2022-02-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Eller kanske graviditetsdiabetes?!

Tror hon gör glukosbelastning idag
Citera
2022-02-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Men det är ju vi vanliga dödliga det..Linn och Simons kärlek är ju specieeeell..vi kan ju aldrig förstååå hur mycket Linn ääääälskar honom eller ska jag skriva han (så uttrycker jag mig lika efterblivet som Linn).

Andra saker som vi inte kan förstå enligt Linn är hur mycket hon älskar sina barn och sin mamma, det är ju föööör stora koncept för oss vanliga. Det är ju absolut inte så att alla normala föräldrar älskar sina barn och (ofta)sina mammor mer än livet självt.
Exakt! Hon skriver sådana märkliga saker. Hon skriver dock inte att barnen älskar Simon.

Simon verkar mest vara iväg på hockeyn. Blir intressant se hur det kommer att gå när bebisen kommer. Vi får inte glömma hur mammig Juvelia är.
Citera
2022-02-28, 18:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Om jag har fattat det rätt, så har Linn och Simon inte ens känt varandra i 1 år när ungen fötts?
Jag skaffade barn 2 år in i mitt förhållande och tycker ibland det var lite tidigt för det finns fortfarande sidor av min partner som man inte har sett förut (både bra & dåliga) och när ett barn kom in i bilden så blev det en riktig prövning av förhållandet. Vi är fortfarande tillsammans idag men vette sjutton om Simon kommer palla med ett spädbarn och två andra PLUS hockey, ”jobb” och ge Linn allt hon vill ha 🤯
Ja paret har inte direkt bäddat för att hålla i längden. Linn skyndar för att bli gravid och Simon har hockeyn. Vi får väl se när förhållandet brister.
Citera
2022-02-28, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Varför är hon så besatt med lockigt hår? Simon kallar hon också för hennes "lejon" och säger att han har lockar. Han har ju jättetunnt och rakt hår...
Jag har inte läst det med att han ser ut som ett lejon😂😂😂men jag har alltid tyckt att det bara ser sjukt ofräscht pch ovårdat ut...att han inte haft tid att tvätta håret eller duschat efter träningen och att det därför är så tovigt...det är absolut inte lockigt utan tunnt,tovigt och flottigt..han skulle passa bättre i en kortare frisyr som både gör att håret ser tjockare och mer välvårdat ut utan att han behöver anstränga sig märkvärt.
Citera
2022-02-28, 20:54
Medlem
Linn: ”lyssnade på radion i 10 min går inte hålla tillbaka tårarna”
Linn direkt efter: ”åhhh mitt goa duntäcke är så mysssssigt!!!111!!!!11111”
Citera
2022-02-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Linn: ”lyssnade på radion i 10 min går inte hålla tillbaka tårarna”
Linn direkt efter: ”åhhh mitt goa duntäcke är så mysssssigt!!!111!!!!11111”

Hahaha!! Men varför visar hon honom inte? Han kanske redan har dragit och hon ljuger som vanligt 😂
Citera
2022-02-28, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedviggivbeH
Hahaha!! Men varför visar hon honom inte? Han kanske redan har dragit och hon ljuger som vanligt 😂

Undrar också det! Och nu helt plötsligt är det ”svårt att som förälder hinna med varandra”
De har vart ihop en kvart och snart kommer en ny unge in i mixen 😂
Citera
2022-02-28, 22:42
Medlem
Citat:
Undrar också det! Och nu helt plötsligt är det ”svårt att som förälder hinna med varandra”

Ja och hon skrev om honom på bloggen också, att han var med på mellokvällen men det var ingen bild på honom. skumt!
Citera
2022-02-28, 22:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja och hon skrev om honom på bloggen också, att han var med på mellokvällen men det var ingen bild på honom. skumt!
Ligger en hund begraven här. Men det lär komma fram så småningom.
Citera
2022-02-28, 22:51
Medlem
Ni ber om det Snart kommer det en arrangerad bild på de båda - där hon bedyra sin kärlek till Simon. Ingen kan förstå hur mycket hon kan älska honom. Varje dag får de höra att de har äktenskapstycke. Ingen kan förstå hur perfekta de är för varandra!!!!!
Citera
2022-02-28, 23:10
Medlem
Citat:
Haha reagera också på det. Och vadå hon är ju barnfri när barnen är hos sina pappor, mormor eller dagis. Kan det vara en pek till Simon igen, som är upptagen med hockey (och jobb) och snart ska han bli förälder? 😂
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-02-28 kl. 23:13.
Citera
2022-02-28, 23:14
Medlem
Citat:

Med tanke på att han utseendemässigt har åldrats femton år under den korta tiden med linnsan kanske han vägrar ställa upp på bild vem vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in