2022-03-01, 00:51
  #1933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ligger en hund begraven här. Men det lär komma fram så småningom.


Håller med!! Försökte följa Simon för några veckor sedan och han accepterar inte mig. Bara jag eller fler?
Citera
2022-03-01, 04:50
  #1934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elinjohanssons
Håller med!! Försökte följa Simon för några veckor sedan och han accepterar inte mig. Bara jag eller fler?
Kan vara han som har tröttnat på sociala medier. Han har vell inte tid om inte annat. Inget att följa btw för 99% av alla bilder är på han och Linn tillsammans med en smörig text, exakt så som Linn själv skriver under varje bild... Så man kan tro att hon sköter hans konto och då blir det ju inte annat än gulliga kärleksbilder på dom två. Sorgligt
Citera
2022-03-01, 05:07
  #1935
Medlem
Under en bild på Simons insta i augusti där han lagt upp en gullig bild på honom och henne (såklart) så skriver en följare "DU HAR TRÄFFST EN GOALS KILLE!!" Linn svara "faktiskt! Att han la upp denna bild när han var ute och tränade och jag inte tvingat han säger ju endel😂😍"

Eeehhh...
Varför skriver man så ens?? ... Jo för hon brukar tvinga han😂🙈 denna kille är så styrd av henne precis som alla hennes tidigare killar. Sen verkar hela hennes värd vara Instagram. Skriver inte killen där så är han inte kär? 😂

En följare ifrågasätter" vadå tvingatt honom" men Linn svarar inte.
__________________
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-03-01 kl. 05:23.
Citera
2022-03-01, 05:14
  #1936
Medlem
När man scrollar på Simons insta och ser Linn ha kommenterat två röda hjärtan under en bild på honom.. Och man inser hon kommenterat exakt lika under en bild på sitt KK Pelle några vackor senare 😵😂 denna tjej alltså...
Citera
2022-03-01, 08:31
  #1937
Medlem
Jag hoppas att barnet får heta Thiara. Det passar perfekt med de andra barnens namn.
Citera
2022-03-01, 09:18
  #1938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiuj
Jag hoppas att barnet får heta Thiara. Det passar perfekt med de andra barnens namn.

Thiara och Tindra är alldeles för lika namn för syskon.
Citera
2022-03-01, 10:30
  #1939
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedviggivbeH
Ja och hon skrev om honom på bloggen också, att han var med på mellokvällen men det var ingen bild på honom. skumt!

Stackarn låg väl och sov någonstans..kanske bakom soffan.

Fast Linn har ju i för sig inga problem med att sätta ut kort på honom när han sover, så han kanske verkligen inte var där..mystiken tätnar
Citera
2022-03-01, 10:41
  #1940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Stackarn låg väl och sov någonstans..kanske bakom soffan.

Fast Linn har ju i för sig inga problem med att sätta ut kort på honom när han sover, så han kanske verkligen inte var där..mystiken tätnar

Vid nästa mellomys så kommer det nog vara minst 10 kort på Simon, kanske sovandes men ändå uppstyltad i soffan, sen sovandes bakom soffan, sovandes på köksgolvet medan Linn och Fanny lagar mat, sovandes på toaletten..
Citera
2022-03-01, 10:45
  #1941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Vid nästa mellomys så kommer det nog vara minst 10 kort på Simon, kanske sovandes men ändå uppstyltad i soffan, sen sovandes bakom soffan, sovandes på köksgolvet medan Linn och Fanny lagar mat, sovandes på toaletten..

Umgås Simon aldrig med sina vänner, några från hockey, eller andra. Han är bara tillsammans med Linn och hennes syster eller Linns vänner..
Citera
2022-03-01, 10:54
  #1942
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ligger en hund begraven här. Men det lär komma fram så småningom.

Haha på tal om hund, så nämnde Linn för några veckor sen att Simon gärna ville ha hund, men att det ville inte hon. För det var ett för stort ansvar med hund. Men att planera och skaffa barn efter bara 2-3månader med en okänd man, det har hon inga problem med, för det är ju inte lika stort ansvar🤔
Citera
2022-03-01, 10:55
  #1943
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Alla klick genererar pengar i slutändan. Klicken gör att statestiken förbättras. Ju fler som kickar desto bättre. Statestiken är den hon och alla influensers lever för. Hur lång räckvidd det som publiceras får. Hur många följare dom har osv. Därför finns det något som heter clickbite. Alltså överdrivna, dramatiserade rubriker och innehåll som ska "lura" till sig läsare/tittare för att generera att fler klickar in sig på det dem publicerat =bättre statestik. Det är de som gör att dem får sponsorer, samarbetspartners och annat. Så ja i slutändan ger minsta klick pengar i fickan.

Är TOTALT oinsatt i hur sådant här fungerar, men tänker att bra statistik är anledningen till att hon numera svarar på så många kommentarer (ibland bara med ett ❤, så fruktansvärt onödigt..). Det är enligt min gissning också anledningen till att hon så ofta numera skriver frågor i sina inlägg och vill att folk ska kommentera..
Citera
2022-03-01, 10:55
  #1944
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Thiara och Tindra är alldeles för lika namn för syskon.
Det skulle aldrig Linn tycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in