Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
EN gång så skrev jag det ordet "Vi" för det var faktiskt jag och ett par stycken till som diskuterade just Wincents kontroll av uppdragen som var en grill och du fortsatte envist att diskutera arbetsbänkens höjd.
Med det inlägget menades INTE alla i tråden och det var som sagt var inte enbart jag som diskuterade den lilla sekvensen vi fått se i slutet av det avsnittet av Farmen ... Sedan dess kan jag inte påminna mig om att jag sitter och skriver i VI-form och för alla osv.
Vad du hittar på och vi har redan gått igenom detta att det inte endast var slaktbänken jag skrev om utan en bredare pall typ lastpall som kunde användas både till slaktbänk OCH grill och alla övriga konstruktioner där det kunde vara bra att ha möjlighet att variera arbetshöjden då deltagarna har olika längder och det av ergonomiska skäl. Jodå jag omnämnde även grillen så det är du som fått griller om att jag snöade in på just slaktbänken.
Sen så har du också kommenterat ett inlägg som jag gjort och till råga på allt med versaler, nämligen
INGEN..osv..har observerat det jag skrev om. Där kan du inte skylla ifrån dig om att det inte rör sig om alla i tråden....eller hur?!

Fast du hade ändå rätt där, för det du menade att INGEN observerat var nåt du fick för dig att jag kände till men INGEN annan visste nåt om

så alltså inte heller jag