Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Jag vet inte om det är av intresse, men det var tydligen hennes bror som hjälpte dem att vinna tvisten, om detta skrev han sedan en uppsats. Han är jurist och åtalad i brottmål, för vad har jag ingen aning om, men det verkar helt klart ha varit lite rörigt kring paret.
Noterbart att hon bara har 4 vänner på FB och att de inte vill visa någon koppling till varandra där. Var Erik så svartsjuk att frun inte ens fick ha vänner på FB?
det stämmer. Sascha hade många fler vänner på fb förut, över 100 vänner hade hon. Plötsligt var alla vänner på hennes lista borta o endast 4 st nu. Varav en är Erik o en annan man som är vän med Eriks mamma Hillevi. Jag var arbetskollega o kände henne privat när vi jobbade på SÖS. Då bodde hon på söder. Erik hade precis flytta in från nacka från en 36 kvm stor lägenheter till en 89 kvm meter. Därefter blev det en hund och villa. Hon fick barn efter 15 års längtan. Erin betedde sig väldigt illa mot henne, drack alltmer, hjälpte ingenting hemma, hon jobbade o tog hand om barnet o hemmet, han drack massvis med alkohol, sjukskrev sig, gick på AA och antabus. Till slut ville hon lämna honom, o detta kunde han inte acceptera. Sascha är en omtänksam och ödmjuk tjej. Fanns alltid där när man behövde henne, men pga Erik blev hon mer isolerad. Hoppas han får sitt straff och aldrig få andas fri luft igen.