Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Jag tycker dina tankar är mycket relevanta, om att Sverige lägger sig platt. Jag ser Nato som enda försvaret då jag föraktar de flesta politiker vi har i Sverige.
Vi har en kriminalitet, som liknar det som sker mot civilbefolkning krig, och då tänker jag mest på personrånen och våldet mot landets kvinnor. Om vi leker med tanken att detta som får pågå dagligen i Sverige, skulle ske i Ukraina under kriget där, blir det sedan konsekvenser i domstolen i Haag!!!
Vi har tagit in folk som hatar och föraktar oss, och vårt att sätt leva. De flesta kriminella är män från Mena. Dessa kriminella är födda här med föräldrar utan en civiliserad värdegrund att förmedla. Politiker som Annie Lööf har genom prestige, sett till att vi har kronvrak från Afghanistan som lämnat kvinnorna i sitt hemland till ett vidrigt öde. Dessa män lever här, begår brott och utvisas inte. Kriminella från Mena har nästlat in sig överallt, och är till och med advokater och läkare. Likt Oligarker tömmer de statskassan och vår välfärd, genom att utnyttja systemen med sin kriminalitet.
Det vi också ser är svenska makthavare som inte värnar om vår rätt som befolkning att leva fredligt enligt egna normer. Den ökade kriminaliteten tolereras i Sverige, och det är vi som ska anpassa oss till Mena. Det krossar vår identitet och vår försvarsvilja i det fall Putin skulle invadera oss. Vi är ju vana nu med övergrepp och köper ett larm som enda skydd, då staten inte finns längre för vanligt folk i vardagen.
Jag är övertygad om att Putin ser oss som enkla byten om han skulle få för sig att invadera Sverige. Våra politiker låter islamister terrorisera oss, så varför inte ryssar?
Instämmer!
Om man sammanfattar situationen i Sveriges domstolar:
Rättspraxis med dubbla måttstockar, grov korruption och åsiksiktslagar mot de få som av empati med brottsoffer vågar prata sanning, så har Sverige redan en slags mentalsjuk "ockupationsjuridik"!
Där Hets-Åklagare arbetar ungefär som Gestapo gjorde i ockuperade länder!
Där rättegångar mot Importkriminella oftast blir rena skenrättegångar med brainstorming vilken genomskinlig lögn som ska användas för att fria en överbevisad mördare eller våldtäktsman. Inte sällan med många bidragslevande släktingar som ohejdat tillåts hota både brottsoffer, vittnen och nog även nämndemän, domare och åklagare!
I 30 år har detta fått pågå utan att någon lyft ett finger! "Går inte att göra någonting...."
Trots att Ryska soldater har ett svårslaget världsrekord i massvåldtäkter sen åren efter kriget, så ligger de i samma liga som dagens Importkriminella rasistapor med Herrefolks-Vittring!
Sverige är redan ett ockuperat land styrt av lismande korrupta med Landsförräderi som affärsidé!
Det arbetande folkets hat mot makthavarna i Sverige och deras Importkriminella bidragslevande Islamistiska "soldater" kan inte ha gått Ryssarna obemärkt förbi!
Sverige är helt klart det land i Europa som skulle vara allra allra enklast att ockupera för Ryssarna!