Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Den här liraren är jag inte helt säker på är det svin som Dumpen vill få det till. Läser man chattkonversationen så verkar han faktiskt vara mer intresserad av mamman, men det är mamman som i princip tvingar fram att han ska säga dottern ska vara med. Inte helt rätt sätt att få fram svinen i ljuset. Han kan ju faktiskt varit desperat och bara hakar på mamman för han tror det är vad hon vill höra. Sen kan man ändå ifrågasätta varför man vill träffa en så störd kvinna.
https://dumpen.se/2022/02/25/markbigbone-ville-ha-bada-napp-igen/
Dessa försök att vara så förstående är oerhört intressanta.
Handlar det om generell ömkan för män som är desperata efter ligg, och en manlig insikt om att kåta män gör vad som helst för att få ligga, även om det innebär att sätta på minderåriga, pedofilmammor och djur?
Hade du skrivit som mannen i fråga? Om nej, vad är det då som får dig att normalisera beteendet, att okeja det och vifta bort misstänkliggörandet? Har du någonsin varit så desperat efter sex att du känt att du gör vad som helst för att få ligga, som att skriva som en pedofil för att få knulla en pedofilmamma?
Mannen skrev ganska exakt
tre korta meningar inledningsvis där han yttrade något som kan tolkas som omsorg för barn, vilket blixtsnabbt vände till att han direkt började spotta ur sig pedofilyttringar som
"Är ni redo för en mogen pappa som tar hand om er båda! Har ni sugit kuk ihop? Klart jag tar hand om er båda! Vill du att jag använder er båda! Vill gärna se hur sexig hon är! Är hon sexig? Ni kommer få en skön upplevelse. Har hon blivit knullad? Är stenhård och vill använda er båda! Knulla mamma duktigt och låta henne se på först! Vill knulla er båda! Ni hade fått värlldens upplevelse med en riktigt grov kuk som sprutar extremt mycket och kan komma flera ggr utan att slakna !!!! Ni skulle båda bli knullade i flera timmar Två kåta slynor, som pappa vill knulla!!! Vill du att jag knulla Lily? Är hon erfaren?" osv osv osv och du och fler med dig menar att de tre första meningarna väger tyngst?
Att pedofiler lyckas beror på att de i regel är manipulativa och försiktiga till de tror att de är på säker mark. De värsta pedofilerna är ofta i regel omtyckta med väl fungerande nätverk. Typen där människor blir chockade för de "kunde aldrig tro det om honom".