2022-02-26, 00:02
Medlem
75Sailormans avatar
Oavsett vad man tycker om någon annans yrkesval, så är väl det denne persons ensak?
Är det avundsjuka i tråden?

Räknar man lite snabbt på hennes OF så är denna månaden strax över 150 tkr, men det har väl de flesta här efter skatt....

Hade hennes barn farit illa eller om hennes barn i framtiden far illa så kommer socialen gripa in.
Hon är ju inte direkt diskret, och bor om jag förstår det rätt inte i en storstad där man kan vara anonym?

Mera pattar till folket!
Citera
2022-02-26, 00:18
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Ingen.
Är väl därför hon vill gapa, synas och skämma ut sina ungar för att hon vill att folk ska köpa.
Skriker WT om henne.
Hon har ändå 829 subscribers på hennes OnlyFans. Helt otroligt. Så vilka är dessa sjuka jävlar?
Citera
2022-02-26, 05:16
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Hon har ändå 829 subscribers på hennes OnlyFans. Helt otroligt. Så vilka är dessa sjuka jävlar?
Vad är det som är så sjukt? Förvånad att hon inte har fler lol. Det verkar sticka i ögonen på många cucks här i tråden; en brud som har mer bollar än er män
Citera
2022-02-26, 05:31
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
En bra moder det där, lär sönerna hur kvinnor ska tas och döttrarna vad de kan förvänta sig från män.

Varför bemöda sig med att skaffa sig en utbildning, en karriär eller åtminstone ett jobb när man kan livnära sig på att fläka upp fittan för "coomers", "cumbrains" och andra degenerade losers som inte kan få sina kickar av riktiga kvinnor utan måste runka framför ett luder på en skärm för att få känna minsta uns av närhet till en annan människa.

Ja gott folk, här har ni äntligen bevittnat kulminationen av feminism och genus, den heter OnlyFans.
Citera
2022-02-26, 07:06
Medlem
DontWantWars avatar
En WT-hora som försöker optimera sina vinster? Ser inget problem med det här, detta är det bästa hon kan göra med sitt liv.
Citera
2022-02-26, 09:46
Medlem
Har inga pattar och ser ut som en kille. Skapligt duktig ändå och dra in cash av 829 desperata incels.
Citera
2022-02-26, 10:15
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 75Sailorman
Oavsett vad man tycker om någon annans yrkesval, så är väl det denne persons ensak?
Är det avundsjuka i tråden?

Räknar man lite snabbt på hennes OF så är denna månaden strax över 150 tkr, men det har väl de flesta här efter skatt....

Hade hennes barn farit illa eller om hennes barn i framtiden far illa så kommer socialen gripa in.
Hon är ju inte direkt diskret, och bor om jag förstår det rätt inte i en storstad där man kan vara anonym?

Mera pattar till folket!

Självfallet är det hennes ensak. Men om man går in för att bli offentlig är det inte bara hennes ensak längre. Hon inte bara spelar in porr, hon är med i reportage i kvällstidningar och på youtubekanaler och skryter om att hon gör porr. Hon har egna sociala medier. Så det är klart att hennes yrkesval kommer diskuteras.

Hon drar in 150 000, på att simps sitter och runkar. Gör du det själv och är det därför du blir så upprörd? Har förstått att ni som betalar för OnlyFans gör det för det är en mer nära upplevelse än vanlig porr. Ni betalar för att det känns som att ni faktiskt har en chans.

Nenne är mer eller mindre prostituerad, och för rätt pris tror jag att hon hade träffat folk också. Man får vara prostituerad, det är bra pengar och så. Men om man ska vara det kanske man inte ska skylta med det i expressen. Även om du är snäll och skickar pengar till henne betyder inte det att alla är lika snälla. Hon kommer vara en snackis på hennes sons högstadieskola, och jag är helt övertygad om att han inte kommer att uppskatta det och att det kommer sätta spår.

Sluta runka till OF också, det känns väldigt patetiskt.
Citera
2022-02-26, 10:17
Medlem
Vad tjänar hon?

Artikeln i media torde ökat hennes inlomst rejält.

