Citat:
Ursprungligen postat av
75Sailorman
Jag blir absolut inte upprörd, jag bara konstaterar att i en tråd där ts efterfrågar info om en person som är publik så skriver ett antal människor sina egna åsikter om henne, skyddade av att vara anonyma.
Patetiskt kan jag tycka att det är att sitta bakom ett tangentbord och klaga på en annan människa.
För din information så är det enkelt att gå in på OF och se hur många som följer henne utan att för den sakens skull göra det själv.
Personen i fråga vågar i alla fall vara öppen med vad hon gör och har mer ballar än någon av oss.
Fast det är Flashback, här delar man med sig av sina åsikter anonymt. Du har alltså varit reggad i 10 år men klagar på formatet?
Ja, hon vågar vara öppen med det hon gör, är det att ha bollar tycker du? Jag ser det som dumdristigt, girigt och totalt jävla ansvarslöst när man har tre små barn som går i skolan. Hörde i videon som postades här i tråden att hon sa att hon hade en son i tonåren. Som går vad? 7:an eller 8:an? Unga grabbar i den åldern är porrsurfare själva och kommer veta vem morsan är, och reta honom för att ha sett hans mammas fitta osv.
Det där kommer väcka en ilska inombords i grabben gentemot hans mamma, en ilska som han sedan säkerligen kommer ta ut på både sig själv och andra, med våld och missbruk.
Så visst, det kanske smakar med 150 000 i månaden idag, men det är kanske desto mindre kul när sonen dör i ung ålder av en heroinöverdos. Man måste tänka steget längre.