2022-02-27, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Nu har hon lagt upp reklam för Polarn och Pyret. Dom har en slogan med ”3 barn i varje plagg”.
Linn kör även ”3 karlar i varje plagg” 🤣

Hahaha dagens andra garv från denna sida. Helt klart roligare någonsin!! 😂
Den enda som ärver kläder där hemma är hennes pojkvänner😂 bra reklam POP 😂
Citera
2022-02-27, 20:49
Medlem
Citat:
Nu har hon lagt upp reklam för Polarn och Pyret. Dom har en slogan med ”3 barn i varje plagg”.
Linn kör även ”3 karlar i varje plagg” 🤣
Haha - den var riktigt kul!

Jasså Linn och Pelle håller på igen... skulle dock aldrig ha känt igen Pelle.
Citera
2022-02-27, 21:57
Medlem
Undra vad hennes mormor tycker om att hon skaffar barn hela tiden.
Citera
2022-02-27, 22:10
Medlem
Jag kände inte igen Pelle alls. Han ser ut som någon annan. Det är bara näsan som ser likadan ut.
Citera
2022-02-27, 22:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Undra vad hennes mormor tycker om att hon skaffar barn hela tiden.
Hon tycker det nog bara är trevligt med barnbarn.
Citera
2022-02-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon tycker det nog bara är trevligt med barnbarn.

Jo självklart men hon undrar nog lite..
Citera
2022-02-27, 22:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jo självklart men hon undrar nog lite..
Undrar gör hon helt klart. Men hon har väl insett vilken sorts människa Linn är och accepterat läget.
Citera
2022-02-27, 23:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Jag hade inte blivit så glad om min partner hade gjort hjärtan på ett KK’s Instagram. Hoppas Simon är här inne och läser och kan påpeka detta till Linn att det inte är ok.

Blir väl inte så klädsamt när hon själv verkar vara sjukt svartsjuk och är galet kontrollerande. Undrar om simon eller någon av exen hennes fått ha tjejkompisar eller kommenterat med hjärtan till någon vän eller ett ex
Citera
2022-02-27, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Blir väl inte så klädsamt när hon själv verkar vara sjukt svartsjuk och är galet kontrollerande. Undrar om simon eller någon av exen hennes fått ha tjejkompisar eller kommenterat med hjärtan till någon vän eller ett ex

Det tror jag verkligen inte dom får ha.
Citera
2022-02-28, 00:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Det tror jag verkligen inte dom får ha.

Brukar vara så, dubbelmoral så det skriker om det.
Citera
2022-02-28, 13:19
Medlem
Om jag har fattat det rätt, så har Linn och Simon inte ens känt varandra i 1 år när ungen fötts?
Jag skaffade barn 2 år in i mitt förhållande och tycker ibland det var lite tidigt för det finns fortfarande sidor av min partner som man inte har sett förut (både bra & dåliga) och när ett barn kom in i bilden så blev det en riktig prövning av förhållandet. Vi är fortfarande tillsammans idag men vette sjutton om Simon kommer palla med ett spädbarn och två andra PLUS hockey, ”jobb” och ge Linn allt hon vill ha 🤯
Citera
2022-02-28, 13:50
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Om jag har fattat det rätt, så har Linn och Simon inte ens känt varandra i 1 år när ungen fötts?
Jag skaffade barn 2 år in i mitt förhållande och tycker ibland det var lite tidigt för det finns fortfarande sidor av min partner som man inte har sett förut (både bra & dåliga) och när ett barn kom in i bilden så blev det en riktig prövning av förhållandet. Vi är fortfarande tillsammans idag men vette sjutton om Simon kommer palla med ett spädbarn och två andra PLUS hockey, ”jobb” och ge Linn allt hon vill ha 🤯

Men det är ju vi vanliga dödliga det..Linn och Simons kärlek är ju specieeeell..vi kan ju aldrig förstååå hur mycket Linn ääääälskar honom eller ska jag skriva han (så uttrycker jag mig lika efterblivet som Linn).

Andra saker som vi inte kan förstå enligt Linn är hur mycket hon älskar sina barn och sin mamma, det är ju föööör stora koncept för oss vanliga. Det är ju absolut inte så att alla normala föräldrar älskar sina barn och (ofta)sina mammor mer än livet självt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in