2022-02-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Nej, han skar halsen av sig. Det var inte hängning.

Jag har tidigare i tråden skrivit att jag fått dödsorsaken berättad för mig av en källa i Hjärsta och kan nu bekräfta att det i stort sett är samma information som jag fått. Enda skillnaden i den version som jag fick berättad för mig var att SD inte skar av sig halsen utan högg med kniv mot halspulsådern ett flertal gånger. Jag gissar att han svimmade av smärta och förblödde.
Citera
2022-03-01, 00:10
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Jag har tidigare i tråden skrivit att jag fått dödsorsaken berättad för mig av en källa i Hjärsta och kan nu bekräfta att det i stort sett är samma information som jag fått. Enda skillnaden i den version som jag fick berättad för mig var att SD inte skar av sig halsen utan högg med kniv mot halspulsådern ett flertal gånger. Jag gissar att han svimmade av smärta och förblödde.
Eller så hjälpte någon honom att hugga?
Citera
2022-03-01, 09:25
Medlem
SloppySecondss avatar
Kanske konstig fråga men var Säkerhetspolisen involverade i Stefan Davidsson och Hanna ?
Jag tror fortfarande det är yrkeskriminella personer och det kanske är just pga det Säpo var involverade.

Tror iaf inte det är som "HinseHäxan" som sålde sex till högt uppsatta personer i samhället.
Kanske nära.. men inte sex väll ? //Gammal historia .. finns i hennes bok.
Möjligen är det så simpelt som att det är ett sex nätverk för imbecilla personer eg. Stefan Davidsson.

Hur gör imbecilla personer när de inte får som de vill .. som Stefan Davidsson.
Citera
2022-03-01, 10:32
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Högg eller skar, kan säkert vara en blandning av båda.
Det sker nog i affekt kan jag tänka.
Citera
2022-03-01, 12:17
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Kanske konstig fråga men var Säkerhetspolisen involverade i Stefan Davidsson och Hanna ?
Jag tror fortfarande det är yrkeskriminella personer och det kanske är just pga det Säpo var involverade.

Tror iaf inte det är som "HinseHäxan" som sålde sex till högt uppsatta personer i samhället.
Kanske nära.. men inte sex väll ? //Gammal historia .. finns i hennes bok.
Möjligen är det så simpelt som att det är ett sex nätverk för imbecilla personer eg. Stefan Davidsson.

Hur gör imbecilla personer när de inte får som de vill .. som Stefan Davidsson.

LW kan mycket väl ha haft sexuella relationer med högt uppsatta personer i samhället. Och övat utpressning mot dem.
Citera
2022-03-01, 12:44
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
LW kan mycket väl ha haft sexuella relationer med högt uppsatta personer i samhället. Och övat utpressning mot dem.
LenaW var mentalt stark men späd, stämmer inte det - Våld förekom som bevisat.
Citera
2022-03-01, 12:56
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
LenaW var mentalt stark men späd, stämmer inte det - Våld förekom som bevisat.

Mentalt stark? Hon bröt ju ihop så fort hon inte fick som hon ville. Som en 5-åring.
Citera
2022-03-01, 13:01
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Mentalt stark? Hon bröt ju ihop så fort hon inte fick som hon ville. Som en 5-åring.
Vill du ge exempel på vad hon ville när hon var vid liv innan dödsmisshandeln av Stefan Davidsson .. mfl?
Citera
2022-03-02, 14:44
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asynjan
Vore intressant att veta om rättsmedicinska kollade vinklarna på karvandet och om det var 100 % troligt att SD mördat sig själv? De kan ju knappast hunnit få in kroppen för undersökning innan polisen beslutade att släppa ex svärfar fri.
Exakt!
Citera
2022-03-02, 15:18
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Hur vet du det?
Citera
2022-03-02, 15:22
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Hur vet du det?

Det framkommer om man läser hennes konversationer med SD och alla andra som finns i FUP. Hon kunde inte ta ett "nej".
Senast redigerad av smokeonthewater 2022-03-02 kl. 15:24.
Citera
2022-03-02, 15:25
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Det framkommer om man läser hennes konversationer med SD och alla andra som finns i FUP.
Så det är du som bedömer att hon bröt ihop som en "femåring". Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in