2022-02-25, 06:12
Medlem
Hans nya tjej är jämngammal med hans barn. Felice är 30 och Happy är 28. Man kan ju undra vad dom tycker om pappas nya flickvän.
Citera
2022-02-25, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Hans nya tjej är jämngammal med hans barn. Felice är 30 och Happy är 28. Man kan ju undra vad dom tycker om pappas nya flickvän.

Är hon ny?
Citera
2022-02-25, 08:55
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Att 60 årige Dolph lägrar en 30 år yngre tjej kan man nästan förstå då han fortfarande är ruggigt vältränad och stenrik.

Att vraket Flinck lyckas med samma sak är en gåta.
Citera
2022-02-25, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Är hon ny?

Jag vet inte hur länge dom har varit ihop.
Citera
2022-02-25, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Att 60 årige Dolph lägrar en 30 år yngre tjej kan man nästan förstå då han fortfarande är ruggigt vältränad och stenrik.

Imponerande skulle jag säga. Hon verkar dessutom inte vara en rugguggla även om hon definitivt inte är modellsnygg.

Att Dolph lägrar en 30 år yngre brud kan även ha att göra med golddigger faktorn. Ivan Drago är ju en världskändis skulle jag vilja påstå. Flinck är väl ökänd i Sverige (bland kultureliten) och annars mest betraktad som en pundare.
Citera
2022-02-25, 10:34
Medlem
godboys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Imponerande skulle jag säga. Hon verkar dessutom inte vara en rugguggla även om hon definitivt inte är modellsnygg.

Att Dolph lägrar en 30 år yngre brud kan även ha att göra med golddigger faktorn. Ivan Drago är ju en världskändis skulle jag vilja påstå. Flinck är väl ökänd i Sverige (bland kultureliten) och annars mest betraktad som en pundare.
Ja, att Dolph lyckas lägra någon snygg ung donna är väl föga förvånande. Han har bra med slantar, sen tror kanske vissa brudar att det kan bli ett steg in i Hollywood. Jag antar också att han är rätt normal i huvudet. Sen är han ju vältränad trots åldern. Det är ju ingen nyhet att vissa kvinnor faller för framgång och pengar, så har det varit i alla tider och det är väl korrekt ur ett evolutionistiskt perspektiv; kvinnan får en trygg tillvaro och hög status i stammen.

Flinck o andra sidan, han är väl motsatsen till allt ovan. Pundare utan pengar, störd i skallen. Så föga förvånande om hans kvinna brukar droger likväl.
Citera
2022-02-25, 10:58
Medlem
akutaccents avatar
Citat:

Sannerligen. Nyligen friade Thorsten till sin kärlek, dock utan ring eftersom han tillstår att han inte har råd.

Dessutom! Sist jag såg honom i offentliga sammanhang så hade han tappat en tand. En utfattig tandlös luffare som är över 60, hur kan en ung kvinna se något i honom?!

Vad blev hennes svar?

Citera
2022-02-25, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Begreppet impulskontroll och vad detta innebär och hur det bör tillämpas, är helt okänt för Torsten. Han har säkert tänkt igenom detta så noggrant han förmår och då han,helt naturlig,valt en kvinna som troligtvis är lika dysfunktionell som han själv, ja då blir det så här...

Jo hon ser sjukt besvärad ut när hon får visa upp sig på det här viset. Och det är förmodligen inte första gången hon utsätts för något klumpigt, men hon funkar ju då inte så bra själv är ju tanken man får. Och hennes dotter skulle fira jul med dessa två.
Citera
2022-02-25, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Min första gissning är ju att hon har något eget missbruk, hur skulle man annars stå ut?

Flärd och pengar kan vara en smaksak när det kommer till frierier men jag tänker på publiken som var där också, man kan känna hur luften tätnar och folk börjar skruva sig i stolarna av genans. Ska man fria publikt måste man tänka på de som man tvingar bevittna det.
Ja men sådant är det sista denna typen av person tänker på. Han tänker ju inte ens på hur det ser ut för henne. Noll respekt.

Vad gäller kvinnan tror jag inte hon har något missbruk utan jag tror hon är en förmodligen naiv godtrogen "jag kan rädda honom" kvinna som kommer få ett abrupt uppvaknande när han tuggat sönder själen på henne. Knarkare är de värsta jävlar man kan ha ihop det med. Men många är naiva och godtrogna, det är ett typiskt svenskt drag då vi har det väldigt bra i sverige så många här behöver vakna och då är dessa typer bra för att väcka en ur ens dvalande rosenskimmer.
Citera
2022-02-26, 09:11
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Jag vet inte hur länge dom har varit ihop.
Tror det stod fyra år i artikeln.
Citera
2022-02-26, 17:20
Medlem
Citat:
60-årig missbrukare har förlovat sig med 29 årig tjej !

Hur tänker Daniella, 29 ?

I vårt avlånga land finns massor med friska, normala, snälla, vältränade killar som är singlar på jakt efter flickvän.

Tyvärr är det svårt för dessa normala killar att hitta partner eftersom jämnåriga tjejer som Daniella hellre väljer att förlova sig med en trasig gammal pundare istället.

Undrar hur många år till karln kommer att få innan det är dags att checka ut? Han såg rätt sliten ut i dokumentären.

60 år är ju ingen ålder på en gammal häst för oss andra men det är väl precis det det är med tanke på hur han levt.
Citera
2022-02-26, 17:42
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Undrar hur många år till karln kommer att få innan det är dags att checka ut? Han såg rätt sliten ut i dokumentären.

60 år är ju ingen ålder på en gammal häst för oss andra men det är väl precis det det är med tanke på hur han levt.

Vraket Flinck har väl redan checkat ut, mentalt sett.

Drogerna har sabbat hjärnan på en redan skev personlighet.

Han är rätt smal, så själva kroppen hänger nog med i några år till.

Daniella 29, fungerar som Flincks reservhjärna , dvs hon ser till att räkningarna betalas så att
inte "konstnären" blir vräkt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in