Tråden är denna
(FB) Använda Putins Donbas/Luhansk taktik emot honom.
Mitt inlägg var första svaret.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Använda Putins Donbas/Luhansk taktik emot honom.
Antal inlägg: 2.
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Eller så gör vi tvärtom, vi tar 5000 och börjar hjälpa Putin genom att göra oss av med våran korrupta mediekultur som ägs av Bonnier, så att vi kan få ärliga nyheter så att vi slipper hjärntvättas till att bli idioter som dig av fake-news och propaganda? Vad tror du om det?
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Jag hoppas du vaknar tillslut. Orkar inte tjaffsa med varenda idiot som låtit sig hjärntvättas, det är det inte lönt, så lycka till.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk
Klart missbruk av Trams regeln för att förhindra att folk resonerar ifrån motsatt perspektiv som TS, för att du håller med om TS-narrativ. Han hade dessutom besvarat posterna som du nu plockade bort.
Han hade alltså inrymt mina två första inlägg i tråden i samma varning, som han censurerat bort.
Han insåg tydligen att det inte gick att klassa motsatt ståndpunkt som trams, så han svarade då såhär, att anledningen egentligen var att
Citat:
Vad du orkar göra hör inte till ämnet.
/Mod
Off-topic alltså.
Han menar alltså att det andra inlägget han censurerade, skulle vara en bra ursäkt till att censurera även det första, och enbart för jag hade med uttrycket "orkar inte".
De idiotiska svar ifrån TS jag fick i tråden är borta de med, men därav andra svaret ovan, så tyvärr kan jag inte få med dem här.
Här ser vi tydligt hur den statssanktionerade modereringen ser ut när det statliga narrativet inte får ifrågasättas! De letar ursäkter i efterhand att få bort inlägg. Precis såhär börjar det i alla kommunistländer. Staten kommer åt, genom infiltration eller mediahjärntvätt!
Finns det några ärliga mods kvar?