2022-02-23, 11:54
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Hade gärna bokat in honom på vilket upptåg som helst, men tomte var ju en bra idé. Man får väl bara se till att inte ge honom något förskott. Cash i handen är nog det bästa.

Vad blir hans nästa upptåg tror ni?

Tja, jag hade först spöat honom för att han sabbade Julafton för alla barn som trodde han skulle dykt upp sedan hade jag gärna anlitat honom. Som du säger. Han är ju i stil med heroin pundare. Vet han att det finns 500 kr som väntar på honom så går han 5 mil för de pengarna. Ger man honom 500 i förskott så drogar han ju ner sig. Så visst, pengar up-front.
Citera
2022-02-23, 23:14
Medlem
Thorsten har gått och förlovat sig.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...n-ar-forlovade
Citera
2022-02-24, 01:23
Bannlyst
(FB) Thorsten Flinck friar utan ringar till yngre tjej

Mod kan väl likabra peta in min tråd här, såg inte det redan fanns en.
Citera
2022-02-24, 04:24
Moderator
evilhoneys avatar
Vilket otroligt obekvämt frieri. Det lät inte djupare än "-Du, ska vi ta en fika på fredag? -Ja -Bra, då hörs vi sen." Ingen kyss? Inte ens en kram?
Nog för att det finns folk som dras till kändisar men det är ju knappast stjärnglans som omgärdar Torsten numera.
Citera
2022-02-24, 10:28
Medlem
Begreppet impulskontroll och vad detta innebär och hur det bör tillämpas, är helt okänt för Torsten. Han har säkert tänkt igenom detta så noggrant han förmår och då han,helt naturlig,valt en kvinna som troligtvis är lika dysfunktionell som han själv, ja då blir det så här...
Citera
2022-02-24, 12:56
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Begreppet impulskontroll och vad detta innebär och hur det bör tillämpas, är helt okänt för Torsten. Han har säkert tänkt igenom detta så noggrant han förmår och då han,helt naturlig,valt en kvinna som troligtvis är lika dysfunktionell som han själv, ja då blir det så här...

Kvinnor som dras till dylika element är i stadiet abnorm förnekelse och som tidigare partners tror denna person att den har lösning till en evighetsmaskin.

Första anmälan hinner mottagas innan denna text torkat..
Citera
2022-02-24, 15:17
Medlem
Kollade på "Vad hände" på svt play i veckan. Det var avsnittet om "Sökarna." Flinck yttrade sig och stod i.

Han hade åldrats lite. Men visst, han är 60 år så det är ju fullt naturligt.
Citera
2022-02-24, 16:06
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Kollade på "Vad hände" på svt play i veckan. Det var avsnittet om "Sökarna." Flinck yttrade sig och stod i.

60-årig missbrukare har förlovat sig med 29 årig tjej !

Hur tänker Daniella, 29 ?

I vårt avlånga land finns massor med friska, normala, snälla, vältränade killar som är singlar på jakt efter flickvän.

Tyvärr är det svårt för dessa normala killar att hitta partner eftersom jämnåriga tjejer som Daniella hellre väljer att förlova sig med en trasig gammal pundare istället.
Citera
2022-02-24, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme

Ja, han såg lite sliten ut, tandlös och jävlig. Men kör hårt Thorsten, kul att du har funnit kärleken igen.

Bra liten "doku" om Sökarna dock, fegt av Liam att inte ställa upp och ge sin syn på saken.
Citera
2022-02-24, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Vilket otroligt obekvämt frieri. Det lät inte djupare än "-Du, ska vi ta en fika på fredag? -Ja -Bra, då hörs vi sen." Ingen kyss? Inte ens en kram?
Nog för att det finns folk som dras till kändisar men det är ju knappast stjärnglans som omgärdar Torsten numera.
Nej och det är preciiiis detta jag menar; helt iskall, känslolöst, ingen flärd, ingen ansträngning, ingenting. Finns massor av romantiska sätt man kan få till ett frieri på fast man är pank. Man kan för fan göra ringar av målat papper om det skulle behövas.

Men Thorsten är vad han är, det vet vi, frågan är hur hon kan acceptera det här?
Citera
2022-02-24, 20:12
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xulitan
Nej och det är preciiiis detta jag menar; helt iskall, känslolöst, ingen flärd, ingen ansträngning, ingenting. Finns massor av romantiska sätt man kan få till ett frieri på fast man är pank. Man kan för fan göra ringar av målat papper om det skulle behövas.

Men Thorsten är vad han är, det vet vi, frågan är hur hon kan acceptera det här?
Han kan ju vara en jävel på att knulla, Och hon kaske gillar att ta en Flipp Då och då
Citera
2022-02-25, 03:23
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xulitan

Min första gissning är ju att hon har något eget missbruk, hur skulle man annars stå ut?

Flärd och pengar kan vara en smaksak när det kommer till frierier men jag tänker på publiken som var där också, man kan känna hur luften tätnar och folk börjar skruva sig i stolarna av genans. Ska man fria publikt måste man tänka på de som man tvingar bevittna det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in