2022-02-24, 17:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Vi får la se i Maj vem som har rätt
Yep. Jag är dock 130% säker på att det är du som får fel
Citera
2022-02-24, 17:31
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Yep. Jag är dock 130% säker på att det är du som får fel

Vad du inte också 130% säker på att Conte slängde på luren när Spurs ringde?
Citera
2022-02-24, 17:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Vad du inte också 130% säker på att Conte slängde på luren när Spurs ringde?
Har säkert poängterat detta 169 ggr redan, men gör det en gång till. Jag läste om denna ”nyhet” på twitter när det blev känt att Conte förhandlade med Tottenham, och då så skrev jag kort o gott följande: ”sista uppgifterna tillsäger att Conte slängde på luren när han fick reda på att det var Tottenham som ringde”..

Var/när har jag påstått att jag var säker på att dessa uppgifter var fakta? Man slutar aldrig att bli förvånad över alla köttbullarna här inne på FB.
Citera
2022-02-24, 17:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Blir en intressant match mot Wolves ikväll. Är tämligen så säker på att vi kommer att ta 3 enkla poäng, och ta ännu ett kliv mot fjärdeplatsen💪😎 COYG!!
Citera
2022-02-24, 17:48
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Har säkert poängterat detta 169 ggr redan, men gör det en gång till. Jag läste om denna ”nyhet” på twitter när det blev känt att Conte förhandlade med Tottenham, och då så skrev jag kort o gott följande: ”sista uppgifterna tillsäger att Conte slängde på luren när han fick reda på att det var Tottenham som ringde”..

Var/när har jag påstått att jag var säker på att dessa uppgifter var fakta? Man slutar aldrig att bli förvånad över alla köttbullarna här inne på FB.

Du hävdar ju att allt du skriver här är 100 procent säkra källor och fakta. Hur ska du ha det?

Vlahovics agent slängde för övrigt på luren när Arse ringde.
Citera
2022-02-24, 17:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Du hävdar ju att allt du skriver här är 100 procent säkra källor och fakta. Hur ska du ha det?

Vlahovics agent slängde för övrigt på luren när Arse ringde.
Jag har en aldrig så liten fråga till dig, lilla fröken fräken Dahlin Anser du ngt som fakta när en skriver: ”sista uppgifterna tillsäger..” ?🤔 isf så får du ta och genomföra grundskolan om på nytt.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-02-24 kl. 18:01.
Citera
2022-02-24, 18:05
Medlem
Citat:
Blir en intressant match mot Wolves ikväll. Är tämligen så säker på att vi kommer att ta 3 enkla poäng, och ta ännu ett kliv mot fjärdeplatsen💪😎 COYG!!
alla förutsättningar att bli en bra match. Två bra lag som kämpar om 6:e platsen i ligan.
Citera
2022-02-24, 18:54
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Du har ju skrivit gång på gång att det du skriver här till skillnad mot oss andra är 100% baserat på fakta och "verkligheten" så då borde ju allt du skriver stämma? Nu vet jag dock inte varför jag ens argumenterar, skulle t.ex. Liverpool vinna ligan och Arsenal missa top4 så skulle du aldrig kunna erkänna att du hade fel i dina gissningar utan du skulle skylla på vinden, domarna, Ryssland's invasion av Ukraina eller något annat.
Citera
2022-02-24, 19:11
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Vad tror ni kommer att hända med Chelsea och Roman nu då? Ingenting eller blir det frysta tillgångar och han blir tvungen att sälja klubben.
Citera
2022-02-24, 19:14
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Har inte skrivit i denna tråd på länge men är nu än mer övertygad att Liverpool tar hem ligan. Det har jag trott från första början ändå men helt klart är att Pool har övertaget, det är tveklöst så.

Citat:
Liverpools form och deras målfacit gör att de kanske inte behöver vinna borta mot City heller. Kanske räcker X? Det vet vi ju inte. Klopps gäng har makalös form. Att Van Dijk är tillbaka har som jag skrivit tidigare varit det absolut bästa nyförvärvet.

