2022-02-27, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Pelle har kommenterat hennes inlägg med pajen och Linn har kommenterat två hjärtan på Pelles senaste inlägg. Trodde inte de Hade kontant

Tänk om historien upprepar sig, att Simon får gå igenom samma sak som Marcus?

Jag skulle inte bli förvånad ifall Linn är attraherad av Pelle nu igen..hon hade ju ändå Sex med honom när han såg ut som en liten griskulting (så hon gillar ju tydligen hans personlighet tillräckligt för att komma över det hindret) nu är han mer estetiskt tilltalande och Linn tänker ju med f*ttan så..
Citera
2022-02-27, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cgsson89
Jo han har berättat en hel del. Det funkade bra mellan dem på distans när de bara sågs typ varannan helg o Marcus kunde ha sitt space o egna liv. Men ganska direkt inpå att de flyttade ihop så blev det jobbigt tyckte han. Han fick ingen egentid alls utan så fort han inte plugga skulle han vara med henne. Han tröttnade på det rätt fort och började må dåligt. Utöver det kände han sig rätt överkörd i mycket och hade inte så mycket att säga till om. Han har förklarat för mig att han ofta fick skuldkänslor för nåt man inte borde ha skuldkänslor för. Så varje gång de var oense om nåt blev det alltid som hon ville för Marcus fick skuldkänslor. Till slut blev han riktigt nedstämd och nedbruten , men han stannade ändå kvar och hoppades på att relationen blev bättre. Men som vi alla vet, så blev det inte så.

Vad gäller barn så nej, Marcus ville egentligen vänta och när hon börja prata om att skaffa ett till barn sa han bestämt nej. Det tog nog hårt på relationen då hon gärna ville ha ett till barn tätt.

Vad gäller Pelle så absolut, han hade säkert inga känslor för henne. Men han ansträngde sig otroligt mycket och länge för att få henne i säng. Har svårt att begripa hur någon kan prata skit om en kille han inte känner och förstöra ett förhållande bara för att få ligga. Men men nu är jag lite OT.

Så sjukt gjort av Pelle..
Men jag tror inte att en ensam person kan förstöra ett förhållande på det sättet..Linn var mottaglig för Pelles närmanden för hon hade inte de sanna och djupa känslorna för Marcus.

Det skulle ha tagit slut för eller senare..för Linn behöver vara nyförälskade, sen blir hon uttråkad..
Citera
2022-02-27, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Pelle har kommenterat hennes inlägg med pajen och Linn har kommenterat två hjärtan på Pelles senaste inlägg. Trodde inte de Hade kontant

Jag hade inte blivit så glad om min partner hade gjort hjärtan på ett KK’s Instagram. Hoppas Simon är här inne och läser och kan påpeka detta till Linn att det inte är ok.
Citera
2022-02-27, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Jag hade inte blivit så glad om min partner hade gjort hjärtan på ett KK’s Instagram. Hoppas Simon är här inne och läser och kan påpeka detta till Linn att det inte är ok.

Verkligen inte okej. Sen att hon skrev det tidigt i hennes förhållande med S och när dem planerar barn/var gravid. Man kan ju tycka att hon inte borde ha så stort behov av skriva röda hjärtan till sitt KK då 😂Ja man får ju hoppas nån berättar det för honom om inte annat. Linn lär blocka den personen direkt 😂 och Linn lär ta bort sina kommentarer på Pelles insta när hon läser detta? 😂
Citera
2022-02-27, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Verkligen inte okej. Sen att hon skrev det tidigt i hennes förhållande med S och när dem planerar barn/var gravid. Man kan ju tycka att hon inte borde ha så stort behov av skriva röda hjärtan till sitt KK då 😂Ja man får ju hoppas nån berättar det för honom om inte annat. Linn lär blocka den personen direkt 😂 och Linn lär ta bort sina kommentarer på Pelles insta när hon läser detta? 😂

Det lär hon säkert göra.
Tänkte att man kanske skulle skriva några rader till herr Simme men Linn lär ju gå in på hans insta innan och radera det man skriver så han inte kan se. För att hon styr hans insta är inget nytt. Så när han är på hockeyträning så är hon inne och nosar.
Citera
2022-02-27, 10:45
Medlem
Nu har hon nämnt hur mycket hennes barn tycker om hennes bror på bloggen 😂 så tydligt att hon läser här inne och ger svar på tal till allt som skrivs.
Citera
2022-02-27, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekopp2040
Nu har hon nämnt hur mycket hennes barn tycker om hennes bror på bloggen 😂 så tydligt att hon läser här inne och ger svar på tal till allt som skrivs.

HAHAHA Hahahaha (andningspaus) HAHAHAHA 😂😂😂😂 ja men då vet vi hur det är ställt med det då😂
Senast redigerad av Kattenfinussnusar 2022-02-27 kl. 11:46.
Citera
2022-02-27, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Nej nu försöker Linn igen... Gällande Tindras trassliga hår eller är det Juvelia denna gång... Linn vill få det att se ut som om Tindra/juvelia har lockigt hår eller korkskruvar.
Vet hon lagt ut om det förr också och man kan inte ens se tendens till lockigt hår. Möjligen att håret råkat böja sig lite pga fukt men det är ju inte bestående, det har vi sett många bilder på. Det är bara man skrollar lite i flödet ser man att barnen har spikrakt hår😂
Varför försöka krysta fram något på barnen och få det att låta så mycket mer exklusivt. Linn är verkligen i sin egna värld.

Varför är hon så besatt med lockigt hår? Simon kallar hon också för hennes "lejon" och säger att han har lockar. Han har ju jättetunnt och rakt hår...
Citera
2022-02-27, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanna00
Tänk om historien upprepar sig, att Simon får gå igenom samma sak som Marcus?

Jag skulle inte bli förvånad ifall Linn är attraherad av Pelle nu igen..hon hade ju ändå Sex med honom när han såg ut som en liten griskulting (så hon gillar ju tydligen hans personlighet tillräckligt för att komma över det hindret) nu är han mer estetiskt tilltalande och Linn tänker ju med f*ttan så..
Mm tänkte också på det, märkligt att de ens har kontakt med varann, dessutom med flörtig ton. Och som Linn skrev att hans son inte kunde få en bättre pappa, sååå smörig. Så förvånad över att denna kille faktiskt "fått" tjejer relativt enkelt. Tjejen innan som han har sonen med är ju mycket sötare och djupare som person än vad han är. Och ärlig och äkta är hon....Och ändå avgudade hon honom, och jag har en känsla av att han inte var så schysst mot henne. Och så har jag sett att Linn nog tävla med Sophie en del....t ex vikt att de ska vara så smala, "nakenbilder", lättklädda bilder, att de sjunger mm.
Citera
2022-02-27, 17:13
Medlem
Citat:
Haha så typiskt henne!
Citera
2022-02-27, 17:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig ifall hon skulle fortsätta att blåneka att hon läser här.
Citera
2022-02-27, 19:35
Medlem
Nu har hon lagt upp reklam för Polarn och Pyret. Dom har en slogan med ”3 barn i varje plagg”.
Linn kör även ”3 karlar i varje plagg” 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in