Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-02-22, 10:35
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det enda jag skrivit om Andy, som mest var en gissning, var uppgiften om att det rörde sig om någon som backade upp en granne kanske kom från Andy Ngô. Du & de andra Antifa-transorna verkar osunt fixerade vid Andy Ngô. Det enda jag sett honom göra på senare år är att retweeta bilder & filmer som andra har postat.

Uppgifterna om att man plockade upp tomhylsor från brottsplatsen läste jag först på Mystery Grove Publishing på Twitter, men även från andra.

Att Antifamedlemmen Lynn Schore först postade "artistnamnen" på de som blivit skjutna, för att sedan plocka bort dom igen efter uppmaning från andra Antifamedlemmar, såg jag med egna ögon på Twitter, under tiden det hände.

"frivilliga till att hjälpa till med att dirigera trafiken under demonstrationen", dvs man stoppar biltrafiken & alla som inte lyder blir antingen misshandlade eller, som i flera tidigare fall skjutna.

Menar du att den som marscherar ihop med en beväpnad milis som trakasserar befolkningen gör sin "samhälleliga plikt"?

Jag ska inte tjata mer om Andy då, jag kommer givetvis inte påverka dig. Men när jag ser Andy påstå något så gör det inte att jag tror att det mer sannolikt är sant än osant, han har för dålig träffprocent. Och ingen överdriver AFA lika mycket som honom, enligt hans uppskattningar rör det väl sig om några hundratals miljoner medlemmar i USA, i en hårt centralstyrd organisation.

Med "samhälleliga plikt" syftade jag bara på att tala med polis när man sett något man tycker de bör känna till.
Citera
2022-02-22, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det är väl inte det mest ovanliga med en beväpnad amerikan? Husägaren var också beväpnad.

Mycket beror ju på vad som faktiskt hände.
Beväpnade demonstranter = terrorister.

Beväpnad "home owner" = någon som försvarar sitt.

En beväpnad home owner som aktivt gått bort från sitt hem för att aktivt konfrontera beväpnade demonstranter = ett pucko.

Att demonstranterna sedan förtjänar sitt öde är en annan sak. Jag önskar verkligen inge bra människa ont längre. När jag var yngre, absolut. Men nu vill jag gärna tro att alla har något gott i sig. AFA är ej människor och har därför inget gott i sig. Tyvärr.
Citera
2022-02-22, 17:04
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboybrunn
Mycket beror ju på vad som faktiskt hände.
Beväpnade demonstranter = terrorister.

Beväpnad "home owner" = någon som försvarar sitt.

En beväpnad home owner som aktivt gått bort från sitt hem för att aktivt konfrontera beväpnade demonstranter = ett pucko.

Att demonstranterna sedan förtjänar sitt öde är en annan sak. Jag önskar verkligen inge bra människa ont längre. När jag var yngre, absolut. Men nu vill jag gärna tro att alla har något gott i sig. AFA är ej människor och har därför inget gott i sig. Tyvärr.

Enligt rapporteringar gick mannen som bodde i en lägenhet tillsammans med en rumskompis fram till obeväpnade och började skjuta.

Men vem exakt tillhör AFA? Alla som deltog i demonstrationen, bara offren eller alla inklusive arrangörerna?
The march on Saturday night was partly led by Letha Winston, whose son Patrick Kimmons was fatally shot in 2018 by police officers in Portland who were responding to an altercation. A grand jury determined that deadly force was justified. Ms. Winston has held sometimes weekly marches to protest for racial justice.

Information on social media indicated the protest on Saturday was in response to the death of Amir Locke, 22, who was fatally shot by the police in Minneapolis when they were carrying out a search warrant early on Feb. 2. The killing of Mr. Locke, who was Black, stirred anger in Portland.

Mr. Locke was not the target of the police raid, which was carried out with a so-called no-knock warrant that does not require notifying residents. Minneapolis has since suspended the use of such warrants.

In an image that promoted the protest on social media, organizers sought “Justice for Amir Locke” and “Justice for Patrick Kimmons,” in addition to others involved in cases of police killings.

https://www.nytimes.com/2022/02/20/us/portland-shooting-protest.html
Citera
2022-02-22, 19:00
Medlem
FAFO - Fuck Around Find Out vilket tillämpas av AFA/ANTIFA i regel mer än undantag. Kyle Rittenhouse gjorde processen kort när han blev angripen av anarkokommunisterna och pedofilerna i AFA.
Det var visst någon kriminell vänsterterrorist som fick sin ena bicep bortsprängd! Jobbigt med bicepcurlen på gymmet efteråt!

Kul att det är alltid samma degenererade skräpmänniskor med våldsamma och anti-sociala beteenden, som drabbas av sin egna terror.

Idag tack vare alternativa medier både i Sverige och Utomlands vet normien vilka AFA/ANTIFA är och skrockar gott åt att T-REX är numera förintad eller utrotad art efter det lilla självförsvaret mot dessa vänsterpundare tillika ligister.

"T-rex" sörjd och saknad av ingen, slut på meddelandet.

avmaskerat.com kan du läsa om de motsvarande svenska skräpmutanterna!
Citera
2022-02-22, 20:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Till och med furries är trötta på Antifa.

Det går snabbt utför.
Citera
2022-02-23, 00:22
Medlem
siisters avatar
Citat:
Till och med furries är trötta på Antifa.

Det går snabbt utför.

Mördaren var en furry. Och såvitt jag ser är det många av hans egna som var otroligt less på honom eftersom han var både hotfull och våldsam.
Senast redigerad av siister 2022-02-23 kl. 00:34.
Citera
2022-02-23, 03:54
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettot-Mathias-W
FAFO - Fuck Around Find Out vilket tillämpas av AFA/ANTIFA i regel mer än undantag. Kyle Rittenhouse gjorde processen kort när han blev angripen av anarkokommunisterna och pedofilerna i AFA.
Det var visst någon kriminell vänsterterrorist som fick sin ena bicep bortsprängd! Jobbigt med bicepcurlen på gymmet efteråt!

