Citat:
Ursprungligen postat av
kalleochchokladfabriken
Tror det är extremt få potentiella sd-väljare som ryggar tillbaka för att den svenske nationalisten Åkesson inte vill välja mellan en senildement liberal, och en rysk autokrat. Den som lyssnar på hela intervjun hör klart och tydligt att han föredrar det amerikanska styrelseskicket framför det ryska.
Ni hör ju vad ni önskar höra, så i den bemärkelsen är ert konfirmeringsbias inget märkvärdigt. Dock är ambitionen att bli de nya Socialdemokraterna, har jag förstått, och därför förvånar det mig att ni fortsätter spela alternativmedias konspirationsteorier, som i kristider som dessa, bara kommer slå bakut. Men, tro inget annat, jag välkomnar detta. För ni kan liksom inte hjälpa er själva att visa vilka sympatier ni egentligen håller kärt. Jimmie kan dölja det, men bevisligen inte särskilt bra. Och det blir mer än tydligt nu när Biden får visa att han är långt från dement, inför potentiella SD-väljare, bland annat.
De som då inser att åldringen är harmlös i jämförelse med Putin, lär även börja ifrågasätta vad mer för konspiratorisk skit man matats med som är falsk. Och detta uppvaknande, det kommer snart synas i opinionsundersökningarna. Kan lova dig det. Alla dagar i veckan.