Citat:
Ursprungligen postat av
227
Sverige (Finland) hotas av våld från Ryssland men också av våld från den Islamistiska världen pga påstådda "kidnappningar' av muslimska barn!
Är det en ren slump?
Sverige har ett grundmurat rykte att så gott som alltid lägga sig plattare än en pannkaka under sådana hot!
Så var det under 2:a Världskriget och så är det idag!
Inget annat land skulle bidragsfinansierat massmord på civila i Syrien eller låta Importkriminella bidragslevande rasistapor leva som "Herrefolk" med enbart "Rättigheter".
På bekostnad av arbetande skötsamma betydligt fattigare men ej våldsbenägna människor!
Sverige är därför det land i världen som det lönar sig allra bäst att hota med, men även utsätta för våld!
Det som i andra länder ger långa fängelse-straff och genomförd utvisning ger i Sverige ännu mer helt kravlösa bidrag o rätt att bestämma vad Svenskar får tänka, tycka, säga och skriva! Via Hets-Lagar som leder tankarna till den tid det var olagligt att prata sanning om ockuperande Tyska soldater i Norge och Danmark..
Det kan omöjligt ha gått Ryssarna förbi!
Varför skulle inte Ryska Kriminella kunna vara "Herrefolk" över Svenskar istället, tänker de nog?
Jag tycker dina tankar är mycket relevanta, om att Sverige lägger sig platt. Jag ser Nato som enda försvaret då jag föraktar de flesta politiker vi har i Sverige.
Vi har en kriminalitet, som liknar det som sker mot civilbefolkning krig, och då tänker jag mest på personrånen och våldet mot landets kvinnor. Om vi leker med tanken att detta som får pågå dagligen i Sverige, skulle ske i Ukraina under kriget där, blir det sedan konsekvenser i domstolen i Haag!!!
Vi har tagit in folk som hatar och föraktar oss, och vårt att sätt leva. De flesta kriminella är män från Mena. Dessa kriminella är födda här med föräldrar utan en civiliserad värdegrund att förmedla. Politiker som Annie Lööf har genom prestige, sett till att vi har kronvrak från Afghanistan som lämnat kvinnorna i sitt hemland till ett vidrigt öde. Dessa män lever här, begår brott och utvisas inte. Kriminella från Mena har nästlat in sig överallt, och är till och med advokater och läkare. Likt Oligarker tömmer de statskassan och vår välfärd, genom att utnyttja systemen med sin kriminalitet.
Det vi också ser är svenska makthavare som inte värnar om vår rätt som befolkning att leva fredligt enligt egna normer. Den ökade kriminaliteten tolereras i Sverige, och det är vi som ska anpassa oss till Mena. Det krossar vår identitet och vår försvarsvilja i det fall Putin skulle invadera oss. Vi är ju vana nu med övergrepp och köper ett larm som enda skydd, då staten inte finns längre för vanligt folk i vardagen.
Jag är övertygad om att Putin ser oss som enkla byten om han skulle få för sig att invadera Sverige. Våra politiker låter islamister terrorisera oss, så varför inte ryssar?