Citat:
Ursprungligen postat av
Sir Dwain
Tycker du ärligt talat att Andy har beskrivit händelserna väl? Efter den information som har framkommit i tråden, som korrigerat din trådstart?
Det här var, bland andra, ett gäng kvinnor som var frivilliga till att hjälpa till med att dirigera trafiken under demonstrationen. Vem, förutom Andy, vet om de överhuvudtaget sympatiserade med syftet ens. Det är förstås inte omöjligt, men i vanlig ordning så gissar och önsketänker Andy.
Eller ta det där att han beskriver uppmaningen att ta ned videon där en person får hjärt och lungräddning som ett försök att sopa bort bevis, känns det ärligt? Eller hans egna löjliga påhitt att folk rensar bort tomhylsor?
Att inte tala med polisen utan försvarare är ett bra tips och gäller oavsett omständigheterna, det finns för många exempel på folk som blivit oskyldigt anklagade och fått en massa problem efter att de velat göra sin samhälleliga plikt.
Det enda jag skrivit om Andy, som mest var en gissning, var uppgiften om att det rörde sig om någon som backade upp en granne
kanske kom från Andy Ngô. Du & de andra Antifa-transorna verkar osunt fixerade vid Andy Ngô. Det enda jag sett honom göra på senare år är att retweeta bilder & filmer som andra har postat.
Uppgifterna om att man plockade upp tomhylsor från brottsplatsen läste jag först på Mystery Grove Publishing på Twitter, men även från andra.
Att Antifamedlemmen Lynn Schore först postade "artistnamnen" på de som blivit skjutna, för att sedan plocka bort dom igen efter uppmaning från andra Antifamedlemmar, såg jag med egna ögon på Twitter, under tiden det hände.
"
frivilliga till att hjälpa till med att dirigera trafiken under demonstrationen", dvs man stoppar biltrafiken & alla som inte lyder blir antingen misshandlade eller, som i flera tidigare fall skjutna.
Menar du att den som marscherar ihop med en beväpnad milis som trakasserar befolkningen gör sin "samhälleliga plikt"?