Så förbannat drygt att man ser på synkarna vem som är kvar efter tinget, Niklas på dagen i samma kläder och Keisha på kvällen i tjocktröjan, ganska uppenbart då vem som vann?!
Vi fick en skrämmande inblick i Doula-flum arbetet i klangskålen, i den ska ungjäveln ploppa ner i och få trumhinnorna uppväckta direkt vid födseln
Den som först identifierade att Jonas var lik Hitler har gjort mig en rysk björntjänst, nu ser jag bara Hitler i honom, trots att han bär så många ansikten har vi konstaterat. Jonas personliga sak är
Nero-ordern ifall han blir utslagen från Farmen
Nickes personlige sak är en bira!.....hög tidspreferens på den mannen! rena Robinsson Kruse
Personlig sak=P-skum återigen!, hade bergis Alexander innan han drog
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-13 kl. 22:15.
Undrar om de har anpassat svårighetsgraden på frågorna efter intelligens nivån på deltagarna i år.
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Uppenbarligen inte med tanke på dagens avsnitt.
Uppenbarligen snarare med tanke på att nubb kunde vara en fråga, men dom räkna inte med Niklas enbart vet vad en nubbe är på gotländske!
Nobb det var en hob från Bri, men Nubb det vet alla hur den ser ut utan att ha behövt lära sig det i plugget, nån slags retorisk fråga var det ju eftersom vi som iaf är smartare uteslöt det alternativet eftersom ingen skulle kunna få för sig att ställa en sådan enkel fråga om det inte var vi i femman
Likadant med Hävert, jag vet hur en hävert ser ut, men jag orkade inte titta på bilden så jag kunde inte fören efteråt.
Men om Nicke vet hur en sil ser ut, alltså inte knarket! utan en sådan plast-sil, då skulle många gärna
utesluta att det där roliga lavemanget på tavlan också kan vara en sil.
Man såg hur Anna Brolin ville gå i bitar när hon hörde dumheterna.
Hade rätt på alla frågorna, inklusive utslagdfrågan utan ens ha lyft säcken. 4,8;kg var min gissning. Hur fan kunde de missa oregano?!! Och hävert... Jesus
Så förbannat drygt att man ser på synkarna vem som är kvar efter tinget, Niklas på dagen i samma kläder och Keisha på kvällen i tjocktröjan, ganska uppenbart då vem som vann?!
Inte bara det. Den som de visar som säger något i stil med att "jag har nog inte så stor chans, jag kommer få lämna", är alltid den som vinner. Var samma på Torpet senast när Prins sa att han var chanslös i att hänga på stegen, han vann såklart.
De visar liksom tvärt om, man har lärt sig hur de lägger fram det. Slår aldrig fel.