Jag bara väntar på mina pengar i slutet av säsongen då jag bettade på Pool som segrare.
Kross mot Everton på GP. Kross mot United på OT. X hemma mot City. Så här långt måste ni Liverpoolsupportrar vara galet nöjt? Sen att man är kvar i cuperna oxå. Helt brutalt bra egentligen.
Nej men det är väl lite av din grej. Du skriver bara när det ser bra ut för Liverpool och överdriva hur "Brutalt" och "makalöst" bra dom är och stora favoriter att vinna allt. Du har väl uttryckt Everton sympatier tidigare så svårt och inte se det som antingen ett desperat försök till jinx, eller så förbereder du dig bara på det värsta, det vill säga att Liverpool kommer vinna skiten så kan du sitta där sen och inte behöva vara lika bedrövad då du ändå visste att det skulle inträffa och var beredd på det.

Bäst i världen? Trots att man inte ens är bäst i England. Om Liverpool har galen form och är brutalt/makalöst bra vad ska man använda för ord om Manchester City då? Deras form är än bättre med 14 vinster 1 kryss och 1 förlust i ligan. Liverpool har under samma period 11 segrar, 1 förlust och 2 oavgjorda.

Och hur kan man ha övertaget när man är tre poäng bakom, inbördes kvar på bortaplan, mot ett lag som har bättre form och en bättre trupp/startelva.

Finns liksom ingen normal logik som kan säga att Liverpool har bättre form eller har övertaget. Hur kan det tveklöst vara så när fakta säger annat?
Citera
2022-02-24, 19:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Du har ju skrivit gång på gång att det du skriver här till skillnad mot oss andra är 100% baserat på fakta och "verkligheten" så då borde ju allt du skriver stämma? Nu vet jag dock inte varför jag ens argumenterar, skulle t.ex. Liverpool vinna ligan och Arsenal missa top4 så skulle du aldrig kunna erkänna att du hade fel i dina gissningar utan du skulle skylla på vinden, domarna, Ryssland's invasion av Ukraina eller något annat.
Haha.. Ja, när jag väl hävdar ngt så stämmer det alltid till 100%. Men jag skrev då simpelt vad ett rykte på twitter sade om Conte/Tottenham, därför så var jag noga med att skriva ”tillsäger” i det nu berömda inlägget.

Jag är dock 100% säker på att vi tar fjärdeplatsen i EPL 21/22, med Chelsea som 3:a, Liverpool slutar 2:a och Man City tar hem titeln återigen. Detta skrev jag redan i juni mnd. Wait and see
Senast redigerad av Generalandersson 2022-02-24 kl. 19:24.
Citera
2022-02-24, 19:29
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Nej men det är väl lite av din grej. Du skriver bara när det ser bra ut för Liverpool och överdriva hur "Brutalt" och "makalöst" bra dom är och stora favoriter att vinna allt. Du har väl uttryckt Everton sympatier tidigare så svårt och inte se det som antingen ett desperat försök till jinx, eller så förbereder du dig bara på det värsta, det vill säga att Liverpool kommer vinna skiten så kan du sitta där sen och inte behöva vara lika bedrövad då du ändå visste att det skulle inträffa och var beredd på det.

Bäst i världen? Trots att man inte ens är bäst i England. Om Liverpool har galen form och är brutalt/makalöst bra vad ska man använda för ord om Manchester City då? Deras form är än bättre med 14 vinster 1 kryss och 1 förlust i ligan. Liverpool har under samma period 11 segrar, 1 förlust och 2 oavgjorda.

Och hur kan man ha övertaget när man är tre poäng bakom, inbördes kvar på bortaplan, mot ett lag som har bättre form och en bättre trupp/startelva.

Finns liksom ingen normal logik som kan säga att Liverpool har bättre form eller har övertaget. Hur kan det tveklöst vara så när fakta säger annat?

Om du tar en titt på de fem senaste matcher är Liverpool i topp. Lägg därtill som jag skrev att Liverpool inte tappat några poäng under AM trots flera spelare som var iväg dit.
City har tappat och det vet du oxå om. De riskerar att tappa ligan nu och så tror jag blir fallet.
Vad säger att det är en nackdel att spela borta?

Allt är relativt men Liverpool sköljer över sina motståndare och ser brutalt starkt ut. Det har du väl inte missat? Van Dijk tillbaka som ger en stabilitet som sällan skådats. Nej, detta kommer Liverpool att ta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in