2022-02-24, 21:19
Medlem
farlings avatar
Skulle det inte kunna vara så att Bella och Keisha gorde en hemlig överrenskommelse om att Bella skulle dra hem strax innan förstakämpevalet för att på så sätt påverka utgången av andrakämpevalet?

Kan tänka mig att Bella hade varit Gertys sjävklara val då hon varken är stark eller påläst, och hade nog varit enkel att slå ut.De övriga som finns att välja mellan kommer nog bjuda på lite hårdare motstånd.
Citera
2022-02-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det är endast ett fåtal deltagare som har tordats bada näck i Farmen och vad jag minns har det nog endast varit tjejer. Senast var nog Helena Hedqvist för 4-5 år sedan fast hon gjorde det för att hon förlorade en improviserad tävling (de kastade kniv eller yxa mot ett träd!) och det var mot Norska Robin och Pawel på slutet av den Farmen-säsongen och förloraren skull visst bada näck som "straff". Det var på slutet av sommaren och inte så varmt heller i vattnet

Glöm inte Syliane "Sylt-Janne" Duval!
Citera
2022-02-24, 21:33
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenBonde
Glöm inte Syliane "Sylt-Janne" Duval!

Jag skrev ju att det har varit några kvinnor - men inte många under årens lopp och räknade bara upp den senaste av dessa Helena Hedqvist... Jo jag minns Syliane.
Citera
2022-02-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Skulle det inte kunna vara så att Bella och Keisha gorde en hemlig överrenskommelse om att Bella skulle dra hem strax innan förstakämpevalet för att på så sätt påverka utgången av andrakämpevalet?

Kan tänka mig att Bella hade varit Gertys sjävklara val då hon varken är stark eller påläst, och hade nog varit enkel att slå ut.De övriga som finns att välja mellan kommer nog bjuda på lite hårdare motstånd.
Ja att Bella hoppade av just nu tyder ju på att det är så.
Citera
2022-02-24, 22:03
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling

Tror nog Bella klarat av Gerty i styrka. Åtskilligt mer kropp i Bellas än i Gertys som dessutom är rätt åldrig.
Citera
2022-02-24, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Tror nog Bella klarat av Gerty i styrka. Åtskilligt mer kropp i Bellas än i Gertys som dessutom är rätt åldrig.
Bella har inte visat sig uthållig i någonting som visats i programmet så att hon skulle kunna slagit Gerty är inte alls säkert. Äldre människor kan vara väldigt sega (och då menar jag viljestarka och uthålliga). Det har ju visat sig mer än en gång att t ex en äldre senig man som jobbat med tunga saker hela sitt liv kan vara fan så mycket starkare än en ung muskulös man som skaffat sina muskler på gymmet...
Citera
2022-02-24, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Bella har inte visat sig uthållig i någonting som visats i programmet så att hon skulle kunna slagit Gerty är inte alls säkert. Äldre människor kan vara väldigt sega (och då menar jag viljestarka och uthålliga). Det har ju visat sig mer än en gång att t ex en äldre senig man som jobbat med tunga saker hela sitt liv kan vara fan så mycket starkare än en ung muskulös man som skaffat sina muskler på gymmet...
Ja det är skillnad på uppvisnings/flexmuskler och arbetsmuskler.
Citera
2022-02-24, 22:55
Medlem
Crankyshake2s avatar
Korkat hoppa av. De skulle valt Helene till första kämpe och hon skulle tagit Bella. På så vis hade Keshia blivit storbonde en vecka till med en till amulett
Citera
2022-02-24, 23:09
Medlem
Fatta o komma mer än halvvägs in i farmen för att sen hoppa av för att du inte kan röka cigg och dricka kaffe i en balkong.
Citera
2022-02-24, 23:18
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
Fatta o komma mer än halvvägs in i farmen för att sen hoppa av för att du inte kan röka cigg och dricka kaffe i en balkong.

Fick man ha med sig cigg back in the days på Farmen? Vill minnas att Christina satt och bolmade friskt hela tiden?!?
Citera
2022-02-24, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Badmodet i början på 1900-talet var mer eller mindre påklätt. http://www.becken.se/Badmode%20f%C3%B6r%20damer%2010-tal.html
Damerna på farmen badade förstås för att de skulle tvätta sig, men de hade väl ingen lust att näcka för alla som ser avsnittet.

Tror nog att livet på landet såg ut så här (stor suck).
http://www.artnet.se/konstnyheter/konstnotiser/nyheter-3/
Citera
2022-02-24, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Fick man ha med sig cigg back in the days på Farmen? Vill minnas att Christina satt och bolmade friskt hela tiden?!?

Jag tror inte det? Jag vet faktiskt inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in