Kul att det är alltid samma degenererade skräpmänniskor med våldsamma och anti-sociala beteenden, som drabbas av sin egna terror.

Idag tack vare alternativa medier både i Sverige och Utomlands vet normien vilka AFA/ANTIFA är och skrockar gott åt att T-REX är numera förintad eller utrotad art efter det lilla självförsvaret mot dessa vänsterpundare tillika ligister.

"T-rex" sörjd och saknad av ingen, slut på meddelandet.

avmaskerat.com kan du läsa om de motsvarande svenska skräpmutanterna!

Fast T-Rex är ju sörjd och saknad, till skillnad från den ensamma mannen som mördade henne. Verkar som att ingen ville ha med honom att göra. Hans liv kulminerade i att han mördade en sextioåring, blev själv skjuten och är nu gripen för mord. Fruktansvärt tragiskt
Citera
2022-02-23, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Fast T-Rex är ju sörjd och saknad, till skillnad från den ensamma mannen som mördade henne. Verkar som att ingen ville ha med honom att göra. Hans liv kulminerade i att han mördade en sextioåring, blev själv skjuten och är nu gripen för mord. Fruktansvärt tragiskt

Hur får du den logiken att gå ihop att en skräpmutant får sitt liv avslutat i förtid att det skulle vara fruktansvärt? Guds välsignelse kallas det. Nästan gång kanske det är du som blir skjuten när du står där med din antifa/hbtqp/trans -flagga. Just saying. FAFO!

Stöd din lokala Furry med fysisk borttagning av antifjanter!
Citera
2022-02-23, 11:55
Medlem
siisters avatar
Det som har hänt är alltså att en ensam furry lämnade sin hyresrätt och gick ut på gatan för att skjuta obeväpnade demonstranter i en Black lives matter-marsch.

Alla fantasier om motorcykelgäng och trakasserier av husägare från AFA stämde alltså inte.
According to witness testimony and a court affidavit, Smith confronted a group of women standing at the intersection of NE 55th and Hassalo Saturday around 8 pm and demanded they leave the area. An affidavit filed by Multnomah County Deputy District Attorney Mariel Mota refers to a video recording of the encounter.

"Participants are heard on the video telling [Smith] to leave them alone and return home," Mota writes. "[Smith] responds by demanding they 'make' him leave and he approaches a participant aggressively, who pushes him back. [Smith] continues to yell at participants and a few moments later, [Smith] draws a handgun and fires at multiple people, striking five."

https://www.portlandmercury.com/blogtown/2022/02/22/38660660/mass-shooting-suspect-ben-smith-facing-nine-charges

The man who fired back was initially arrested Saturday night after he told police at the shooting scene that he was involved and turned over his AR pistol. But after investigators obtained GoPro video footage from a witness, police released the man. He faces no charges.

https://www.oregonlive.com/crime/2022/02/portland-police-confirm-identity-of-alleged-gunman-in-normandale-park-shooting.html
Citera
2022-02-23, 12:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det som har hänt är alltså att en ensam furry lämnade sin hyresrätt och gick ut på gatan för att skjuta obeväpnade demonstranter i en Black lives matter-marsch.

Alla fantasier om motorcykelgäng och trakasserier av husägare från AFA stämde alltså inte.
According to witness testimony and a court affidavit, Smith confronted a group of women standing at the intersection of NE 55th and Hassalo Saturday around 8 pm and demanded they leave the area. An affidavit filed by Multnomah County Deputy District Attorney Mariel Mota refers to a video recording of the encounter.

"Participants are heard on the video telling [Smith] to leave them alone and return home," Mota writes. "[Smith] responds by demanding they 'make' him leave and he approaches a participant aggressively, who pushes him back. [Smith] continues to yell at participants and a few moments later, [Smith] draws a handgun and fires at multiple people, striking five."

https://www.portlandmercury.com/blogtown/2022/02/22/38660660/mass-shooting-suspect-ben-smith-facing-nine-charges

The man who fired back was initially arrested Saturday night after he told police at the shooting scene that he was involved and turned over his AR pistol. But after investigators obtained GoPro video footage from a witness, police released the man. He faces no charges.

https://www.oregonlive.com/crime/2022/02/portland-police-confirm-identity-of-alleged-gunman-in-normandale-park-shooting.html
Det där med MC-gänget var det Antifa-tanten som själv drog upp på presskonferensen. Vad hon menade med detta är lite oklart, men jag antar att vi får höra mer om detta senare.
Citera
2022-02-23, 13:39
Medlem
siisters avatar
Citat:
Det där med MC-gänget var det Antifa-tanten som själv drog upp på presskonferensen. Vad hon menade med detta är lite oklart, men jag antar att vi får höra mer om detta senare.

Jag föreslår att du lyssnar på det hon sa. Ingenting om att det var ett mc-gäng som sköt.
Citera
2022-02-23, 13:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Jag föreslår att du lyssnar på det hon sa. Ingenting om att det var ett mc-gäng som sköt.
Vad jag kunde uppfatta bland flåsandet var att Gypsy Jokers kidnappade & dödade Antifa, möjligtvis i samarbete med polisen. Men när & på vilket vis detta skedde lyckades jag inte uppfatta.

I efterhand har det dock framkommit uppgifter om att hon är schizofren, så det är svårt att veta hur detta skall tolkas. Normalt sett så brukar inte denna typ av MC-gäng ta så lätt på att bli utpekade & anklagade. Vi får se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in