkning. Hur många mg? Bonusfråga: märke?

Snabbt svar uppskattas!
Citera
2022-02-27, 02:47
Medlem
Ja vill bara uppmana folk som är känsliga mot ångest osv att SNÄLLA för er egen skull ta inte nån lyrica, ja tog de i 5-6 dagar i rad med doser från 600mg till 1800mg och den här ångesten slog ALLT ja nånsin fått AT från med HÄSTLÄNGDER, va depprimerad i en vecka, kunde få ångest av att en fågel börja kvittra ute typ de helt sinnessjukt, man svettas sönder samtidigt som man fryser ihjäl, panikattacker, ångest från helvetet, ingen sömn. Jag kunde inte ens använda röka för att dämpa för den gjorde ångesten 1000 gånger värre så ja hade AT ifrån både rökat och lyrican… Tackar gud att ja klarade de men ja kan förstå folk som inte klarar av att gå av från lyrica. Vill bara uppmana folk att verkligen ha RESPEKT för denna drog! Sen va de jävligt efterblivet av mig att ta en dos som 1800mg, aldrig samtidigt dock men fortfarande jävligt dumt!!
Citera
2022-02-27, 03:18
Medlem
Väldigt många sidor att gå igenom. Hur många preg. tror ni man kan ta för att få ett rus?
Citera
2022-02-27, 07:00
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Ja vill bara uppmana folk som är känsliga mot ångest osv att SNÄLLA för er egen skull ta inte nån lyrica, ja tog de i 5-6 dagar i rad med doser från 600mg till 1800mg och den här ångesten slog ALLT ja nånsin fått AT från med HÄSTLÄNGDER, va depprimerad i en vecka, kunde få ångest av att en fågel börja kvittra ute typ de helt sinnessjukt, man svettas sönder samtidigt som man fryser ihjäl, panikattacker, ångest från helvetet, ingen sömn. Jag kunde inte ens använda röka för att dämpa för den gjorde ångesten 1000 gånger värre så ja hade AT ifrån både rökat och lyrican… Tackar gud att ja klarade de men ja kan förstå folk som inte klarar av att gå av från lyrica. Vill bara uppmana folk att verkligen ha RESPEKT för denna drog! Sen va de jävligt efterblivet av mig att ta en dos som 1800mg, aldrig samtidigt dock men fortfarande jävligt dumt!!

Undrar varför jag kan käka upp emot 8g och ta det konstant i så länge som 6 månader+ utan en tillstymmelse till avtändning. Får däremot grova motoriska störningar både i tal och rörelse.

Citat:
Ursprungligen postat av lithops
Väldigt många sidor att gå igenom. Hur många preg. tror ni man kan ta för att få ett rus?

300mg+
Citera
2022-02-28, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663

Hej 🙂
Bra att du skrev detta. Måste upplysa om farorna med denna drog. Den slår benzo med hästlängder. Det finns dock en medicin som man måste ha hemma när man leker med Lyrica.

Förövrigt är faktiskt lyrica min bästa vän....
Citera
2022-03-01, 11:52
Medlem
Såklart att lyrica funkar huuuuur bra som helst för vissa och de är ju skit bra, men för andra så hjälper den men avtändningen är så grov att de inte ens är värt att ta de enligt mig. Jag mådde som en GUD under tiden jag tog de och jag säger inget annat än de, men allt gick så snabbt, jag började skita i saker som jag egentligen brydde mig om vilket var skönt på ett sätt fast ändå inte då man inte tar tag i sina känslor utan bara knarkar bort dom... Vill verkligen varna folk för Lyrica som är känsliga då den här ATn är något heeeeelt annat än vad jag upplevt tidigare.
Citera
2022-03-02, 17:46
Avslutad
Jag tar den för sömnen
Jag knarkar inte
Vad jag menar är att Lyrican är min bästa vän och i häktet så pratade jag ofta med henne. Typ Televinken och jag 😊.

När det inte går att tänka och analysera mer känslor då återstår bara detta Förbannade statliga knark kvar som ett erbjudande..när hela FASS psykofarmaka är prövat och ingenting hjälper utom då dessa narkotika klassade.
Dilemmat blir att jag inte vill ta dom regelbundet eftersom det blir utsättningssymtom och då mår jag dåligt hela tiden istället. Psykisk beroende blir jag inte.
Så gör jag allt motion kost..Men tycks inte hjälpa. Så tappar hoppet om nån framtid.

Förövrigt så förstår jag att medicinen fungerar för folk. Med ett pris som knappt ingen skulle köpa om dem riktigt visste o förstod vad dessa medel egentligen gör med din kropp o psyke.
Citera
2022-03-03, 08:49
Medlem
När går skiten ur? jag tog 1500 mg igår kl 22(av de som säljs på archetype, inte apoteksklass). Har sovit gott men är väldigt stissig o ska jobba om 8h. Vad är era erfarenheter?
Citera
2022-03-03, 09:54
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrynkorvsPissoaren
När går skiten ur? jag tog 1500 mg igår kl 22(av de som säljs på archetype, inte apoteksklass). Har sovit gott men är väldigt stissig o ska jobba om 8h. Vad är era erfarenheter?

Håller i ca 24h. Men vad menar du med stissig? Har aldrig hört om nåt annat än lycka och välmående när man vaknat.
Citera
2022-03-03, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Håller i ca 24h. Men vad menar du med stissig? Har aldrig hört om nåt annat än lycka och välmående när man vaknat.

Synen är lite fucked up, ser dubbelt. har svårt att gå rakt. Typiska symptom som när man druckit alkohol. Jag antar att pillrena var mer potenta än jag trodde. Vilket ju är bra generellt men inte idag då jag måste jobba. KUKEN
Citera
2022-03-03, 11:48
Medlem
Tror ni man kan få Utsättning symptom av lyrica om man tar 1st 225mg? Har inte tagit nån lyrica på 2 veckor nu och fick en brutal avtändning förra gången på de men då låg jag på doser som va 1800 utspritt över hela dan. och hade tagit de ganska ofta under 2-3 veckor. Min vän har fått utskrivet 225mg svenska pfizer så tänkte ta 2 av honom och ha till 2 olika tillfällen typ om jag ska ut.

De jag undrar är alltså om man kan få nån typ av ångest eller något efter bara 1st 225mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in