2022-02-24, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag vet inte om det är av intresse, men det var tydligen hennes bror som hjälpte dem att vinna tvisten, om detta skrev han sedan en uppsats. Han är jurist och åtalad i brottmål, för vad har jag ingen aning om, men det verkar helt klart ha varit lite rörigt kring paret.

Noterbart att hon bara har 4 vänner på FB och att de inte vill visa någon koppling till varandra där. Var Erik så svartsjuk att frun inte ens fick ha vänner på FB?

det stämmer. Sascha hade många fler vänner på fb förut, över 100 vänner hade hon. Plötsligt var alla vänner på hennes lista borta o endast 4 st nu. Varav en är Erik o en annan man som är vän med Eriks mamma Hillevi. Jag var arbetskollega o kände henne privat när vi jobbade på SÖS. Då bodde hon på söder. Erik hade precis flytta in från nacka från en 36 kvm stor lägenheter till en 89 kvm meter. Därefter blev det en hund och villa. Hon fick barn efter 15 års längtan. Erin betedde sig väldigt illa mot henne, drack alltmer, hjälpte ingenting hemma, hon jobbade o tog hand om barnet o hemmet, han drack massvis med alkohol, sjukskrev sig, gick på AA och antabus. Till slut ville hon lämna honom, o detta kunde han inte acceptera. Sascha är en omtänksam och ödmjuk tjej. Fanns alltid där när man behövde henne, men pga Erik blev hon mer isolerad. Hoppas han får sitt straff och aldrig få andas fri luft igen.
Citera
2022-02-24, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det kanske var därför hon ville lägga ner anmälan så att E*ik inte skulle träffa på hennes bröder och råka illa ut. Hon skyddade honom.

Att göra en anmälan om våld i någon annans relation, som vän eller anhörig, är det så klokt egentligen, även om tanken är god.

Visste hon om att en anmälan var på gång men sagt nej men den gjordes ändå eller visste hon inte om det? Om han var våldsam mot henne och deras relation var dålig innan så blev den ju inte bättre av det.

Ja det tror jag med att hon ville skydda E.
Faktiskt håller jag me dig.
Citera
2022-02-24, 00:41
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamran
Många saker som inte står rätt till faktiskt
Visst är det så. Hon hade nog bestämt sig för att lämna vilket han inte kunde acceptera.
Citera
2022-02-24, 00:46
Medlem
Citat:
Visst är det så. Hon hade nog bestämt sig för att lämna vilket han inte kunde acceptera.

Det stämmer och så planerade han säkert hur han skulle bli av med henne
Citera
2022-02-24, 00:55
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Det stämmer och så planerade han säkert hur han skulle bli av med henne
Läste nu precis det Sommar17 också skrev, att hon ville lämna. Sommaye är inte den första kvinnan som blir mördad för att hon vill lämna ett destruktivt förhållande.

Ja han har säkert planerat det här noga.
Senast redigerad av exoticspice 2022-02-24 kl. 00:59.
Citera
2022-02-24, 01:02
Medlem
Citat:
Läste nu precis det Sommar17 också skrev, att hon ville lämna. Sommaye är inte den första kvinnan som blir mördad för att hon vill lämna ett destruktivt förhållande.

Ja han har säkert planerat det här noga.

Precis men hoppas hon hade pratat med nån iallafall så kanske nån hade hunnit stoppa det som hände för länge sen tex hennes bröder eller vänner och polisen
Citera
2022-02-24, 01:36
Medlem
Citat:
Precis men hoppas hon hade pratat med nån iallafall så kanske nån hade hunnit stoppa det som hände för länge sen tex hennes bröder eller vänner och polisen
Det hade räckt om det hade kommit till brödernas kännedom, han hade garanterad självmant lämnat Stholm. Bröderna älskade och fanns alltid där. Den minsta tog hand om en syster och alltid fanns vid hennes sida och den äldre brodern fanns för sin storasyster. Det finns massor av historier om hans tid innan han flyttade till Stholm. Fanns ingen i staden de kommer ifrån som ens kunde komma hans syster nära, en riktig pitbull på sin tid. Nu får man bara hoppas att de ger sig själva tålamod och väntar in henne
Senast redigerad av Dejavu666 2022-02-24 kl. 01:59.
Citera
2022-02-24, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejavu666
Det hade räckt om det hade kommit till brödernas kännedom, han hade garanterad självmant lämnat Stholm. Bröderna älskade och fanns alltid där. Den minsta tog hand om en syster och alltid fanns vid hennes sida och den äldre brodern fanns för sin storasyster. Det finns massor av historier om hans tid innan han flyttade till Stholm. Fanns ingen i staden de kommer ifrån som ens kunde komma hans syster nära, en riktig pitbull på sin tid. Nu får man bara hoppas att de ger sig själva tålamod och väntar in henne