Jag tjänar 40k efrer skatt och känner mig fan som en prostituerad så drar hon in mer än det, good for her.
Citera
2022-02-26, 10:31
Medlem
Petercrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Räcker att titta på hennes gratis videor så ser man direkt att det inte är värt att betala för att se henne. Riktigt sjuka kåtbockar som subbar på henne
Citera
2022-02-26, 10:40
Medlem
75Sailormans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Självfallet är det hennes ensak. Men om man går in för att bli offentlig är det inte bara hennes ensak längre. Hon inte bara spelar in porr, hon är med i reportage i kvällstidningar och på youtubekanaler och skryter om att hon gör porr. Hon har egna sociala medier. Så det är klart att hennes yrkesval kommer diskuteras.

Hon drar in 150 000, på att simps sitter och runkar. Gör du det själv och är det därför du blir så upprörd? Har förstått att ni som betalar för OnlyFans gör det för det är en mer nära upplevelse än vanlig porr. Ni betalar för att det känns som att ni faktiskt har en chans.

Nenne är mer eller mindre prostituerad, och för rätt pris tror jag att hon hade träffat folk också. Man får vara prostituerad, det är bra pengar och så. Men om man ska vara det kanske man inte ska skylta med det i expressen. Även om du är snäll och skickar pengar till henne betyder inte det att alla är lika snälla. Hon kommer vara en snackis på hennes sons högstadieskola, och jag är helt övertygad om att han inte kommer att uppskatta det och att det kommer sätta spår.

Jag blir absolut inte upprörd, jag bara konstaterar att i en tråd där ts efterfrågar info om en person som är publik så skriver ett antal människor sina egna åsikter om henne, skyddade av att vara anonyma.

Patetiskt kan jag tycka att det är att sitta bakom ett tangentbord och klaga på en annan människa.

För din information så är det enkelt att gå in på OF och se hur många som följer henne utan att för den sakens skull göra det själv.

Personen i fråga vågar i alla fall vara öppen med vad hon gör och har mer ballar än någon av oss.
Citera
2022-02-26, 10:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Det är mycket patetiskt att sitta och dra i böngrodden och kolla på OF, men det är faktiskt de som gör detta som bidrar till hennes försörjning. Hon kanske inte har ont av det, tycker kanske det är kul. Det som är tragiskt är ju att hela skolan, i alla fall högstadiet där hennes ungar går, kommer se henne och veta om vad hon har för sig. Så ungarna kommer sannolikt drabbas på ett dåligt sätt av hennes val.

Jag tror också att det inte är en omöjlighet att få träffa henne för de som vill, det handlar säkert om hur de först beter sig på OF och sen om pengar, men erbjuder någon henne rätt summa för en natt så kan det mycket väl bli så.
Citera
2022-02-26, 11:00
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 75Sailorman
Jag blir absolut inte upprörd, jag bara konstaterar att i en tråd där ts efterfrågar info om en person som är publik så skriver ett antal människor sina egna åsikter om henne, skyddade av att vara anonyma.

Patetiskt kan jag tycka att det är att sitta bakom ett tangentbord och klaga på en annan människa.

För din information så är det enkelt att gå in på OF och se hur många som följer henne utan att för den sakens skull göra det själv.

Personen i fråga vågar i alla fall vara öppen med vad hon gör och har mer ballar än någon av oss.

Fast det är Flashback, här delar man med sig av sina åsikter anonymt. Du har alltså varit reggad i 10 år men klagar på formatet?

Ja, hon vågar vara öppen med det hon gör, är det att ha bollar tycker du? Jag ser det som dumdristigt, girigt och totalt jävla ansvarslöst när man har tre små barn som går i skolan. Hörde i videon som postades här i tråden att hon sa att hon hade en son i tonåren. Som går vad? 7:an eller 8:an? Unga grabbar i den åldern är porrsurfare själva och kommer veta vem morsan är, och reta honom för att ha sett hans mammas fitta osv.

Det där kommer väcka en ilska inombords i grabben gentemot hans mamma, en ilska som han sedan säkerligen kommer ta ut på både sig själv och andra, med våld och missbruk.

Så visst, det kanske smakar med 150 000 i månaden idag, men det är kanske desto mindre kul när sonen dör i ung ålder av en heroinöverdos. Man måste tänka steget längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in