2022-02-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Finns det nåt klipp som man kan se någonstans?
https://www.tv4.se/klipp/va/13750349/leif-gw-om-forsvunna-kvinnorna-om-inte-kropparna-hittas-inom-en-manad-slacks-arendena?utm_source=tv4 .se&utm_medium=shared_link&utm_campaign=
Citera
2022-02-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
En kvinna flyr inte utan sin bebis.
Han har väl erbjudit henne skjuts efter arbetspasset, kört in på en skogsväg och strypt henne i bilen och sedan gömt henne under en hög med ris. Som brandman har han bra lokalkännedom tror jag. Betyder inte att han är smart alls, bara sjuk.

En man som är sjukligt svartsjuk står inte ut med tanken på att "hans kvinna" lever vidare utan honom och träffar någon ny och det är då döden plötsligt framstår som rimlig.

exakt
Citera
2022-02-27, 22:16
Medlem
Vad händer med barnet i en sådan här situation? Borde väl bli placerat i fosterhem med försvunnen mamma och pappa i häkte.
Citera
2022-02-27, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atlas456
Nä, det har du rätt i.

Ja, jag såg Leif GW på TV4. Han verkade inte ha så mkt insyn i utredningen dock. Men han befarade ju det värsta.

Nu har det gått två veckor…
Kanske för att det är sekretess!!!!
men han vet tillräckligt när han säger att erik har setts runt/vid Mälaren… det säger väl en del
Citera
2022-02-27, 22:45
Medlem
Citat:
Vad händer med barnet i en sådan här situation? Borde väl bli placerat i fosterhem med försvunnen mamma och pappa i häkte.

just nu är det Saschas familj som tar hand om barnet!!! Det är inte så att barnet inte har släkt!!! Eriks familj tänker väl bara på sin alkohol
Citera
2022-02-27, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar17
just nu är det Saschas familj som tar hand om barnet!!! Det är inte så att barnet inte har släkt!!! Eriks familj tänker väl bara på sin alkohol

Nä såklart inte. Men socialtjänsten lär noga behöva utvärdera familjen. Särskilt under dessa märkliga omständigheter.
Citera
2022-02-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerstappoElPaco
Vilka är hennes bröder som är så farliga? haha

Äldre broder vet jag inte för jag hittar ingeting om honom på nätet men den yngsta står det mycket, det är bara söka upp?
Om du tycker att de är inte farliga då kanske du kan skriva till de och testa haha
Citera
2022-02-27, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar17

Det tror jag också på men vart är Eriks familj? Har han inga
Citera
2022-02-27, 23:32
Medlem
Citat:

Jag tror socialtjänsten sköter nog detta när tiden är väl inne
Citera
2022-02-28, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Där finns inga uppgifter var E eller S bodde tidigare däremot står pappans två tidigare adresser.
Det är tre år sedan S och E flyttade till Bromma och ett år sedan pappan flyttade dit.
Kan det vara så att det finns en tidsgräns (år) för hur länge uppgifterna står kvar?
Bilden i klänning är från Ekerö Centrum.
Citera
2022-02-28, 07:38
Medlem
Citat:
Nä såklart inte. Men socialtjänsten lär noga behöva utvärdera familjen. Särskilt under dessa märkliga omständigheter.
Socialtjänsten kan ta hand om hemlösa och zigenare istället för ett barn som uppenbarligen har gott om släktingar på sin mors sida som både vill och är kapabla till att ta hand om honom.
Citera
2022-02-28, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamran
Det tror jag också på men vart är Eriks familj? Har han inga
Åtminstone 110 personer med samma efternamn i Sverige. Några släktingar bör han alltså ha men eftersom han har mördat modern till sitt barn så är det vare sig han eller hans släktingar som har första tjing på barnet utan det borde vara moderns släktingar som har det. I rättvisans namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in