2022-02-26, 11:11
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det är mycket patetiskt att sitta och dra i böngrodden och kolla på OF, men det är faktiskt de som gör detta som bidrar till hennes försörjning. Hon kanske inte har ont av det, tycker kanske det är kul. Det som är tragiskt är ju att hela skolan, i alla fall högstadiet där hennes ungar går, kommer se henne och veta om vad hon har för sig. Så ungarna kommer sannolikt drabbas på ett dåligt sätt av hennes val.

Jag tror också att det inte är en omöjlighet att få träffa henne för de som vill, det handlar säkert om hur de först beter sig på OF och sen om pengar, men erbjuder någon henne rätt summa för en natt så kan det mycket väl bli så.

Tyvärr är det så att det finns en marknad för det, eftersom det är så många män som går runt och känner sig underlägsna och värdelösa som människor. Någon skrev att det här är kulminationen av feminismen, jag är beredd att hålla med.
Citera
2022-02-26, 15:45
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Vad är det som är så sjukt? Förvånad att hon inte har fler lol. Det verkar sticka i ögonen på många cucks här i tråden; en brud som har mer bollar än er män
Hon är ju inte ens det minsta sexig. Förstår verkligen inte varför någon vill betala för att se henne naken? Antar att du är en av dessa 829 personer så du får gärna förklara
Citera
2022-02-26, 16:08
Medlem
Grymt wt-het! Säljer hon sig så ska jag fan ställa mig i kö.
Citera
2022-02-27, 03:51
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Hon är ju inte ens det minsta sexig. Förstår verkligen inte varför någon vill betala för att se henne naken? Antar att du är en av dessa 829 personer så du får gärna förklara
Nej, jag betalar inte för OF. Tror hennes bilder finns på reddit ändå. Hade inte bangat på att dunka henne dock.
Citera
2022-02-27, 08:19
Medlem
Hon ska inte ha barn. Kontakta socialtjänsten.
Citera
2022-02-27, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 75Sailorman
Oavsett vad man tycker om någon annans yrkesval, så är väl det denne persons ensak?
Är det avundsjuka i tråden?

Räknar man lite snabbt på hennes OF så är denna månaden strax över 150 tkr, men det har väl de flesta här efter skatt....

Hade hennes barn farit illa eller om hennes barn i framtiden far illa så kommer socialen gripa in.
Hon är ju inte direkt diskret, och bor om jag förstår det rätt inte i en storstad där man kan vara anonym?

Mera pattar till folket!

Hade hon varit ensam utan barn så hade jag hållit med dig! Men i dagens samhälle där var o varannan unge har mobil o sociala medier så e detta ett sjukt val av henne med tanke på att hon har små barn.

Kul det sprids o visas knull filmer på hennes mamma sen när dom kommer i tonåren, kommer garanterat stärka deras självkänsla!
Hoppas socialen illa kvickt ingriper här !
Citera
2022-02-27, 09:39
Medlem
Det jag tycker är cringe är hur hon verkar vilja vara 20 år igen.
Citera
2022-02-27, 10:11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 75Sailorman
Oavsett vad man tycker om någon annans yrkesval, så är väl det denne persons ensak?
Är det avundsjuka i tråden?

Räknar man lite snabbt på hennes OF så är denna månaden strax över 150 tkr, men det har väl de flesta här efter skatt....

Hade hennes barn farit illa eller om hennes barn i framtiden far illa så kommer socialen gripa in.
Hon är ju inte direkt diskret, och bor om jag förstår det rätt inte i en storstad där man kan vara anonym?

Mera pattar till folket!
Det borde ha varit hennes ensak. Istället har hon valt att flagga med det till alla runt sig samt i media - vilket innebär att detta nu är barnens ensak.
Det är de som skall leva med att omgivningen har full insyn i vad deras mamma sysslar med.
Barn skall inte behöva konfronteras med föräldrarnas sexliv, definitivt inte när det säljs till eller utövas med kreti och pleti.
De här barnen får mammans sexliv kletat i ansiktet och kommer dessutom behöva svara för det när kompisar grottar sig i det.

Det är inte vad hon gör som är det stora problemet, det är att hon inte har vett om att vara diskret utan låter sitt behov av uppmärksamhet köra över hänsynen till sina egna barn.
Citera
2022-02-27, 10:32
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Hon har ändå 829 subscribers på hennes OnlyFans. Helt otroligt. Så vilka är dessa sjuka jävlar?

Wow, 829 subs.
Känns som att det lite ironi från din sida..
Citera
2022-02-27, 10:32
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Det jag tycker är cringe är hur hon verkar vilja vara 20 år igen.

Hon är WT
Citera
2022-02-27, 11:42
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Wow, 829 subs.
Känns som att det lite ironi från din sida..
Haha varför i helvete skulle det vara ironi? Att 829 personer har valt att betala för hennes skit är ju sjukt.
Citera
2022-03-12, 02:23
Medlem
Inget skvaller om vilka hon ligger med, någon borde väl ha betäckt Nenne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in