Ja det hade slutat illa för E men S ville säkert skydda honom.
Den minsta tog hand om en syster och den äldre broder för den andra vad menar du? Du verkar ha mer koll faktiskt men varför står det mest av den yngre brodern och inte den äldre på nätet?
Citera
2022-02-24, 02:56
Medlem
Citat:
Ja det hade slutat illa för E men S ville säkert skydda honom.
Den minsta tog hand om en syster och den äldre broder för den andra vad menar du? Du verkar ha mer koll faktiskt men varför står det mest av den yngre brodern och inte den äldre på nätet?
Den minsta står det mkt om inget mer behöver man säga. Den äldre är 39 och gjort mkt väsen ifrån sig när han bodde där dock flyttade han från stan sen har jag bara hört och sett han ute på Stureplan alltid trevlig men ingen man fukar precis. Jag har sett A**N och S*a*h*m när han bodde där två bröder som alltid höll ihop och hängde tillsamman med tunga killar från Lkpg. Så jag kan tänka mig att de var mån om sina systrar med den bakgrunden de har.
Citera
2022-02-24, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejavu666
Den minsta står det mkt om inget mer behöver man säga. Den äldre är 39 och gjort mkt väsen ifrån sig när han bodde där dock flyttade han från stan sen har jag bara hört och sett han ute på Stureplan alltid trevlig men ingen man fukar precis. Jag har sett A**N och S*a*h*m när han bodde där två bröder som alltid höll ihop och hängde tillsamman med tunga killar från Lkpg. Så jag kan tänka mig att de var mån om sina systrar med den bakgrunden de har.

Vet bara att han tränade kampsport och umgicks med Labbe, Smoki, Rozbe, Lojhan, Ako ledarfigurer alpha hanar allihopa. Resten kan du säkert lista ut
Senast redigerad av Dejavu666 2022-02-24 kl. 03:09.
Citera
2022-02-24, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar17
det stämmer. Sascha hade många fler vänner på fb förut, över 100 vänner hade hon. Plötsligt var alla vänner på hennes lista borta o endast 4 st nu. Varav en är Erik o en annan man som är vän med Eriks mamma Hillevi. Jag var arbetskollega o kände henne privat när vi jobbade på SÖS. Då bodde hon på söder. Erik hade precis flytta in från nacka från en 36 kvm stor lägenheter till en 89 kvm meter. Därefter blev det en hund och villa. Hon fick barn efter 15 års längtan. Erin betedde sig väldigt illa mot henne, drack alltmer, hjälpte ingenting hemma, hon jobbade o tog hand om barnet o hemmet, han drack massvis med alkohol, sjukskrev sig, gick på AA och antabus. Till slut ville hon lämna honom, o detta kunde han inte acceptera. Sascha är en omtänksam och ödmjuk tjej. Fanns alltid där när man behövde henne, men pga Erik blev hon mer isolerad. Hoppas han får sitt straff och aldrig få andas fri luft igen.
Vet du var i Nacka han bott? Det finns ju uppgifter att bilen ska ha setts i Nacka och vill man göra sig av med någon brukar man ju göra det på en plats som sedan tidigare är bekant för en.

Jag tycker det låter som att kvinnan haft ett riktigt tufft liv, verkligen sorgligt att läsa alltsammans…
Citera
2022-02-24, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar17

Vet du om han misshandlade henne utöver allt det andra du skriver? Det låter som att du är väldigt säker på att hon har blivit mördad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in