Citat:
Ursprungligen postat av
Alannon
Glöm inte bort:
"Och jag är fortfarande tvärsäker på att Conte kommer att basa över The Gunners inom kort."
"
Jag vet inte varför man går i fällan varje vecka att argumentera med forumets jättebebis. Det är alltid samma visa oavsett ämne, det går inte att motbevisa någon som lever uppe i det blå tyvärr.
*Arsenal - Wolves ikväll är intressant för 4e platsen såklart. Arsenal vann knappt borta men Wolves har varit bra och det kan egentligen gå hur som helst ikväll.
*Angående helgens matcher så tror jag nog ändå Spurs studsar tillbaka efter sitt fiasko mot Burnley. Leeds mest tacksamma laget att möta i nuläget? Släppt 10 mål på senaste 2 matcherna, kan bjuda på fröjdig offensiv men också löjligt naiva också. Om Spurs bara tar ledningen så kan de nog mycket väl ta en 3 poängare ganska enkelt.
*City lär studsa tillbaka mot Everton efter Spurs matchen senast
*Sen har vi 3 matcher som känns oerhört jämna i Brentford - Newcastle, Brighton - Aston Villa samt Crystal Palace - Burnley. Alla dessa känns som kryss på kupongen men jag slängde faktiskt in en 2a på Burnley då Palace varit lite ojämna och Burnley verkar vara på G.
*West Ham - Wolves på Söndag blir någon sorts 6 poängare där en eventuell förlorare faktiskt kan vara borta från 4e plats racet. Skulle t.ex. Wolves torska både mot Arsenal ikväll och West Ham på Söndag så känns det nog ändå lite som tåget går.